Savon leijona
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Leijonat, Slovakian jääkiekkomaajoukkue ja KalPa
Ikean ja Lidlin mainokset on surkeita, ne biisit on hirveitä. En tykkää yhtään.
Ai sullakin on töissä joku tuollainen. Mulla on heti kanssa sellainen tiedossa, joka juo vettä niin, että kuulostaa kuin nielaisisi ämpärillisen vettä niin, että ämpäri kolahtaa kurkussa.Jokseenkin misofoniasta kärsivänä en pysty sietämään Taffelin radiomainosta. Ei ole pariin viikkoon tainnut enää pyöriä luojan kiitos, mutta suu täynnä sipsiä rouskuttava miesporsas kertomassa kuinka Taffel on takaperin leffat saa vieläkin raivonpartaalle.
Tv:n puolella on nyt pyörinyt joku Cola Zeron mainos, jossa henkilö lopussa nielaisee limuaan oikein saatanan kovaäänisesti. Aaargh! Juo se juomasi normaalisti äläkä kuin joku neanderthalilainen luolamies joka löytää viikon tauon jälkeen puhdasta vettä.
Töistä voisin vinkata parikin potentiaalista ääninäyttelijää, jos elintarvikemainokset menevät tähän suuntaan jatkossakin.
Noista Starin mainoksista mua sieppaa vain se HIMYM (helvetin ärsyttävä akronymi muuten) "legen...vitundary!". Enkä muutenkaan ymmärrä ko. sarjan suosiota.Rillit huurussa, vittu että miten ärsyttävästi kyseistä ohjelmaa mainostetaan.
Ai sullakin on töissä joku tuollainen. Mulla on heti kanssa sellainen tiedossa, joka juo vettä niin, että kuulostaa kuin nielaisisi ämpärillisen vettä niin, että ämpäri kolahtaa kurkussa.
On kyllä koko kanava ns. täyttä skeidaa.Noista Starin mainoksista mua sieppaa vain se HIMYM (helvetin ärsyttävä akronymi muuten) "legen...vitundary!". Enkä muutenkaan ymmärrä ko. sarjan suosiota.
Oletkos kuullut sen lakupala mainoksen missä kaksi daamia "jutustelee" ja tekonauraa oikean vaihtoehdon löydyttyä... EI, kaikki ei ole kunnossa. Toivottavasti noista mainoksista ei makseta. Tai oikeasti haluaisin nähdä ne tyypit jotka hyväksyy valmiin tuotoksen ja kuittaa laskun.Kaikki kunnossa
Kaikki kunnossa
Kaikki kunnossa
En todellakaan tule koskaan tilaamaan Sector alarmin hälytysjärjestelmää.
Aattele, ei lattea ale, Aiai."Telia laatii alea, laitteet aatelia" voi jumalauta mua ärsyttää.
"Telia laatii alea, laitteet aatelia" voi jumalauta mua ärsyttää.
Jesse sanoo moi!Radiossa on välillä kuulunut Ärrän mainoksia, joissa "urheilijat" käy Ärrällä. Ei se kovin uskottava urheilija ole jos reenin jälkeen tankkausruoka on Ärrän hodari.
"Telia laatii alea, laitteet aatelia" voi jumalauta mua ärsyttää.
Täytyy sanoa, että jos hänen mainostamansa t-max vanhentaa naamavärkkiä 20- vuodella, niin jätän kokeilematta.Kaikki Jari Karjalaisen selostamat mainokset. Koska hän vaikuttaa enimmäkseen maikkarilla, on siinä taas yksi syy välttää kyseistä kanavaa.
Noi tuli mukavasti vielä peräkkäin äsken Maikkarilta. Alelaitteet lillatilallaa Telialta kerho.Operaattoreiden mainokset saavat kanavan vaihtumaan välittömästi.
Telian hassunhauska sanaleikittely ja DNA:n omassaan käyttämä Rölli-biisi Omituisten otusten kerho.
Paskaa!
Operaattoreiden mainokset saavat kanavan vaihtumaan välittömästi.
Telian hassunhauska sanaleikittely ja DNA:n omassaan käyttämä Rölli-biisi Omituisten otusten kerho.
Paskaa!
Joo ihan hirveä mainos. Lisääkö muka oikeasti myyntiä vai onko kyseessä vaan joku johtajien ideoima perseestä revitty musikaali? Tuntuu myös kestävän ikuisesti.Operaattoreilla taitaa olla joku kilpailu käynnissä, että kuka pystyy tekemään ärsyttävimmän mainoksen.
Tuo omituisten otusten kerho on niiiin järkyttävää paskaa että se on jo lähes taidetta järkyttävyyden saralla. Lähes.
Aivan erityisesti ärsyttää juuri tuollaiset mainokset, joissa on helvetin räikeästi pukeutuneita ja teennäisiä ihmisiä.