Mainos

Ärsyttävin mainos?

  • 745 535
  • 3 495

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Uusi pepsi X mainos on uskomaton

Mielestäni Pepsi X mainos ylittää hyvänmaun rajat. Tuntuu että X:ää koitetaan tarjota huumeena joka pitää hereillä tai vastaa piriä tms. No en tiedä sitten, tätä mainosta ja sen saamaa tunne kuohua on vaikea saada tähän aikaa ilmaistua selvästi.

Kuitenkin mielestäni X on jo selvä viittaus ekstaasiin, joka on laiton, piristävä huume. Mainos pyörii MTV:llä, ja on ohjattu nuorelle "tekno-sukupolvelle" - ei hyvä
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä se v-mäisin mainos löytyy radion puolelta. Kiitokset SportFM:lle ja heidän omalle puffilleen. Onko tuttu:

EI VOIIIIIIIIII OLLA TOTTA! EI VOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA! Nyt nähdään jotain mikä EI VOIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA!

Varmasti sopinut selostukseen, mutta näin kontekstistaan irrotettuna kytkee hermojen hallinnan pois päältä.

Ja soi muuten liian usein.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cube
Lähes kestämättömän vitutuksen aiheuttaa ainakin nämä Valion(?) mainokset, joissa Johannes-poika on yleisurheilukentällä. Kertakaikkiaan sietämätöntä.

Heh, minusta nuo Valion Johannes-mainokset ovat varsin herttaisia. Ja ihan toimivia sillä innostuin ostamaan mainoksessa olevaa kaakaota, jota ystäväni kanssa kutsumme simppelisti Johannes-kaakaoksi.
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti OneBigRed
Kyllä se v-mäisin mainos löytyy radion puolelta. Kiitokset SportFM:lle ja heidän omalle puffilleen. Onko tuttu:

EI VOIIIIIIIIII OLLA TOTTA! EI VOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA! Nyt nähdään jotain mikä EI VOIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA!

Varmasti sopinut selostukseen, mutta näin kontekstistaan irrotettuna kytkee hermojen hallinnan pois päältä.

Ja soi muuten liian usein.

...ja muistaakseni tuolloin Rölli heitti kiekon omaan reppuun Jokerit-IFK ottelussa menneenä kautena. >:(
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Jokereiden mainos, joka pyörii käsittääkseni ainoastaan PK-seudulla.
Siis se "Jokerit sytyttää aina."
Se natu kieltämättä on kyllä sen verta herkullisen näköinen että siitä propsit..


K
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti OneBigRed
Kyllä se v-mäisin mainos löytyy radion puolelta. Kiitokset SportFM:lle ja heidän omalle puffilleen. Onko tuttu:

EI VOIIIIIIIIII OLLA TOTTA! EI VOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA! Nyt nähdään jotain mikä EI VOIIIIIIIIIIIIII OLLA TOTTA!


Onko tuo selostuksen pätkä Foppan maalinteosta 6-5 tilanteessa viime keväältä vai ?

K
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Kaikki Dressmann-mainokset. HN-mainokset Anuineen ovat myös kauheaa katsottava. Ehkä kuitenkin ykkösenä tulee tämä Fanipalamainos. Niin ja tietysti se Riesen mainos joka lienee ehkä maailmankaikkeuden karmivin mainos. Muistin se nyt, fanipalat putoaa kakkoseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
Siis on yksi mainos, jolloin vaihdan 100% varmasti kanavaa, kyseinen mainos on se Coca Cola-mainos, jossa selitellään "sinkuille, rakastuneille, onnellisille jne." ja siinä vaan pyörii erikokoisia Coca cola pulloja ja tölkki. Aivan kamalaa katsottavaa ja kuunneltavaa! Tämä tulee heti mieleen kun puhutaan karmivimmasta mainoksesta. On niitä huonoja tietysti muitakin.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos töllömainoksista puhutaan, niin kyllähän Sotkan surkuhupaisat tekeleet vievät pisimmän korren parin kilometrin etumatkalla muihin. Mutta uskomatonta kyllä, bulkkikansa tuntuu pitävän näistä idioottimaisista mainoksen irvikuvista.

Toinen, joka saa veren poreilemaan, jos ei nyt vielä kiehumaan, on varmastikin Golden Gapin uskomattoman surkean kampanjan tv-spotit. Ne abribus-printit ovat kaikessa naurettavuudessa jo omaa luokkaansa, mutta tuo yhden pennin idean varaan rakennettu hajonneen pullon perään itkeminen siinä purolla on kyllä myös sitä ihteään. Paskaa siis.


Hyvä esimerkki heppoisesta printtikampanjasta on Marsin viime kesäiset sporia kaunistaneet "nurmikolla elbaaminen" ja vastaavan tason väläyksiä sisältäneet naurupommit. Tuo huvittuneisuus ei kylläkään johtunut oivaltavista teksteistä tai hyvistä ideoista, lähinnä hirnumista aiheutti copyn duunin tasottomuus.
 
Kyllä se Iltalehden aivolohkoja esittelevä mainos on aivan hirveä. Mainoksessa ei ole mitään ideaa. Sitä IL:n kotisivuilla olevaa testiäkin kävin vilkaisemassa mutta sekin oli tylsä. Ja mainos on ihan liian pitkä.

Dressmann on ollut meikäläisen boikotissa aina siitä lähtien kun puljun ensimmäisen mainoksen satuin näkemään. Fight Clubissa esitetty "Tuoltako miehen pitää näyttää?" -lausahdus tulee joka kerta välittömästi mieleen kun jonkun Pukumiehenn järkyttävistä mainostekeleistä näen.

Vaippa- ja kuukautissidemainokset. Hammastahnamainokset. Hiusgeeli/-suihke/-lakkamainokset. Enempää ei tarvinne sanoa. Miksi moisia tuotteita muuten edes enää parannellaan? Luulisi vuosikausien tuotekehittelyn saavuttaneen jo sen pisteen, että hiustöhnät ja kaikennäköiset vaipat olisivat jo tarpeeksi hyviä.

Lopuksi pitää vielä mainita kaikki mainokset, joissa käytetään tehokeinona ironiaa, sarkasmia tai satiiria. Ei jaksa enää, keksikää jotain uutta.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Se on ainakin ärsyttävä mainos, missä se akka puhuu karseella nenä-äänellä, "mä on niiiin lihava". Se on joku kevytruoka mainos tai joku, en oo perehtyny asiaan...
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltalehden mainoksesta

Ilmeisesti tuon kyseisen mainoksen suunnittelijalla ON ollut vain kaksi aivolohkoa ja siksi mainos on sellainen kuin on.

Tietämättömille tiedoksi, että aivot siis jakautuvat kahteen AIVOPUOLISKOON, oikeaan ja vasempaan. Molemmissa aivopuoliskoissa on neljä AIVOLOHKOA(otsalohko,ohimolohko,päälaenlohko ja takaraivolohko). Yhteensä näitä aivolohkoja on siis kahdeksan, ei kaksi.

Ihan pikkasen siis kyrpii kuunnella kuinka Sulevi on kuormittanut vain oikeaa aivolohkoaan. Voi herranjumala, ottaisivat edes asioista selvää ennen kuin kertovat kuinka tyhmiä ovat.
 
Ihan järkyttäviä nämä alle 10-vuotiaille lapsille tarkotettujen tuotteiden mainokset, tyylin Wondersand-Taikahiekka ja sitten se Juicy Drop Pop tikkari, miksi niissä pitää huutaa niin saatanasti? Ei o kivaa kattoo pienessä kankkusessa tollasia.
Ne maiokset täyttävät kyllä melko varmasti tehtävänsä, ovat ne sen verran hypnoottisia, voin hyvin kuvitella kun joku kakara ko. mainoksen nähtyään alkaa huutaa "iskää, mennään kauppaan ja osta mulle tollanen!!"

Tietenkin ärsyttäviä mainoksia ovat myös se Coca-Cola ja iltalehden aivolohko mainos.
Mutta yksi hyvä mainoskin pyörii tällä hetkellä telkassa, nimittäin kotipizzan Kotzone mainos, jossa "Erkki ei syö salaattia", se on piristävä poikkeus paskojen mainosten seassa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Ärsyttävin mainos on ehdottomasti tällä hetkellä Irmeli + Simo mainos. Hyvänä kakkosena tulee e-on sähkömainos. Hurl.
 

Jindebyne

Jäsen
PYYHKIMÄÄN!!

Nyt kun tämän mainoksen näin niin aika sanaton olen. Miten tälläistä paskaa tehdään, yritetäänkö Suomalaiset saada mielisairaiksi kun 10 pentua huutaa vierekkäin pyyhkimään?!

Tekisi mieli laittaa semmonen kuuraketti tämän mainoksen tekijän peräaukkoon, että kaveri kirkuisi viikon "PYYHKIMÄÄN!"
 

nihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wild, Krylja
Viestin lähetti Kiisa
Hyvänä kakkosena tulee e-on sähkömainos. Hurl.

Mikäli tarkoitat mainosta jossa korkeaotsainen kaveri herää aamulla kahvin tuoksuun (Wake up and smell the coffee), voidaan sanoa että tämä mainos jakaa mielipiteet.

Minusta se on yksinkertaisesti loistava. Itsekin herään liian aikaisin aamulla vain siirtyäkseni seuraamaan älytöntä näytelmää.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Viestin lähetti Kiisa
Hyvänä kakkosena tulee e-on sähkömainos. Hurl.

Heh. Minusta se typerästi naurava kaljupää on mainio. Eri asia miten spotti ajaa asiansa mainoksena.

Erittäin ärsyttävä sen sijaan on vetelääkin vetelämpi Edu Kettunen laulamassa Yrittäjäin Fennian mitäänsanomattomuuden huippua "Jooooo musta tuntuuuuu, että kaikki on okeeeeiii!

Siis voiko turhempaa viestiä olla. Kaikesta haisee, että tuotantoyhtiö on päättänyt laittaa mainokseen vähän lisää hinta ymppäämällä siihen tutulta hasbeen-laulajalta tilatun nollapiisin.
Kuvituksena toimiva arkinen kuvakavalkadi on niinikään unettava.
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Tämä Siwan mainos, jossa Siwa-nainen antaa haastattelua jostain fucking contestin voitosta tai mistä lie Wiswan syntymäpäivästä. Kanava vaihtuu het'. Kun kotvasen kuluttua vaihdan takaisin, nainen kommentoi ruudussa vielä toistamiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Tuskaa

Kyllähän paskojen mainosten multihuipennus tapahtuu aina, kun ne miljoona kakaraa huutaa yhteen ääneen "pyyhkimään". Voi jeesus mitä kidutusta. Pahinta tässä on se, että siinähän taidetaan mainostaa keltaisia sivuja. Ennen sentään kiduttavia pikkulapsimainoksia joutui kestämään lähinnä vain vaippamainosten yhteydessä.

Lähes yhtä paska mainos on se joku talouspaperimainos, todella kotikutoinen paskamainos, jossa lauletaan jotenkin tyyliin "...kun työhön imutaskut käy." Huooohhh...

Minäkin olen tällainen leppoinen mies, mutta jostain kumman syystä jotkut mainokset saa melkein veren kiehumaan. Kuten myös jotkut tv-sarjat; Salatut Elämät päällimmäisenä.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nykyisistä ei ole oikein mielikuvaa, mutta all-time top3:

1. Bilteman 'Aarne Kärpänen'
2. Experttien 'Kyllä onnistuu'
3. Experttien 'Haaveet kaatuu'
 

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Annan ääneni veikkausliigapeleissä pyöriville maailma on erilainen taitopelaajan silmin-mainoksille. Alkuperäinen TV-kampanja oli lähes nerokas, mutta kun koko kauden joutuu kuuntelemaan samoja "Sä oot taas matsissa"-mainoksia, niin ainakin meikäläiselle tulee mieleen boikotoida kyseistä mainostajaa.

Miettivätköhän mainosten tekijät lainkaan sitä, miltä mainos näyttää/kuulostaa kun sen näkee kymmenettä kertaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Kyllä ärsyttävimpien mainoksien kärkisijoille ainakin radion (ainakin City 96,2) osalta sijoittuu nämä ainakin kaksi Nooa-pankin mainosta, joissa Jukka Virtanen kauhistelee muiden pankkien äänillä Nooan käytöstä. Kummatkin on ihan saatanan pitkiä ja vitun ärsyttäviä eli ei muuta ku kanava vaihtoon..!
Telkkarin puolelta nää Hesburgerin "uusi maku joka valloittaa -Hesen kastike" ja kaikki muutkin kyseisen lafkan mainokset saa silmät punasiks ku tomaattikauppiaalla Närpiöstä näytteet päässä...
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti mikse
Kyllä ärsyttävimpien mainoksien kärkisijoille ainakin radion (ainakin City 96,2) osalta sijoittuu nämä ainakin kaksi Nooa-pankin mainosta, joissa Jukka Virtanen kauhistelee muiden pankkien äänillä Nooan käytöstä. Kummatkin on ihan saatanan pitkiä ja vitun ärsyttäviä eli ei muuta ku kanava vaihtoon..!
Telkkarin puolelta nää Hesburgerin "uusi maku joka valloittaa -Hesen kastike" ja kaikki muutkin kyseisen lafkan mainokset saa silmät punasiks ku tomaattikauppiaalla Närpiöstä näytteet päässä...

Unohdinkin mainita tuossa aikaisemmassa viestissä Nooa-pankin aivan helvetin paskat Hesarin sivuilla olevat mainokset. Ovat niin ala-arvoisia että en varmasti tule koskaan edes harkitsemaan ko. pankin asiakkuutta.

Ja Hesburgerin mainokset ovat myös aivan hanurista.

Hyvä mainos jää mieleen. Muistan että monta vuotta sitten Eurosportilla pyöri mainos, jossa oli vaan mustan ruudun keskellä sellainen pieni roskakori. Sitten joku heitti jostain sinne roskikseen jonkun rypistetyn paperipallon sukkana sisään. Sitten vaan tuli Adidaksen logo lopuksi. Toi mainos jäi mieleen, oli neutraali, ja kuitenkin jollain tavoin onnistui viestimään positiivista kuvaa Adidaksesta. Tyyliin "onnistut kun käytät Adidasta."
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hesen mainokset on syvältä.

Jenkki fire tjsp sekä Taffelin se mainos missä tulee palohälytys. Vituttaa ku tommonen sireeni alkaa päriseen varsinki ku mainokset esitetään kovemmalla voluumilla kuin itse ohjelma. Muutenkin idioottimaista kun jotain palohälytystä käytetään mainoksessa.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdottomasti ärsyttävin on tämä viili-mainos, jossa tämä pikkuvanha Johannes on yleisurheilukentällä. Ko. mainoksen tehtävä ei voi olla mikään muu kuin ärsyttää, siihenhän mainoksen teho usein perustuu. Sääliksi vaan käy mainoksen poikaa, jos tosta syystä ei kiusata koulussa niin ei sitten mistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös