Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 559 299
  • 9 533

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Olen samaa mieltä. Kiitosta yliarvioidaan suotta. Ja varsinkin ole hyvää, jota onneksi hyvin harvoin kuulee. Mutta jos kuulee, on yleensä oltu väärin kohteliaita. Suomalainen vaan on niin vitun idiootti kansainvälisesti, että hävettää olla suomalainen... Taas.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Mistä se myyjä kiittää? Mihin on kadonnut "ole hyvä"? Vituttaa joka kerta.

Tosiaan varmasti parempi olla kummankaan sanomatta mitään, korkeintaan voi murahtaa ja mulkoilla. Tämä toimii erityisen hyvin myös ulkomailla, jossa ei kannata vahingossakaan heittää mitään "thankyouta" tai "pleasea", ettei vain tule väärin kiitettyä tai osoitettua minkäänlaista huomaavaisuutta kanssaihmistä kohtaan. Saatanastahan kaikenlainen kommunikaatio on, ei sellaista ennenkään tarvittu. Se riitti, että haki kirveen tuvan nurkasta ja lähti tappoaikeissa yläjuoksulle kun joessa kellui lastu.

Itse toimin osan ajastani myös asiakaspalvelutehtävissä (vaikken kaupan alalla), ja eniten vituttavat asiakkaat, jotka tulevat naama norsunvitulla ja mykkinä kuin kielettömät kalat naaman eteen möllöttämään, tyrkkäävät jotain korttiaan tai muuta ulokettaan ja olettavat, että toimin ajatustenlukijana ja tiedän sanomattakin, mitä helvettiä he haluavat tai mikä tällä kertaa mättää.

Haluatko tosissasi tietää, mistä se myyjä kiittää? Hän kiittää luojaansa/Saatanaa/kohtaloa siitä, että kaikesta vittuuntuva maailmannapa-asiakas häipyy asiakaskontaktin loppumisen jälkeen helvettiin siitä asiakastiskiltä, ja että taas on muutama sekunti vähemmän työaikaa siltä päivältä.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Noh, minua ärsytti tuossa kiitoksen käytössä se, että sitä käytetään väärin. Kun auttaa jotakuta ja tämä kiittää siitä, ainakin minut on opetettu vastaamaan "ole hyvä" eikä kiittämään takaisin.

Herneet on nyt vedetty nenään väärin perustein.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Noh, minua ärsytti tuossa kiitoksen käytössä se, että sitä käytetään väärin. Kun auttaa jotakuta ja tämä kiittää siitä, ainakin minut on opetettu vastaamaan "ole hyvä" eikä kiittämään takaisin.

Itsekin tuota kiitoksella kiitokseen vastaamista harrastan. Lähinnä se on sellainen vaatimattomuuden osoitus. Vähän sama kuin vastaisi että eipä kestä kiittää. Enpä ole koskaan ajatellutkaan että se jotakuta ärsyttäisi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiitosta yliarvioidaan suotta. Ja varsinkin ole hyvää, jota onneksi hyvin harvoin kuulee. Mutta jos kuulee, on yleensä oltu väärin kohteliaita.
Muistan, kun muutin 15.12 2007 Joensuusta Ouluun. Menin kauppaan ja jo ennen joulua olin tajunnut, että Oulussa ei yleensä kannata sanoa kassoilla juuri mitään tai muussa tapauksessa olet joko homo, mielenvikainen, flirtti tai muuten vain ääliö vajokki. Iloiset itäsuomalaiset saivat sisälmykseni rentoutuneeseen tilaan mutta Oulussa ei tuommoinen käynyt päinsä. Täällä pitää olla murjottava ja kyrpiintynyt. Murjotus ja epäsosiaalisuus ovat "älykkyyttä", vaikka se ei ole mitään muuta kuin totaalista idiotismia, epäempaattisuutta ja mielikuvituksen tappamista hiljaa kuristaen ja kaiken ihmisyyden jalouden puistamista muualle.

Kuulin tällä viikolla, että muuan kaverini tuttavapariskunta oli muuttanut Tampereelle, koska "Oulu on niin aggressiivinen kaupunki". Sitähän tämä on, vain vaivoin saan usein pidettyä pokkani, kun en tiedä, että itkeäkö vai nauraa tälle kaikelle oululaiselle synkkyydelle, ahdasmielisyydelle ja nimenomaan tylyydelle ja tosikkoudelle. Sen huomaa liikennevaloistakin lähdettäessä joka päivä; vieressä oleva starttaa kuin lähtisi F1-kisan paalupaikalta. Onhan se hyvä olla maleksimatta mutta joku roti se tuossakin silti on.

Eli minua vituttaa sanoista kaikista eniten: Oulu. Täysin mulkkua sakkia suurin osa. Älkää muuttako tänne, paitsi jos olette itsekin kyrpiä murjottajia ja aggresssiivisia, niin olette löytäneet henkisen kotinne!
 

RDivis

Jäsen
Eli minua vituttaa sanoista kaikista eniten: Oulu. Täysin mulkkua sakkia suurin osa. Älkää muuttako tänne, paitsi jos olette itsekin kyrpiä murjottajia ja aggresssiivisia, niin olette löytäneet henkisen kotinne!

Minä, kun luulin, että Oulussa nimenomaan ollaan kohteliaita. (Tosin tieto ei ole puolueeton, sillä näin ovat oululaiset kaverini väittäneet haukkuessaan minun tapojani.) :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä, kun luulin, että Oulussa nimenomaan ollaan kohteliaita. (Tosin tieto ei ole puolueeton, sillä näin ovat oululaiset kaverini väittäneet haukkuessaan minun tapojani.) :)
Tämähän se surkuhupaisuuden huipentuma onkin; oululaiset luulevat tämän persläven olevan kutakuinkin maailmankaikkeuden mahtavin kaupunki. Kyllä kotiseuturakas voi ja saa olla, mutta täällä se menee ihan yli hilserajan ja minun mielestäni vieläpä täysin väärin perustein.

Ei täällä kestä selvispäissään olla yhtä kokonaista viikkoa. Jos Jumala loi maailmankaikkeuden, niin Oulu jätettiin Saatanan muotoiluvahan valtaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Ikäpresidentti. Perkeleen Antsa, Olympialaisten jälkeen sitä on käytetty jokaisesta yli 30-vuotiaasta pelaajasta jokaisessa jokaisen lehden artikkelissa.
 
Tämähän se surkuhupaisuuden huipentuma onkin; oululaiset luulevat tämän persläven olevan kutakuinkin maailmankaikkeuden mahtavin kaupunki. Kyllä kotiseuturakas voi ja saa olla, mutta täällä se menee ihan yli hilserajan ja minun mielestäni vieläpä täysin väärin perustein.

Ei täällä kestä selvispäissään olla yhtä kokonaista viikkoa. Jos Jumala loi maailmankaikkeuden, niin Oulu jätettiin Saatanan muotoiluvahan valtaan.

Käyttäjänimetön paketoi oululaisuuden oikein mukavasti muutamaan kappaleeseen (oikeastaan se aiempi viesti oli tätäkin osuvampi, mutta tuli nyt vastattua viimeisimpään). Aikaisemmin siellä asuin ja se tuntui käsittämättömän mukavalta, kun tuli takaisin sivistyksen pariin noiden masentuneiden puoli lappalaisten/pohjalaisten asuinsijoilta ja kaupan kassat olivat pirteitä, mukavia ja jopa kykeneviä vastaamaan ystävällisiin nokkeluuksiin ystävällisillä nokkeluuksilla.

Näin jälkeenpäin ajateltuna jokainen kerta kun eksyin Oulun ulkopuolelle oli hieno hetki, lähdinpä sitten pohjoiseen, itään tai etelään.

Koita kestää Käyttäjänimetön ja muista että jokainen päivä on lähempänä viimeistä Oulussa viettämääsi päivää. Kunhan muistat lähteä ennen kuin sinusta tulee yksi heistä!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kihaus.

Ei pysty mitenkään tajuamaan, miten noin typerä sana voi tarkoittaa maalia.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käyttäjänimetön toi jo ansiokkaasti Kielipoliisit-ketjussa esille sanan "Thaimaaseen", johon lisäksi voisin esittää sanat "hemmotella", "paituli" ja ilmauksen "ei millään pahalla, mutta". Voihan herran jeesus, että voi syödä miestä nämä edellä mainitut.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Tämähän se surkuhupaisuuden huipentuma onkin; oululaiset luulevat tämän persläven olevan kutakuinkin maailmankaikkeuden mahtavin kaupunki. Kyllä kotiseuturakas voi ja saa olla, mutta täällä se menee ihan yli hilserajan ja minun mielestäni vieläpä täysin väärin perustein.
Tämän olen itsekin huomannut. Toinen merkille panemani asia on aivan järjetön Helsinki-viha, mikä varmaankin juontaa juurensa oululaisten heikosta itsetunnosta. Kyllähän Kehä III sisäpuolisia pitääkin jossain määrin karsastaa, mutta voi siihenkin huumorilla suhtautua. Täällä tuo viha pääsee jotenkin käsittämättömiin sfääreihin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Joop, eipä mitään ko. nimimerkkiä vastaan, mutta..

Vitun iso höpöhöpö tähän.

Vitun iso höpöhöpö.

Jälleen kerran, vitun iso höpöhöpö.

Vitun iso höpöhöpö.

Vitun iso höpöhöpö

Vitun iso höpöhöpö, jälleen kerran.

Vitun iso höpöhöpö tällekkin.

Vitun iso höpöhöpö tällekkin.

Vitun iso höpöhöpö tähän kohtaan

Ja vitun iso höpöhöpö jälleen kerran sinulle.

Ja vitun iso höpöhöpö tähän näin

Vitun iso höpöhöpö tähän kohtaan.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oltaisiinkohan jo niin pitkällä että voitaisiin julistaa nämä kaikki "väärin voitettu", "väärin kannatettu", "väärin naurettu", "väärin juhlittu" jne. jne. sinne "kuultu jo"-osastolle?

Joku hyvä väärin-juttu nyt tähän?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kihaus.

Ei pysty mitenkään tajuamaan, miten noin typerä sana voi tarkoittaa maalia.

Olenpahan pohtinut asiaa päässäni. Kihauksesta tulee minulla ainakin mieleen nykyinen Raksila tiistai-iltana, kun Kärpät tekee kavennusmaalin. Yleisö suorastaan kihahtaa. Voi tietenkin olla, että väärin pohdittu.
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tolskata. Ryösiä. Töisevä. Aliska. Mitä helvettiä ne edes tarkoittaa?

Lisäksi tiskirätin tai vastaavan kutsuminen luutuksi sekä sen käyttämisen kutsuminen luutuamiseksi.

Joo, olen muuttanut hiljattain Ouluun.
 
Voi olla että on joku maininnut mutta sana "todellakin" varsinkin myötäilevästi nyökytellen useaan kertaan toistettuna on ehkäpämailman ärsyttävin yksittäinen sana.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
David Beckham.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mimmoinen ja jommoinen - turkulaista hapatusta ja laajennettua itsemurhaa.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kun sanotaan "okra" kun tarkoitetaan "ok" tai "kyllä" tai "joo" tai "jees". Ihan puukoniskun paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös