Haidekkeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Jääkiekon mm-kisojen aikana tutuksi tullut "Thäts wodai seid, BLOOKLEEDER!"
Vitun juntti mainos.
Vitun juntti mainos.
Hyvää kesää!Tämän hetken top 2:
1. Raimo ja arkijärki. Joo, en muutenkaan käy ABC:llä, mutta jos olisin käynyt, lakkaisin käymästä.
2. The other danish guy. Kun uusien kalsongien ostaminen käy ajankohtaiseksi, tiedän, mitä merkkiä en varmasti osta.
Pientä hyvää patukkAAAAAVoi vittu. Nyt ne ovat löytäneet uudelleen sen Fazerin viime kesän patukkarallatuksen.
Kuka haluaa minut? Kerro heti! (tämä on sitten juhannusvitsi. ei ole pieni mies eikä pieni patukka)Pientä hyvää patukkAAAAA
Ihan asiallinen huomio mainoksesta. Boldatusta jäi vaivaamaan: eivätkä nuo ole yksi ja sama asia? Vai onko muna yhtä kuin kassit?Nämä kaikki seuraavat on jo tässä ketjussa mainittu, mutta pistetään silti! Other Danish Guy:n alasti kekkuloivat äijät eivät oikein nappaa, siis ymmärrän kyllä, että jos vaikka alaston mies juoksee kadulla, niin on se hauskaa. Mutta ei oikein mainoksissa jaksaisi tällaista katsella tai olisi sitten ilman mitään blurrauksia niin, että näkyy kunnolla kulli ja muna myös. Niin siitä minä nauttisin, mutta nyt ei mielestäni oikein toimi.
Tällä hetkellä ainakin Maikkarilla tulee pakkosyötöllä uusi Vitaepro-renkutus. On niin paska, että tulee kiire laittaa tv mutelle, kun ei tuota vaan voi kuunnella pään räjähtämättä.
Ohessa yksi parhaista, evö!Kaikki kahvimainokset, erityismainintana Kulta Katriinan mainokset.
Ainoat kahvimainokset, jotka olivat varsin onnistuneita, olivat Juhla Mokan mainokset vuosia sitten. Sittemmin niidenkin taso on laskenut.
En juo kahvia.
Hyviä kalsareita ovat kuitenkin. Vaikka ne mainokset ärsyttäisikin.The Other Danish Guy on nyt omassa luokassaan enkä tajua, miten ne voivat mainostaa niin helvetisti ja kuka niiden tuotteita ostaa? Paskat mainokset ja typerään sisäpiirivitsiin perustuva nimi.
Onko VitaePro köyhtynyt, kun ei ole ollut varaa tehdä suomalaista versiota, vaan alkuperäinen norjalainen on dubattu?Tätä olin tulossa sanomaan. Tuo paska tulee 10 minuutin välein. Renkutus viltää kerta kerralta syvemmälle ranteeseen ja se mainoksen ukkeli on vetänyt muutakin kuin vitaeeproota.
Oon sun fruush fruush beibi, oot mun fruush fruush beibi, tuut sä fruush fruush beibi mun kaa...
Vit*uuuuuuu
Tämä on kyllä paras kahvi mainos ja minä juon kahviaKaikki kahvimainokset, erityismainintana Kulta Katriinan mainokset.
Ainoat kahvimainokset, jotka olivat varsin onnistuneita, olivat Juhla Mokan mainokset vuosia sitten. Sittemmin niidenkin taso on laskenut.
En juo kahvia.