Frank McKee
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, T. Arima
Vitun foodora, hirveetä paskaa. Ei osaa neiti siivota jne.
En tykkää yhtään.
En tykkää yhtään.
Todella hoopooRallattelin koko eilisen ehtoon:
Todellaaaa hooookoooo...
Lisäksi tuli pitkästä aikaa altistuttua "ihan VEGENÄÄ"-rallatukselle. En nyrpistele nenääni kasviksille. Falafelit, kasvissosekeitto ja hyvät salaatit ovat mieliruokieni joukossa, mutta tämän kuultuani lihaista mättöä on suorastaan pakko syödä.
Jaa, mun mielestä ne on just nerokkaita, mut makunsa kaikilla.Oikotie Työpaikat-mainokset ovat kyllä sitä itteään.
Mä teen noiden kohdalla nopeusennätyksiä mute-nappulan painamisessa.Jaa, mun mielestä ne on just nerokkaita, mut makunsa kaikilla.
No toisaalta Hämeenlinnassa ne laulaa innoissaan hieman epävireisellä saundilla "todella hooopeekooo"Arnold:
"Todellaaaa hooookoooo..."
Kyseinen mainos mainostaa kenties kömpelöydyllään, inhoittavuudella, poikeuksellisuudellaan?
Keino ja tapa tekee asiasta kenties mieleenpainuvan.
Itse laulan mukana: Todella hoopooo-oo-o...
On jäänyt radion kuuntelu melko tavalla täysin. En kestä mainoksia yhtään! En toki siedä juuri minkäänlaista populäärimusiikkiakaan, joten sekin hankaloittaa asioita aika tavalla.Tulee radiota kuunneltua päivässä useampi tunti kun autossa istuu. Radion mainoksissa korostuu vielä enemmän ääni, koska et näe, mitä tapahtuu
Hesburgerin, tähän väliin tulee majoneesi mainos on aivan järkyttävä.
Autossa voi katsoa lätkää, kuunnella rokkia radiosta ja selata jatkoaikaa. Niin kuin minä nyt. Toki olen parkissa koulun pihalla odottamassa, että tyttö pääsee reeneistä.On jäänyt radion kuuntelu melko tavalla täysin. En kestä mainoksia yhtään! En toki siedä juuri minkäänlaista populäärimusiikkiakaan, joten sekin hankaloittaa asioita aika tavalla.
Autossa äänikirja / podcast / Spotify.