Ärsyttävin mainos?

  • 704 948
  • 3 342
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Coca Cola Zeron "I need to try it first JÄÄJÄÄJÄÄ" kaikessa lyhyydessään on kohtuu ärsyttävä mainos.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Ei nyt tule varsinaisesti itse mainosta mieleen vaan mainostustapa.

Kanavasurffailin joku päivä ja aloin katsomaan Maikkarilta Edge of Tomorrow -leffaa, kun se oli teatterissa ollut ihan viihdyttävä pätkä. Tuli mainoskatko, jonka jälkeen leffa jatkui, mutta vasempaan yläkulmaan ilmestyi joku liikkuva mainos, joka peitti varmaan kahdeksasosan ruudusta ja vei huomion. Ei vittu, kun alkoi ärsyttämään, kun se heilui siinä kymmenen sekuntia ja häiritsi katselua. Mainoskatkolle mainokset eikä saatana heilumaan sen ohjelman päälle. Meni fiilis katsomiseen siinä ja laitoin television kiinni. En taida jatkossakaan katsoa Maikkarilta leffoja, kun pitää tuolla tavoin mainostaa.

Muistan kanssa viime vuonna oli joku vastaavanlainen ohjelman aikainen mainos, joka peitti leveän osan ruudun yläosasta. Se onnistui peittämään kohtauksen hahmojen päät, kun hahmot oli kuvattu kaukaa ja heidän kasvonsa olivat ruudun yläosassa. En muista mikä kanava oli. Siellä ei oltu kyllä yhtään ajateltu asiaa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Oomi!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minä en mitään Oomeilua harrasta enkä voi edes vaihtaa sähköntarjoajaa, mutta jos voisin niin toi lafka on aika hyvin päässyt mun boikottilistalle.
P.S. Kaikki lajit takas Ylelle niin ei tarvi kuunnellä enää ikinä Oomeja.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei vittu näitä Lidl:in mainoksia.... Järkyttävää paskaa, kuka nää on keksinyt saati sit hyväksynyt...
Ja miten paljon Litmanen on näistä tienannu,että on lähteny mukaan...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lidlin mainokset ovat hauskoja kaikessa typeryydessään. Sen sijaan oomi saa pään räjähtämään. Tiedän, mistä en ainakaan osta sähköä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Markku, miten sulla on tuohon varaa?
"Kävin mäkkärissä", no säästin.
Joku vanhempi herrasmies kysyy mökkinaapurilta miksi on varaa veneeseen joltain lökäpöksyltä.

VOIJEESUS!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Burana-kipugeelin mainoksessa ärsytystä nostaa mainoksen tähti eli ukko, joka tilittää toisaalla ”että kotiimme on murtauduttu”. Suhtaudu siinä nyt tuotteeseen tarvittavalla vakavuudella.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Mainostamista on tutkittu tieteellisesti ja epätieteellisesti erittäin paljon. Yksi strategia taitaa olla juuri se, että tehdään tahallaan mahdollisimman ärsyttävä mainos ja toivotaan, että tuote/valmistaja jää mieleen ja ärsytyksen syy unohtuu.
Moi!
 

Warthog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hitaasti paistettu ruisleipä. Joku hämäläisleipä vissiin.

Niin hauska että kierin nauraen kippurassa lattialla ja oon aamulla ensimmäisenä juoksemassa kauppaan ostamaan. Tai en...
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kun työpäivän jälkeen väsään ruokaa tai olen niin poikki, etten jaksa kuin maata sohvalla, niin monesti olen pistänyt päälle JIMiltä Amerikan kovimpia keräilijöitä ja Leijonan luolaa. Pidemmän aikaa on jo näkynyt sellaista mainostustyyliä, että ohjelman lopputekstien koittaessa nuo lopputekstit hyppäävät pieneen ikkunaan ja rinnalle pistetään mainosta jostakin kanavan toisesta ohjelmasta. No nyt tuo mainos on muuttunut videoksi ja siihen on lisätty ääni. Eli esimerkiksi Amerikan kovimmissa keräilijöissä tulee yleensä vielä jotain kommentointia lopputekstien aikaan ja nyt se kommentointi sitten yhtäkkiä siirtyy johonkin pieneen ikkunaan ja rinnalle tulee huomattavasti aiempaa äänentasoa kovemmalla mölyävä mainos. Ei yhtään ärsyttävää.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Pyhimys, hese ja BÖKÖ.

Siis kenen idea on nimetä herkullinen hamppari bököksi? Siis ihan rehellisesti mulla tulee mieleen jonkin eläimen tai ihmisen pieni kasa paskaa sanasta Bökö. Taitaa jäädä bököt mun osalta hesen uumeniin tai Pyhimyksen housuihin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pyhimys, hese ja BÖKÖ.

Siis kenen idea on nimetä herkullinen hamppari bököksi? Siis ihan rehellisesti mulla tulee mieleen jonkin eläimen tai ihmisen pieni kasa paskaa sanasta Bökö. Taitaa jäädä bököt mun osalta hesen uumeniin tai Pyhimyksen housuihin.

En ole testannut, mutta olisi 3/3 kun vielä itse tuote vastaisi tuota osuvaa paska-vertausta. Siinä on jo itse artisti sekä mielikuva kohdillaan.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hedelmä! Karkki! Hedelmä! Karkki! Hedelmä! Karkki! Hedelmä! Karkki! Hedelmä! Karkki!

Voi persus että ottaa aivoon joka kerta kun tuo tulee.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei lisättyä sokeria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös