Ruvennut vituttamaan Foodoran mainos ja "koska minä haluan".
Jostain syystä tulee aina tuon kuullessaan mieleen ne ihmiset jotka tekevät just niinkuin itse haluavat, välittämättä muista. Kaikkihan me tunnemme näitä.
Mun psykoanalyysihän tästä oli jo aiemmin, mutta kun nyt on altistunut lisää, niin huomaa sen sloganin ongelman. Ainakin yksi radiomainos painottaa "Koska
minä haluan." Tekee asiasta todella ärsyttävän negatiivisen itsekkään vaikutelman. Jos se olisi "koska minä
haluan", niin se olisi edelleen yhtä huono, ärsyttävä itsekkyys siirtyy vain asteikolla pari astetta. "
Koska minä haluan" ei oikein toimi hyvässä eikä pahassa, niin ei vaan voi sanoa.
Ainoa miten toi voisi toimia olisi sellainen hillitty nonchalantti "koska minä haluan"", jolloin se kuulostaisi sellaiselta hyvältä itsensä tuntevalta, joka tietää mitä haluaa eikä tarvitse perustella sitä, vaikka se jonkun toisen mielestä voisi olla typerää tai naurettavaa tai muuta. "Leikin edelleen barbeilla koska minä haluan". Hän on löytänyt juttunsa ja toteuttaa mielihaluaan eikä ole kiinnostunut muiden mielipiteistä.
--
Ai joo, eilen piti kaikista tavoistani ja periaatteistani poiketen tilata ruokaa. Sormi mietti Woltin ja Foodoran sovellusten välillä, mutta koska en halua tuntea itseäni huonoksi ihmiseksi joka yrittää voimaantua
haluamalla, valitsin Woltin. (Oli autolähetti ja sovellustippasinkin, niin ei tullut niin paha mieli.)