Eikös tossa ole Hannu Mannisen poika?Kaikki K-ketjun mainokset. Myös K-Supermarketin mainokset, vaikka Malla Ylijurvassa on tiettyä karismaa, joka kolahtaa minuun.
"Me ollaan käyty satamiljoonaa kertaa siellä äidin ja isin kanssa.", sanoo joku maksimissaan kuusivuotias poika K-Marketin mainoksessa. Eniten tuossa mainoksessa vituttaa se, että poika näyttää aika paljon minulta itseltäni, kun olin samanikäinen. Ei minulla niin nuorena ollut varaa käydä missään K-Marketissa, joten siitä voidaan vetää johtopäätös, että tuolla nulkilla on varakkaat vanhemmat.
En tiedä, kenen lapsi on kyseessä, mutta mielestäni suloinen pieni poika.Eikös tossa ole Hannu Mannisen poika?
Oliko tämä se mainos, jossa soutuveneeseen on viritetty poppivehkeet? Keijo taitaa viitata niihin poppeihin sillä kysymyksellään.Vittu että mulla ärsyttää tuo McDonaldsin mainos missä ilmeisesti Isac Elliot(?) joraa jossain helvetin rannalla burgeri kädessä ja joku paikallinen keijo kysyy jotakuinkin "vautsi, mistä sä olet ton saanut?" vastaus kuuluu semmosella oikein vittumaisella teiniäänellä "Kävin mäkkärissä ja säästin". Aivan saatanan ärsyttävä tekele.
Just se sama mainos. Mulla vaihtuu kanava heti on niiiiin vitun ärsyttävä.Oliko tämä se mainos, jossa soutuveneeseen on viritetty poppivahkeet? Keijo taitaa viitata niihin poppeihin sillä kysymyksellään.
Onhan se mainos kyllä saatanan ärsyttävä.
Just se sama mainos. Mulla vaihtuu kanava heti on niiiiin vitun ärsyttävä.
Samasta puhuin aikoja sit ja samaa kirosin kuinka paska tämä oikein on. HAjuakaan kuka se henkilö on.Vittu että mulla ärsyttää tuo McDonaldsin mainos missä ilmeisesti Isac Elliot(?) joraa jossain helvetin rannalla burgeri kädessä ja joku paikallinen keijo kysyy jotakuinkin "vautsi, mistä sä olet ton saanut?" vastaus kuuluu semmosella oikein vittumaisella teiniäänellä "Kävin mäkkärissä ja säästin". Aivan saatanan ärsyttävä tekele.
Oikein imelyyden huipentuma tämä K-ryhmä. Radiomainoksissa ne vetää ihan yli vielä tuon homman. Ne luritukset oiken alakaa vituttamaan.Kaikki K-ketjun mainokset. Myös K-Supermarketin mainokset, vaikka Malla Ylijurvassa on tiettyä karismaa, joka kolahtaa minuun.
"Me ollaan käyty satamiljoonaa kertaa siellä äidin ja isin kanssa.", sanoo joku maksimissaan kuusivuotias poika K-Marketin mainoksessa. Eniten tuossa mainoksessa vituttaa se, että poika näyttää aika paljon minulta itseltäni, kun olin samanikäinen. Ei minulla niin nuorena ollut varaa käydä missään K-Marketissa, joten siitä voidaan vetää johtopäätös, että tuolla nulkilla on varakkaat vanhemmat.
Käytän kyllä heidän ruokakauppojaan, mutta en heidän mainosten vuoksi, vaan niistäkin huolimatta.Oikein imelyyden huipentuma tämä K-ryhmä. Radiomainoksissa ne vetää ihan yli vielä tuon homman. Ne luritukset oiken alakaa vituttamaan.
Niin nä puhut nyt massista?Käytän kyllä heidän ruokakauppojaan, mutta en heidän mainosten vuoksi, vaan niistäkin huolimatta.
Joo voi vittu. Kihlströmin ilveily ja ärsyttävä puhetapa sekä typerät osallistujat osoittavat varsin nopeasti, miksei kyseistä ohjelmaa tule katsoa."Naked Attraction Suomi"-mainos. "Nostetaas niitä sermejä ylös".