Siirretty Mille naurat juuri nyt?-ketjusta tänne, kun ei enää sinnekään oikein sopinut.
AnaMasa kirjoitti:
Olisit vaan heti ottanut sen henkisen rautakangen pois takapuolestasi. Nyt meni paljon hyviä herneitä hukkaan. Katso edes se mainos noista linkeistä ja punnitse uudemman kerran itseksesi, että onko äärifemakkojen reagointi aivan helvetin naurettava ylilyönti ja sen myötä ansainnut kaiken vastakurmootuksen. Ei tarvitse ilmoittaa kantaa tänne, paitsi tietty siinä tapauksessa, että se alkaa naurattamaan.
En tiedä mistä nyt päättelit minun vetäneeni herneitä nenään, koska mielestäni viestini tähän ketjuun (tai siis siihen toiseen) ovat olleet ihan kiihkottomia ja asiallisia. Sen sijaan sinulta on nähty taas sitä tuttua melskausta, jossa feministilesbo vaanii jokaisen puskan takana.
Olen tuon kuvan kyllä nähnyt, nätti tyttö. Nimenomaan tyttö kuitenkin tässä kontekstissa - huomaa miten hänestä on pyritty tekemään vielä nuoremman näköinen mm. huonolla ryhdillä ja piilotetuilla käsivarsilla (yritetty saada niitä laihemman näköisiksi). Toki hän voi olla oikeastikin aika nuori, koska nykyään on trendinä käyttää erinäisissä kampanjoissa jotain 12-vuotiaitakin tyttöjä aikuisten vaatteissa. Mutta mikäs siinä, kunhan paljasta pintaa näkyy kadulla kävellessä, vai mitä?
Mallit ovat nimenomaan sitä mitä titteli sanoo, eli malleja. Malleja nuorille tytöille. Ja nuoret tytöt voivat tällä hetkellä kautta linjan todella huonosti. Minusta olisi tärkeä selvittää, että mistä tämä johtuu ja myös mainosten rooli tulisi ilman muuta analysoida. Pahoinvoinnin varsinainen syy ne eivät missään nimessä ole - kuten olen jo useampaan otteeseen maininnut - mutta sehän ei tarkoita, etteikö niillä voisi olla jotain vaikutusta, merkittävääkin. Ehkä tämä kaikki on sinun mielestäsi joku naurun asia, johon tuleekin suhtautua olkaa kohauttamalla, mutta minun (ja aika monen asiantuntijan) mielestäni ei asia ole oikein niinkään. Mitä tähän nyt voi sanoa, eri ihmisillä on eri arvomaailmat. Sinä mm. otit muistaakseni tuossa taannoin kohtalaisen voimakkaasti kantaa siihen, että Ara muinoin jätti Kai Nurmisen MM-kisoista sivuun. Ehkä tuo oli sitten mielestäsi tärkeämpi asia kuin nuorison hyvinvointi.
Jos et seuraavaankaan viestiin meinaa saada yhtään enempää sisältöä, niin jätä se sitten ihan vaan kirjoittamatta. Ei tuollaista vittuilua oikein jaksaisi. Vaihtoehtoisesti voit myös laittaa minulle listan siitä, että mihin asioihin sopii ja mihin ei sovi suhtautua vakavasti.