Edellä näihin jo viitattukin, mutta... Koko S-ryhmän mainonnasta vastaava osasto sietäisi saada kenkää. Toinen toisensa perään kanavan vaihtoon pakottavaa paskaa koko konsernin leveydeltä. Mitäs näitä nyt oli, joku voi jatkaa puutteellista sarjaa:
ABC ja Raimon arkijärki. Voi jumalauta että on käytetty ihan joka penni hauskuuden luomiseen.
S-Marketin vaiko Prisman nimissä tehty epätoivoinen vakuuttelu siitä, että kyllä se ruokakori heillä on halvin. On vaan arvioinneissa niin vääristymää, että.
Kruununa tietysti nuo Tanelin liidaamat yli-imelät, paremman keskiluokan kesä- ja juhlapöydät. Ei Jokkea se jännitä, vaan se, miten vastenmielinen seuraavasta mainoksesta tulee.
Foodoralle myös erityismaininta. Vitun tyylikästä mainostaa kotiinsa muurautuneella nörtillä, jonka yksiön pöydät notkuvat tyhjiä foodorakasseja ja jolla ei vissiin ole vähäistäkään mielenkiintoa muuhun kuin sohvalla yksinäisyyteen käpertymiseen.
Aina välillä mietin, että mistä helvetistä noiden mainostoimistoille maksetaan. En ole todellakaan alan osaaja, mutta näin paskaa en kehtaisi edes ehdottaa.