Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
LinkedIn:ssä näyttävät kiittelevän ja taputtelevan toisiaan selkään mainiosta työstä. Näin sitä brändiä rakennetaan.Joo ihan hirveä mainos. Lisääkö muka oikeasti myyntiä vai onko kyseessä vaan joku johtajien ideoima perseestä revitty musikaali? Tuntuu myös kestävän ikuisesti.
Tämä on muutenkin järkevä teko aina, kun joutuu katsomaan jotain ohjelmaa, joka sisältää mainokset. Elämänlaatu kohoaa merkittävästi.Nyt lähtee äänet pois näköradiosta jokaisella mainostaolla,kun vähemmästäkin tekisi mieli työntää kynät korviin.
Joo, voisko ne jo mennä vaihtoon? Kuinka kauan nuo ovat oikein erimuodoissaan pyörineet?Taneli Mäkelän ruokamainokset vetävät jostain syystä padan aivan jumiin.
Ei vissiin ole vielä kukaan huomannut mainita, että tuo ”omituisten otusten kerho” on alkujaan Röllin biisi, siis Allu Tuppuraisen.DNA omituisten otusten kerho... Vittu mitä paskaa.
Ennen sentään tehtiin hienoja mainoksia, jossa tarjottiin tytölle patukkaa laudanraosta
Puhumattakaan Olvin CXX mainoksista. Jenni Ahola ja suomalainen saunakulttuuri. Ukko kertomassa miten pefletti tehdään ”sixpäkin” kuorista. Hienoja mainoksia joita nykyisin ei varmasti saisi enää tehdä.Ja paskaahan nämä nykyajan mainokset on, kyllä Tuplamies ja Kari Grandi oli ihan omilla leveleillä aikoinaan! Ja Volvo-mainokset, vieläkin kun kuulee sen kitarariffin, tulee kanttivolvo ja Kaukovaaran Kari mieleen!
Äänikirjojen lukijana aivan lyömätön. Esimerkiksi Juha Vuorisen kirjat eivät toimisi kellään muulla lukijalla; loistavaa eläytymistä hahmojen tunnetiloihin ja persoonallisuuksiin ilman ylinäyttelyä.Kaikki Jari Karjalaisen selostamat mainokset. Koska hän vaikuttaa enimmäkseen maikkarilla, on siinä taas yksi syy välttää kyseistä kanavaa.
Veikkaisin lähemmäs pariakymmentä.Monettakohan kesää tämäkin mainos jo pyörii? Ei ole mitään yksi tai kaksi kesää kun tuosta on saanut "nauttia".
Itselle Telia vetää padan vielä pahemmin jumiin, todella raivostuttavaa mukanokkelaa sanailua.Operaattoreilla taitaa olla joku kilpailu käynnissä, että kuka pystyy tekemään ärsyttävimmän mainoksen.
Tuo omituisten otusten kerho on niiiin järkyttävää paskaa että se on jo lähes taidetta järkyttävyyden saralla. Lähes.
Aivan erityisesti ärsyttää juuri tuollaiset mainokset, joissa on helvetin räikeästi pukeutuneita ja teennäisiä ihmisiä.
Radiossa on välillä kuulunut Ärrän mainoksia, joissa "urheilijat" käy Ärrällä. Ei se kovin uskottava urheilija ole jos reenin jälkeen tankkausruoka on Ärrän hodari.