Ärsyttävin mainos?

  • 718 898
  • 3 394

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Coca-colan uusi light-versio Zero ja sen ympärillä pyörivä mainoskamppanja v*tuttaa todella rankasti. Perusajatus on dude/dudette - lad/ladette - tematiikka, joka toimi vuonna 1998 American Pie:ssa yhdellä katselukerralla ja vähemillä ikävuosilla. Cokiksen kamppanjat ovat oksettaneet ennekin imelällä yliamerikkalaisuudellaan (joulupukki) ja aina pahemmaksi menee.

Kaikkia ko. tuotteen kohdalla käytettyjä sloganeita ja niiden positiivisia mielleyhtymiä en edes ymmärrä esim. "Miksei bileitä ja Zero morkkista". Täh, miksi ihmeessä hyvien bileiden jälkeen muka pitäisi olla morkkis vaikka olisi juonut vinettoa vaikka kuinka? Krapula korkeintaan.

Lisäksi jossain taisi olla "Miksei hyvää meninkiä ja Zero luonnonsuojelua". Tämä ylittää korniudessaan rajat jopa Coca-Colan kohdalla. En itse mikään puihinkahliutuja ole, mutta jos Coca-Colan kaltainen megakorporaatio päästelee tällaisia mainoksiinsa, niin oho.

Koko touhu tuo mieleen mielleyhtymiä Kanariansaarilla ördääviin rumiin ja kalpeisiin sikabritteihin.
 
Viimeksi muokattu:

Jindebyne

Jäsen
"Mummo nyt tuli paskamainen tilanne eteen, kun Miiru ei enää lipitä kermaa kulhosta"

"Katsos Miirua! Lukeeko siitä litkussasi edes kerma"

"No eihän siinä lukenut"


Ei mikään muu mainos pääse tällä hetkellä edes lähelle, varsinkin kun se vanhempi rouvista sanoo niin vittumaisesti kun vaan voi "Katos Miirua"...aaargh.
 

J.Petke

Jäsen
Trancezz kirjoitti:
"Mummo nyt tuli paskamainen tilanne eteen, kun Miiru ei enää lipitä kermaa kulhosta"

"Katsos Miirua! Lukeeko siitä litkussasi edes kerma"

"No eihän siinä lukenut"


Ei mikään muu mainos pääse tällä hetkellä edes lähelle, varsinkin kun se vanhempi rouvista sanoo niin vittumaisesti kun vaan voi "Katos Miirua"...aaargh.

Omalla listallani tämä mainos tulee hyvänä kakkosena paljon puhutun Danone-mainoksen jälkeen. Siis tämä mainos mikä on kuvattu "jääkaapista" missä ne kaksi akkaa latelevat mukahauskuuksia. Se tekonauru saa veren kiehumaan.

"Eihän mitään hyvää saa koskaan syödä"
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Vintsukka kirjoitti:
Onko cottonmouthilta mennyt se ohi että se zero tarkoittaa suomeksi nollaa?
Eiköhän cottonmouth kuitenkin viittaa siihen, että vaikka zero tarkoittaakin nollaa, on mainoslauseen lähtökohtana nimenomaan olettamus, että bileet ja morkkis kuuluvat yhteen. Sloganissahan riitautetaan tämä perusolettamus toteamalla, että eikö olisi mahdollista sekä biletys että 0-tason morkkis.

Itseäni ärsyttää tällä hetkellä Sunsilkin homppelimainos.
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Tämä joku Sunsilk shampoo vai mikälie onkaan vituttaa kyllä äärettömästi aina kun se tulee, mainoksen lopuksi se mainosämmä huutaa vielä "SANSILK", voi helvetti.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Ostrich kirjoitti:
Tämä joku Sunsilk shampoo vai mikälie onkaan vituttaa kyllä äärettömästi aina kun se tulee, mainoksen lopuksi se mainosämmä huutaa vielä "SANSILK", voi helvetti.

Jos en ihan väärässä ole niin tämä mainosämmä tottelee myös nimeä Kari Hietalahti. =)
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vintsukka kirjoitti:
Onko cottonmouthilta mennyt se ohi että se zero tarkoittaa suomeksi nollaa?

Tässä tulee nyt väkisinkin mieleen, että kuinka tyhmänä sä mua pidät... No joo.
Bast tuossa aika hyvin selvensikin asiaa ja vastaavia epäloogisuuksia löytyy lisää kampanjan kotisivulta.

Edit: Olihan siellä sentään jotain kiekkoonkin liittyvää eli "Miksei jälkipeliä ja Zero peliä?".
 
Viimeksi muokattu:

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Troy kirjoitti:
Jos en ihan väärässä ole niin tämä mainosämmä tottelee myös nimeä Kari Hietalahti. =)

Ha! Onhan joku samaa mieltä minun kanssani. Olen muijalle tolkuttanut jo viikkokausia että kyseessä on Kari Hietalahti mutta ei mokoma usko.

Ja se ärsyttävin mainos tällä hetkellä on Opelin C'Mon -mainos/mainokset.
 

Claudius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ostrich kirjoitti:
Tämä joku Sunsilk shampoo vai mikälie onkaan vituttaa kyllä äärettömästi aina kun se tulee, mainoksen lopuksi se mainosämmä huutaa vielä "SANSILK", voi helvetti.
Tuo mainoshan on siis loistava! Pari kertaa kävi jo mielessä käydä mainitsemassa asiasta tuolla Hauskimmat mainokset- ketjussa. Jotenkin se vain uppoaa huumorintajuuni. Vaikka pitää kyllä myöntää, että ekan kerran sen nähtyäni ajattelin, että onpa paska mainos. En nimittäin erityisesti pidä "homoimitaatioista". Mutta tuo lopun Sunsilk-huudahdus muutti mielipiteeni täysin. Aivan mainio lohkaisu! Niin ja Hietalahtihan siinä tosiaan on pääosassa.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
oukka kirjoitti:
Ha! Onhan joku samaa mieltä minun kanssani. Olen muijalle tolkuttanut jo viikkokausia että kyseessä on Kari Hietalahti mutta ei mokoma usko.

Ja se ärsyttävin mainos tällä hetkellä on Opelin C'Mon -mainos/mainokset.
Hietalahti on kyseessä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
oukka kirjoitti:
Ha! Onhan joku samaa mieltä minun kanssani. Olen muijalle tolkuttanut jo viikkokausia että kyseessä on Kari Hietalahti mutta ei mokoma usko.
Onhan se selvästi Hissu Hietalahti, ei kahta sanaa.

Ja nyt otat ja näytät muijalle nämä muutaman viimeisen viestin että saadaan joku roti siihenkin huusholliin.
 

Cube

Jäsen
Siirretty Mille naurat juuri nyt?-ketjusta tänne, kun ei enää sinnekään oikein sopinut.

AnaMasa kirjoitti:
Olisit vaan heti ottanut sen henkisen rautakangen pois takapuolestasi. Nyt meni paljon hyviä herneitä hukkaan. Katso edes se mainos noista linkeistä ja punnitse uudemman kerran itseksesi, että onko äärifemakkojen reagointi aivan helvetin naurettava ylilyönti ja sen myötä ansainnut kaiken vastakurmootuksen. Ei tarvitse ilmoittaa kantaa tänne, paitsi tietty siinä tapauksessa, että se alkaa naurattamaan.
En tiedä mistä nyt päättelit minun vetäneeni herneitä nenään, koska mielestäni viestini tähän ketjuun (tai siis siihen toiseen) ovat olleet ihan kiihkottomia ja asiallisia. Sen sijaan sinulta on nähty taas sitä tuttua melskausta, jossa feministilesbo vaanii jokaisen puskan takana.

Olen tuon kuvan kyllä nähnyt, nätti tyttö. Nimenomaan tyttö kuitenkin tässä kontekstissa - huomaa miten hänestä on pyritty tekemään vielä nuoremman näköinen mm. huonolla ryhdillä ja piilotetuilla käsivarsilla (yritetty saada niitä laihemman näköisiksi). Toki hän voi olla oikeastikin aika nuori, koska nykyään on trendinä käyttää erinäisissä kampanjoissa jotain 12-vuotiaitakin tyttöjä aikuisten vaatteissa. Mutta mikäs siinä, kunhan paljasta pintaa näkyy kadulla kävellessä, vai mitä?

Mallit ovat nimenomaan sitä mitä titteli sanoo, eli malleja. Malleja nuorille tytöille. Ja nuoret tytöt voivat tällä hetkellä kautta linjan todella huonosti. Minusta olisi tärkeä selvittää, että mistä tämä johtuu ja myös mainosten rooli tulisi ilman muuta analysoida. Pahoinvoinnin varsinainen syy ne eivät missään nimessä ole - kuten olen jo useampaan otteeseen maininnut - mutta sehän ei tarkoita, etteikö niillä voisi olla jotain vaikutusta, merkittävääkin. Ehkä tämä kaikki on sinun mielestäsi joku naurun asia, johon tuleekin suhtautua olkaa kohauttamalla, mutta minun (ja aika monen asiantuntijan) mielestäni ei asia ole oikein niinkään. Mitä tähän nyt voi sanoa, eri ihmisillä on eri arvomaailmat. Sinä mm. otit muistaakseni tuossa taannoin kohtalaisen voimakkaasti kantaa siihen, että Ara muinoin jätti Kai Nurmisen MM-kisoista sivuun. Ehkä tuo oli sitten mielestäsi tärkeämpi asia kuin nuorison hyvinvointi.

Jos et seuraavaankaan viestiin meinaa saada yhtään enempää sisältöä, niin jätä se sitten ihan vaan kirjoittamatta. Ei tuollaista vittuilua oikein jaksaisi. Vaihtoehtoisesti voit myös laittaa minulle listan siitä, että mihin asioihin sopii ja mihin ei sovi suhtautua vakavasti.
 

Sundis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Internazionale, Stavros Flatly
Tämän hetken ehdoton ykkönen on express-bus ja Pelle Miljoonan Kuustisti siil. Voiko tyjmempää ja huonompaa mainosta enää olla?
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mr.Moon kirjoitti:
Yksi on tämä mäkkärin mainos kun joku ärsyttävä tyyppi kysyy voiko ottaa miniporkkanoita ja salaatin tai vastaavaa. Ne kaikki kolme jätkää on niin #¤#% ärsyttäviä.

:D Se on kyllä kieltämättä aika rasittava. Mutta saa ottaa porkkanoita, jos haluu... Viesti ainakin tuli selväksi. Pitäkää porkkananne.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Charlie Horse kirjoitti:
:D Se on kyllä kieltämättä aika rasittava. Mutta saa ottaa porkkanoita, jos haluu... Viesti ainakin tuli selväksi. Pitäkää porkkananne.

Miniporkkanoita! Niimpä. Helvetti jos haluan pupunruokaa niin menen kauppaan ja ostan. Jos haluan hyvältä maistuvaa skeidaa niin menen mäkkäriin(vaikka tosiasiassa muualta saakin paremmat mätöt).

Fish Fingers!! Eiks vois sanoa vaan, että kalapuikot. Oikeilla termeillä kaikkea paskaa sitä ihmisille saadaankin myytyä hillittömällä katteella :D

Ai niin ja on ne kyllä melko rasittavia mainoksiakin. Komeita poikia ja tytöt tykkää. Kai. Vitustako minä tiedän.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
raisu kirjoitti:

Väärin!

Se Saarioisten joulumainos, missä mammat veivaa puuroa tehtaassa biisin tahdissa ja hymyilevät ja hyräilevät kaanonissa. Vittu mitä skeidaa. Ihan tosi, uskooko ne itse, että nostavat moisella imagoaan kun todellisuudessa siellä perheenäidit ja yh:t veivaavat hikihatussa pöperöjä ja kiroilua kuuluu vähän sieltä sun täältä kun vituttaa moinen puuha?
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Kärppien pelejä nettiradion kautta kuunnellessa ei voi välttyä kuulematta näitä Radio Megan älyvapaita mainoksia. Täyden 10 pisteen ärsytyskynnyksen ylittää erityisesti nämä korkeakoulumainokset.
 

hilapiste

Jäsen
Monet automainokset on ihan naurettavia. Yhdellä ajetaan hyppyrissä, toisella keinulaudalla ja kolmas muuttaa muuten vaan koko elämän. Auto > elämä. Tähdätäänkö ne mainokset peruskouluikäisille lapsille joista myöhemmin tulee autonostajia tmv.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Cokiksen Zero-mainokset! Onneksi juon muutenkin Pepsi Maxia, nii ei tarvi boikotoida ollenkaan.
Pepsi on muuten hyvin saanut ulkomainokseensa tuon Zeron mukaan ja siinähän se tarkoittaa nollaa. Toisessa ääripäässä onkin sitten Max Taste...

Ja toinen erittäin ärsyttävä mainos on Lidl-mainos, joka pyörii ainakin täällä Porissa päin. Eli tämä " Tervetuloa LIIDELIIN! Nyt on LIIDELISSÄ halpaa!" jne. Mikä vitun LIIDELI?
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
"Oi paketti..." Hassunhauskat Miitta ja PPP. Alkaa jo riittää.

Wrighter kirjoitti:
Mikä vitun LIIDELI?
Kyllä Hitlerin Siwa on varmasti ohjeistanut lausujaa, että miten se oikein sanotaan. Se on jämpti niin. Jos sanotaan liideli, niin se ON liideli.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ne onnettomat jotka ovat joutuneet kuuntelemaan viime päivinä Radio Novaa, eivät varmasti ole välttyneet Veikon Koneen kaamos-ale mainokselta. En edes yritä kuvailla millaista paskaa se on, mutta ainakin ärsyttävyydessään Veikko on osunut oivaan saumaan. Eli jää ainakin mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös