Ärsyttävin mainos?

  • 736 646
  • 3 468
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Woltin "tarjouksia" -mörisijä
Mun mielestä toi on jopa ihan hauska mainos, etenkin kun vertaa niihin oikeesti ärsyttäviin mainoksiin:

-Haribo ja pikkulapsen äänellä kimittävät "heviäijät"
-S-Market ja Taneli Mäkelän "tämä ei ole..."
-DNA ja omituisten otusten kerho
-Biltema ja meikämutteri lähtee ostoksille
-Järjestään lähes kaikki Lidlin mainokset
-Lähes kaikki Telian mainokset, erityismaininta "Telia laatii alea, laitteet aatelia..."
-Foodoran "Koska minä haluan"

Listaa voisi jatkaa...
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä onko pelkästään ärsyttävin, mutta satavarmana vammaisin. Ilman tätä palstaa en edes tietäisi mitä siinä mainostetaan.
Tekevätkö vaaleanpunaiset röyhelövaattet, pitkä tukka ja silmälasit pojasta muka erityisen omituisen otuksen voisi myös kysyä, kun tuota mainosta katsoo. No nyt sitten ainakin uskallettiin mainostajan mielestä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuollaisella "uskalla olla oma itsesi"-teemallahan voi mainostaa periaatteessa mitä tahansa. Kyseessä siis DNA:n mainos, mutta yhtä lailla olisi voinut olla vaikka jonkin vakuutusyhtiön tai automerkin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin jo miltei unohtanut mutta Telian joka joukkueen kannattaja. Voi Perkele.
Nyt jossakin noissa sentään tytöt katsoivat äijää sillä tavalla, että hemmetti, kun olet nolo tyyppi.

Miksi Telia haluaa nauraa käyttäjilleen? Vitsailkoon, jossakin muussa yhteydessä. Jääkiekon seuraaminen on äärimmäisen vakavaa touhua!
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Tällä viikolla olen kuunnellut töissä eri radiokanavia Radioplayer-apin kautta. Ja nyt siellä on alkanut pyöriä Citymarketin mainokset, joissa siis mainostetaan eri tuotteita pulkasta perämoottoriin ja loppuun ”ja tämänkin saat Sittarista!”
Näitä tulee sellainen pari kolme minuuttia yhtä soittoa.

Nyt ainakin tiedän mihin kauppaan en mene!
Pitäkää tunkkinne Sittarilaiset!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei vittu taas näitä Taneli Mäkelän ääs markettimainoksia. Jotain heeboa jännittää keksi valinta koska Sirpa on tulossa kylään ja tarjoaa jotain uutuus keksiä.

Kyllä elämä on varmasti helkkarin vaikeaa, jos keksin valintakin nostaa sykettä. Ja kyllä, omanikin on ilmeisesti, koska verenpaineet nousee heti noita mainoksia kuunnellessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös