Domino-mainoksen avohoitopotilas
Itseäni ärsyttää se Domino-mainoksen mielenterveyspotilas, joka istuu etualalla ja popsii keksejä samalla,kun taustalla näkyvässä Hitchcockin "Takaikkuna"-elokuvan kulissilta näyttävässä rakennuksessa tapahtuu joka ikkunassa jotain saatanalllista härdelliä. Ei mitään motiivii. Surkea mainos.
Olen itse mainosalalla ja olen pannut merkille, että tämänhetken trendi tuntuu olevan totaaliset non sequitur-spotit ts. logiikka puuttuu täysin. Riittää, kunhan keksitään joku hassu sketsi tai puitteet ja se on sitten siinä. Loppuun vain tokaisu: "niinpä niin, mutta kyllä se ja se vaan on mahtava tuote"
On muuten ärsyttävä sekin pätkä, jossa se partanaama ostaa pesuainetta vaaleille pyykeille, värikkäille pyykeille ja vaikka mille ja myyjä mättää Omoja tiskiin. Ei perrkele.
Kismet-mainos täällä jo onkin käsitelty. Uskomatonta puusilmäisyyttä mainonnan suunnittelijoilta. Päällimmäinen mielikuva on etova oksetus. Kaikkihan tietävät, että parasta suklaassa on se ensimmäinen haukkaus. 18 patukan jälkeen alkaa jo lievästi sanoen hakkaamaan vastaan.