Onhan nämä tavallaan mielipideasiota, mutta objektiivisesti arvioituina näissä kaamee kapula-mainoksissa on sentään enemmän ideaa kuin niissä elämä on-toistoissa, jossa oli keksitty mukahauska slogan, mikä ei oikeastaan liittynyt juuri mitenkään aiheeseen. En mä näitä uusiakaan DNA-mainoksia kehuisi, mutta eteenpäin on menty ja kovasti. Olen sitäpaitsi aivan varma, että "kaamee kapula" ei nouse samanlaiseksi junttitoistomagneetiksi kuin "elämä on".Jude kirjoitti:Kauhee kapula."Elämä on" vielä menetteli jotenkin, mutta tämä uusi slogan on jostain todella syvältä.
Minusta tämä "kaamea kapula" on slogantasolla yhtä kevyttä kamaa kuin "elämä on". Muutenkin tällainen hölmöjen iskulauseiden varaan perustuva kampanjointi on merkki huonosta ideoinnista, joka perustuu pelkkään toistoon. Mistä tahansa lauseesta muodostuu jonkun sortin lentävä lause, kun sitä jankutetaan riittävän kauan. Jos ostaisin mainosaikaa jokaisesta mainoskatkosta ja hokisin siellä vaikka "Håkan är homosexuel", on aivan satavarmaa, että viimeistään viikon sisällä kansa päiväkodeista vanhustentaloihin jollottelisi samaa lorua.VT kirjoitti:Onhan nämä tavallaan mielipideasiota, mutta objektiivisesti arvioituina näissä kaamee kapula-mainoksissa on sentään enemmän ideaa kuin niissä elämä on-toistoissa, jossa oli keksitty mukahauska slogan, mikä ei oikeastaan liittynyt juuri mitenkään aiheeseen. En mä näitä uusiakaan DNA-mainoksia kehuisi, mutta eteenpäin on menty ja kovasti. Olen sitäpaitsi aivan varma, että "kaamee kapula" ei nouse samanlaiseksi junttitoistomagneetiksi kuin "elämä on".
Mitä tulee tällä hetkellä ärsyttävimpään mainokseen, ei ole Fixuksen voittanutta. Aivan järkyttävää skeidaa. Tollaista kuraa ei ole nähty televisiossa sitten - noh - "elämä on"-mainosten.
Bast kirjoitti:Minusta tämä "kaamea kapula" on slogantasolla yhtä kevyttä kamaa kuin "elämä on". Muutenkin tällainen hölmöjen iskulauseiden varaan perustuva kampanjointi on merkki huonosta ideoinnista, joka perustuu pelkkään toistoon. Mistä tahansa lauseesta muodostuu jonkun sortin lentävä lause, kun sitä jankutetaan riittävän kauan. Jos ostaisin mainosaikaa jokaisesta mainoskatkosta ja hokisin siellä vaikka "Håkan är homosexuel", on aivan satavarmaa, että viimeistään viikon sisällä kansa päiväkodeista vanhustentaloihin jollottelisi samaa lorua.
Hyvin pitkälti näin, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että mainos olisi ärsyttävä.tahtookirjoittaa kirjoitti:Mainoshan on silloin onnistunut, jos siinä oleva slogan juurtuu kansaan ja sitä toistellaan joka puolella.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Sotkan mainokset esim. ovat toteutukseltaan täyttä skeidaa ja ärsyttäviä, mutta juuri siksi kaikki muistavat nämä mainokset ja sitä kautta myös Sotkan, eli kyseessä on erittäin onnistunut kampanja.
girlzilla kirjoitti:Periaatteessa kyllä, mutta ei aivan. Ei mainostaminen saa kuitenkaan saada ihmisiä vihaamaan ko. lafkaa, tuotetta jne. Ja kyllä ihan alitajuisesti tulee "boikotoitua" joitain tuotteita, joilla on huonoja ja ärsyttäviä mainoksia. Ei siihen sen enempää kiinnitä huomiota, mutta näin automaattisesti tapahtuu. Siksi en ikinä ostaisi bio luvilia, tai huonekalujani Sotkasta.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Mainoshan on silloin onnistunut, jos siinä oleva slogan juurtuu kansaan ja sitä toistellaan joka puolella. "kaamea kapula" ja "elämä on" -mainosten ansioksi pitää vielä laskea se, että useimmat varmaankin vielä muistavat, että kyseessä on nimenomaan DNA-mainokset - nykyajan mainonnan perisyntihän on, että itse mainostettava asia jää itse mainoksen ja sen mahdollisesti näyttävän toteutuksenkin varjoon, eikä kukaan itse asiassa muista kuka mainostaa ja mitä.
Sotkan mainokset esim. ovat toteutukseltaan täyttä skeidaa ja ärsyttäviä, mutta juuri siksi kaikki muistavat nämä mainokset ja sitä kautta myös Sotkan, eli kyseessä on erittäin onnistunut kampanja.
girlzilla kirjoitti:Periaatteessa kyllä, mutta ei aivan. Ei mainostaminen saa kuitenkaan saada ihmisiä vihaamaan ko. lafkaa, tuotetta jne. Ja kyllä ihan alitajuisesti tulee "boikotoitua" joitain tuotteita, joilla on huonoja ja ärsyttäviä mainoksia. Ei siihen sen enempää kiinnitä huomiota, mutta näin automaattisesti tapahtuu. Siksi en ikinä ostaisi bio luvilia, tai huonekalujani Sotkasta.
tahtookirjoittaa kirjoitti:Mainoshan on silloin onnistunut, jos siinä oleva slogan juurtuu kansaan ja sitä toistellaan joka puolella. "kaamea kapula" ja "elämä on" -mainosten ansioksi pitää vielä laskea se, että useimmat varmaankin vielä muistavat, että kyseessä on nimenomaan DNA-mainokset - .
Tämä on täälläkin päässä alkanut ärsyttää eikä vähiten sen vuoksi että koko mainoksen pointti ei ole ainakaan vielä oikein auennut? Canalin asiakkaat eivät osaa luistella? Tilaa Canal niin muut ovat sinulle kateellisia? Jos et osaa luistella, kannattaa tilata Canal?Roku kirjoitti:Minua ärsyttää tällä hetkellä eniten se Canal Plussaa mainostava kyklooppi, joka pukukopin penkillä kertoo juppi-Lindholmista, joka ei osaa edes luistella. Ärsyttävä mainos, ja vielä ärsyttävämmän näköinen näyttelijä.
Sotkan mainosten tyylihän nimenomaan muuttui vastikään. Muuttui ärsyttävästä mutta mieleen jäävästä tylsään ja massaan hukkuvaan.tahtookirjoittaa kirjoitti:Ilmeisesti joku kuitenkin ostaa, koska pulju on yhä pystyssä ja mainosten tyyli aina vain sama..
Bast kirjoitti:En minä nyt tuotakaan allekirjoita, että ihminen ostaisi esimerkiksi huomattavasti kalliimman tai huonomman tuotteen jostain muusta liikkeestä, jos omaan tarpeeseen parhaimmin sopivaa tuotetta myy firma, jonka mainoksesta ei pidä. Tai jos näin on, niin on aika hölmö.
VT kirjoitti:Mitä tulee tällä hetkellä ärsyttävimpään mainokseen, ei ole Fixuksen voittanutta. Aivan järkyttävää skeidaa. Tollaista kuraa ei ole nähty televisiossa sitten - noh - "elämä on"-mainosten.
vintsukka kirjoitti:Sotkan mainosten tyylihän nimenomaan muuttui vastikään. Muuttui ärsyttävästä mutta mieleen jäävästä tylsään ja massaan hukkuvaan.
Alkiolainen kirjoitti:Tähän ei ole tällä hetkellä kuin yksi vastaus: se Veikkauksen uusi mainos, missä nainen hokee miehelleen Italia, Italia, Italia. Voiko tämän ärsyttävämpää enää olla, kysyn ma.
Blackie kirjoitti:Mua ihmetyttää, miten jengiä voi vituttaa joku mainos. Jätän itse ainakin mainokset aina katsomatta, niin ei ainakaan rupea vituttamaan. Miksi pitää yleensä katsoa mainoksia, jos sieltä voi tulla niitä paskoja mainoksia, joista tulee aina vittumaiselle tuulelle? Minä ihmettelen. Kanava vaihtoon mainosten ajaksi.