cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
Coca-colan uusi light-versio Zero ja sen ympärillä pyörivä mainoskamppanja v*tuttaa todella rankasti. Perusajatus on dude/dudette - lad/ladette - tematiikka, joka toimi vuonna 1998 American Pie:ssa yhdellä katselukerralla ja vähemillä ikävuosilla. Cokiksen kamppanjat ovat oksettaneet ennekin imelällä yliamerikkalaisuudellaan (joulupukki) ja aina pahemmaksi menee.
Kaikkia ko. tuotteen kohdalla käytettyjä sloganeita ja niiden positiivisia mielleyhtymiä en edes ymmärrä esim. "Miksei bileitä ja Zero morkkista". Täh, miksi ihmeessä hyvien bileiden jälkeen muka pitäisi olla morkkis vaikka olisi juonut vinettoa vaikka kuinka? Krapula korkeintaan.
Lisäksi jossain taisi olla "Miksei hyvää meninkiä ja Zero luonnonsuojelua". Tämä ylittää korniudessaan rajat jopa Coca-Colan kohdalla. En itse mikään puihinkahliutuja ole, mutta jos Coca-Colan kaltainen megakorporaatio päästelee tällaisia mainoksiinsa, niin oho.
Koko touhu tuo mieleen mielleyhtymiä Kanariansaarilla ördääviin rumiin ja kalpeisiin sikabritteihin.
Kaikkia ko. tuotteen kohdalla käytettyjä sloganeita ja niiden positiivisia mielleyhtymiä en edes ymmärrä esim. "Miksei bileitä ja Zero morkkista". Täh, miksi ihmeessä hyvien bileiden jälkeen muka pitäisi olla morkkis vaikka olisi juonut vinettoa vaikka kuinka? Krapula korkeintaan.
Lisäksi jossain taisi olla "Miksei hyvää meninkiä ja Zero luonnonsuojelua". Tämä ylittää korniudessaan rajat jopa Coca-Colan kohdalla. En itse mikään puihinkahliutuja ole, mutta jos Coca-Colan kaltainen megakorporaatio päästelee tällaisia mainoksiinsa, niin oho.
Koko touhu tuo mieleen mielleyhtymiä Kanariansaarilla ördääviin rumiin ja kalpeisiin sikabritteihin.
Viimeksi muokattu: