Ärsyttävin mainos?

  • 730 948
  • 3 448

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käärijän ja Jutin Oikotie-corner on jotenkin vaivaannuttavaa katseltavaa. Ei tavallaan ärsytä, mutta myötähäpeä hiipii puseroon, kun tämä kaksikko sanailee keskenään.
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Puhumattakaan Olvin CXX mainoksista. Jenni Ahola ja suomalainen saunakulttuuri. Ukko kertomassa miten pefletti tehdään ”sixpäkin” kuorista. Hienoja mainoksia joita nykyisin ei varmasti saisi enää tehdä.
First you drink the beer then you make a peflet.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Miten helvetissä Hesburgerin hassunhauskat majoneesitäytteiset mainokset eivät ole nousseet tälle ja edellisille sivuille? Tunkee tuuttiin ihan jokaisella mainosrahoitteisella kanavalla hirveällä frekvenssillä ja ovat ärsyttävyydessään ihan terävintä kärkeä. "Välissä meidän pitää kaivaa välimuistista miltä se väliliha välillisinä aikoina välittömästi maistuikaan..."

En menisi aterioimaan muutenkaan kuin lasten joskus pakottamana, mutta nyt en edes silloin.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Miten helvetissä Hesburgerin hassunhauskat majoneesitäytteiset mainokset eivät ole nousseet tälle ja edellisille sivuille? Tunkee tuuttiin ihan jokaisella mainosrahoitteisella kanavalla hirveällä frekvenssillä ja ovat ärsyttävyydessään ihan terävintä kärkeä. "Välissä meidän pitää kaivaa välimuistista miltä se väliliha välillisinä aikoina välittömästi maistuikaan..."

En menisi aterioimaan muutenkaan kuin lasten joskus pakottamana, mutta nyt en edes silloin.
No sinähän sen sanoit, ei helvetti sentään mikä ärsytys siitä amerikanenglannilla väännetystä
mäjöneesimainoksesta tulee. Jos haluan hampurilaisen, niin Burger Kingin Whopper-ateria on
se millä mennään, en edes muista koska olisin viimeksi käynyt Hesessä.

Olen myös vieläkin harmissani siitä että Hese tuhosi legendaarisen jo lapsuudesta asti tutuksi
tulleen Carrollssin, sitä en anna ikinä anteeksi, Iso Caro ja Klubi , niitä on ikävä.
Rolssit oli myös Stadilaiselle teinille tuttuja notkumispaikkoja niiltä ajoilta kun ei vielä
ollut menemistä baareihin, ne on osa Stadin kulttuurihistoriaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten helvetissä Hesburgerin hassunhauskat majoneesitäytteiset mainokset eivät ole nousseet tälle ja edellisille sivuille? Tunkee tuuttiin ihan jokaisella mainosrahoitteisella kanavalla hirveällä frekvenssillä ja ovat ärsyttävyydessään ihan terävintä kärkeä. "Välissä meidän pitää kaivaa välimuistista miltä se väliliha välillisinä aikoina välittömästi maistuikaan..."

En menisi aterioimaan muutenkaan kuin lasten joskus pakottamana, mutta nyt en edes silloin.
Hese taitaa olla niin usein mainittu tässä ketjussa, että sitä ei jaksa joka sivulla muistuttaa. Vuodet vierivät, mutta mainosten ja varsinkin aterioiden taso vain heikkenee. Hinnat sentään ovat noususuunnassa, joten vielä vähemmän syitä käydä heidän tuotoksiaan "nauttimassa".
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Life coach Kellyn mainokset chili.fm:llä. Tuo radiokanava meillä nykyään aina taustalla ja hyvä onkin, kun ei ole yhtään juontoja vaan pelkkää musiikkia ja tietysti mainoksia. Mutta tuo huuhaamainos kyllä ärsyttää. Onkohan nordinin sekopääakalla suunnitteilla moista radiomainoskamppanjaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ärsyttää Lidlin tapa mainostaa itseään reilusti halvempana kuin kilpailijansa. Tuotevalikoima Lidlissä on lopulta niin hemmetin suppea Keskoon ja S-ryhmään verrattuna, että ihan max kerran kuussa-kahdessa saatan käydä kyseisessä lafkassa (pikku)ostoksilla.

Sekin ärsyttää, että Lidlin omista palautuspulloista ja -tölkeistä saa pantin vain Lidlissä, mutta se on jo toisen ketjun asiaa se.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Ärsyttää Lidlin tapa mainostaa itseään reilusti halvempana kuin kilpailijansa. Tuotevalikoima Lidlissä on lopulta niin hemmetin suppea Keskoon ja S-ryhmään verrattuna, että ihan max kerran kuussa-kahdessa saatan käydä kyseisessä lafkassa (pikku)ostoksilla.

Sekin ärsyttää, että Lidlin omista palautuspulloista ja -tölkeistä saa pantin vain Lidlissä, mutta se on jo toisen ketjun asiaa se.

Kyllä Lidlin tölkit saa viedä mihin tahansa Palpan automaattiin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Varmasti saa viedä mihin vain mutta pantin niistä saa vain Lidlistä.

Tarkennettaan nyt sitten: minä olen saanut panttini takaisin ihan normi Palpan automaatista. Lidlin omien tuotteiden pulloista ei saa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tarkennettaan nyt sitten: minä olen saanut panttini takaisin ihan normi Palpan automaatista. Lidlin omien tuotteiden pulloista ei saa.
No juuri Lidlin omia tuotteita tarkoitinkin :D Sori jos en ilmaissut itseäni riittävän selkeästi.

Pointti oli että Lidlin pullonpalautuspiste antaa kyllä pantin Pirkka-vedestä mutta viepä Saskia-vesipullo K-kauppaan niin ei toimi toisinpäin.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
No juuri Lidlin omia tuotteita tarkoitinkin :D Sori jos en ilmaissut itseäni riittävän selkeästi.

Pointti oli että Lidlin pullonpalautuspiste antaa kyllä pantin Pirkka-vedestä mutta viepä Saskia-vesipullo K-kauppaan niin ei toimi toisinpäin.

Pulloista olenkin samaa mieltä. Mutta tölkit ovat Palpan automaateille kelvanneet ja niistä olen rahani saanut.

Mutta jottei mene turhan kinasteluksi, käväisen huomenna jossain Lidlissä ja yritän etsiä jonkin tölkin, jossa ei Palpan 15 centin logoa ole.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pulloista olenkin samaa mieltä. Mutta tölkit ovat Palpan automaateille kelvanneet ja niistä olen rahani saanut.

Mutta jottei mene turhan kinasteluksi, käväisen huomenna jossain Lidlissä ja yritän etsiä jonkin tölkin, jossa ei Palpan 15 centin logoa ole.
En ole pitkään aikaan ostanut sen enempää Freewayn kuin Kong Strongin tölkkijuomia. Voit siis hyvin olla oikeassa.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pulloista olenkin samaa mieltä. Mutta tölkit ovat Palpan automaateille kelvanneet ja niistä olen rahani saanut.

Mutta jottei mene turhan kinasteluksi, käväisen huomenna jossain Lidlissä ja yritän etsiä jonkin tölkin, jossa ei Palpan 15 centin logoa ole.
Ei taida sellaista kovin helpolla löytyä. Mikäli tölkki ei ole pantillinen niin siitä pitää valmistajan maksaa juomapakkausvero. Tölkit myös Lidlin kelpaavat Palpalle koska tölkkien metalli kierrätetään Palpan kautta uudestaan. Muovipullot taas menevät liikkeen omaan muovinkeräykseen, joten se lienee syynä siihen, että Lidlin muovipulloja ei voi palauttaa kuin Lidliin. Voi tosin olla myös se, että Kesko ja S-ryhmä ovat aikoinaan sopineet ettei ulkomaalaisen toimijan muovipulloja oteta vastaan.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Puhumattakaan Olvin CXX mainoksista. Jenni Ahola ja suomalainen saunakulttuuri. Ukko kertomassa miten pefletti tehdään ”sixpäkin” kuorista. Hienoja mainoksia joita nykyisin ei varmasti saisi enää tehdä.
Tosin hienouksistaan ja kehuistaan huolimatta nuo mainoskampanjat eivät toimineet ollenkaan. Olvin myyntiosuudet vain laskivat koko kampanjan ajan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Sanotaanko näin, että alkaa olla mitta täynnä Taneli Mäkelän naamavärkkiä sekä "tämä ei ole"- toteamuksia.
Kieltämättä kyllä, mutta jotenkin nuo radiossa vielä sietää. Varmaan siksi että ehkä lyhyempiä ja että ajan autolla (ainoa missä kuuntelen suomiradiota) niin vähän ettei ärsytyskynnys täyty. Mutta muistaakseni tässäkin ketjussa mainittiin ne radiomainokset (oliko dna) jossa puhelin soi jollain oletusäänellä ja kaikki autossa rupeavat ihmettelemään kenellä soi (jopa minä vaikka soittoääneni on SaiPan maalilaulu).
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sanotaanko näin, että alkaa olla mitta täynnä Taneli Mäkelän naamavärkkiä sekä "tämä ei ole"- toteamuksia.
Itse olen näistä mainoksista alusta lähtien pitänyt. Toki jatkuva toisto alkaa helposti uuvuttamaan, mutta konsepti sinänsä on mitä loistavin ja kyllähän mainoksissa esitettyä keskiluokkaista idylliä mielellään katselee ja Taneli Mäkelän karisma on vertaansa vailla.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Itse olen näistä mainoksista alusta lähtien pitänyt. Toki jatkuva toisto alkaa helposti uuvuttamaan, mutta konsepti sinänsä on mitä loistavin ja kyllähän mainoksissa esitettyä keskiluokkaista idylliä mielellään katselee ja Taneli Mäkelän karisma on vertaansa vailla.
Ai sun takia nämä vielä pyörii? :D Olen alusta asti vittuuntunut noista mainoksista ihan kunnolla, ja miettinyt että kehen nämä toimii... Se on kuule Taneli makaronilaatikko, lässytä mitä haluat, ja perheen teiniä ei se voisi vähempää kiinnostaa, saatana. Mutta ilmeisen hyvin toimiva kampanja kun vain jatkuu ja jatkuu. Ja minä vielä pidän Taneli Mäkelästä ja saatan käydä joskus S-Marketissakin, mutta joku noissa ärsyttää ja paljon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä jengi oikein muistaa noita kaikkia mainoksia. Katseleeko ne sitten niitä. Mä katson sitä ohjelmaa, joka on silloin tauolla. Usein kyllä saattaa mennä parikin viikkoa etten avaa telkkaria.

Sama juttu on nettimainoksissa. Eikö jotkut joskus kymmenen vuotta sitten oikein asennellut jotain ohjelmia vekottimiin, ettei mainokset näkyisi. Nyt mulle tulee mieleen vaan yks mainos netistä ja se on se joku missä karkit tippuu. Eikun on myös Motonet jossain lukenut punaisella taustalla.
 

Ak13Ze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, Ässät
Mutta jottei mene turhan kinasteluksi, käväisen huomenna jossain Lidlissä ja yritän etsiä jonkin tölkin, jossa ei Palpan 15 centin logoa ole.
Viime kesänä ainakin paikallisessa lidlissä oli jotain "urheilujuoma" tölkkejä, jotka oli tuotu jostain päin Eurooppaa. Näistä ei saanut mitään panttia Suomessa ja suomenkielinen teksti oli lätkäisty tölkkiin tarralapulla. Nuo toki taisivat olla jotain "rajoitettu erä" tuotteita. Mutta muuten ei ole tullut vastaan sellaista Lidlin tölkkiä, jossa ei Palpan logoa ole ja näistä tölkeistä on saanut AINA sen 15 senttiä palautti sen ihan mihin tahansa kauppaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös