dali kirjoitti:Kovin hyviä vaihtoehtoja ei sun kaamealle kapulalles ole kuitenkaan tarjolla: Voit valita paskahuussissa sekavia puhuvan P-P Peteliuksen, kahden hitaalla käyvän asentajan tai keltaisella taustalla kikkaloivan animaatiohahmon välillä.
Redbull kirjoitti:Liekkö virallisesti mainos, mutta vituttaa aina, kun Nelosen viikonlopunleffaputkien mainostauoilla tulee nämä Eniron mainokset.
"Kyllä se löytyy, yhdistänkö?"
Vituttaa tollainen tekopirteä Miss ilopilleri.
"Eniro nollasatasata, kuinka voin auttaa?" jne..
Redbull kirjoitti:Liekkö virallisesti mainos, mutta vituttaa aina, kun Nelosen viikonlopunleffaputkien mainostauoilla tulee nämä Eniron mainokset.
"Kyllä se löytyy, yhdistänkö?"
Vituttaa tollainen tekopirteä Miss ilopilleri.
"Eniro nollasatasata, kuinka voin auttaa?" jne..
Uleåborgir kirjoitti:Mä oon Bubi ja olen riippuvainen...
Onko kukaan muu nähnyt tätä?
Uleåborgir kirjoitti:Mä oon Bubi ja olen riippuvainen...
Onko kukaan muu nähnyt tätä?
pekutti kirjoitti:Se naisten alapään hajumainos..tuotetta en muista..lactal tai joku.
Joo, tämä mainos on ärsyttänyt alusta pitäen ja valitettavasti se on pyörinyt jo liian kauan. Aiheuttaa lähes joka kerta kanavan vaihtumisen jos kaukosäädin on lähimmän metrin päässä. Jamba/Crazy Frog pläjäykset on sitten jo oma lukunsa; ei tärvitse enää katsella MTV:tä kun näitä suolletaan enemmän kuin itse musiikkia.rinkeli22 kirjoitti:Siwan mainos, jossa akka kälättää puuttuvista eineksistä ja ukko päräyttää mopolla käymään Siwassa..
wilberto kirjoitti:Joudun duunissa itse kuuntelemaan IskelmäRadiota, joka on kyllä pelkkää kärsimystä. Voiko rasittavampaa kanavaa edes ollakaan Suomessa? Lähes kaikki tuolta kyseiseltä kanavalta tulevat mainokset ovat rasittavia, ylivoimasesti ärsyttävin on Urjalan makeistukun mainos, ei shaatana. Jotain ideaa edes siihen mainosten tekoon seuraavalla kerralla.
Eino_Mies kirjoitti:"Etsi Jarkin pipa Särkänniemestä"
Niin hyvä koomikko kuin Heikki Silvennoinen onkin, niin jättäisi tv-mainokset muitten tehtäväksi. Kummeli-tyyppinen huumori ei vaan sovi joka paikkaan.
Gellner kirjoitti:Makuja on monia. Musta Jarkin pipa -mainokset ovat oikein kivoja.
Murmeli kirjoitti:Vittu nämä DNA:n mainokset menee koko ajan huonommaksi. Eivätkä edes tajua, koska vitsi on mennyt liian pitkäksi niidenkin mielestä, jotka pitivät alkuperäisestä idioottimaisesti "kaamee kapula" -hokemasta.