Ärsyttävin ihminen TV:ssä?

  • 528 648
  • 1 733

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ärsyttää kun pitää aina vetää joku lyhennelmä biisistä. Ois nyt vaikka jättäneet tän ihme pelle-Hunajan pois ja antaneet Saaran ja Lambertin vetää koko Bohemian Rhapsody. Esitysaikaa on joku 2 tuntia, luulis että siinä ajassa saisi 6 biisiä vedettyä niinku pitää.

Mut joo, Nicole ja se sen poika oli kyllä kovempia tässä duettohommassa ku Suomi-lesbo ja Suomen oma homovävypoika.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ensimmäistä kertaa katson tätä X Factoria ja pakko kysyä jos täällä on parempaa tietoa: onko tää Honey G mies vai nainen? Ja mihin ton suosio perustuu? Räppääjänä kaikin puolin vaikutti joltain räpin Saturday Night Live parodialta.

Tämän illan nähdyn ja kuullun perusteella ei ole kuin yksi ehdokas voittajaksi: Matt Terry. Etenkin duetto Purple Rainista Nicole Scherzingerin kanssa oli huikea.

Saara Aalto ei vaan kolahda meikäläiseen, ei edelleenkään. Ei laulun puolesta eikä muutenkaan. Se että on päässyt noin pitkälle, upea homma, mutta konsertin lipusta puhumattakaan levystä en maksaisi senttiäkään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos missään on mitään järkeä niin se hassusti lavalla nytkivä poikakolmikko pitäisi tästä vielä karsia, Saara ja Matt Terry pitäis olla finaalissa. Ja eikä siinäkään oo kyllä mitään epäselvyyttä kumpi noista on sit parempi, Saarahan se on.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Aallon osakkeita on nostanut se että skabassa on vieläkin laskelmoivampi prinsessa Terryn muodossa. Tuo nappisilmäily ja seminyyhkiminen saa Saaran vaikuttamaan aidoimmalta ihmiseltä maan päällä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olen sitä mieltä, että Saara Aalto voi tehdä uran musikaaleissa tai sen kaltaisissa tuotannoissa. Vaikea uskoa, että menestyisi listahiteillä. Cover-laulajana oikein hyvä.
Sellaisena crossover pop/ viihdelaulu-artistina pärjäisi varmasti vaikkei ihan täysin heittäytyisi estradiviihteen (viittaan täällä siis niihin musikaaleihin) maailmaan. Upea tekniikka ja taitotaso, mutta minulle edelleen kyllä aika emalia. Ei siis saa oikein mistään kiinni.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ensimmäistä kertaa katson tätä X Factoria ja pakko kysyä jos täällä on parempaa tietoa: onko tää Honey G mies vai nainen? Ja mihin ton suosio perustuu? Räppääjänä kaikin puolin vaikutti joltain räpin Saturday Night Live parodialta.

Tämän illan nähdyn ja kuullun perusteella ei ole kuin yksi ehdokas voittajaksi: Matt Terry. Etenkin duetto Purple Rainista Nicole Scherzingerin kanssa oli huikea.

Saara Aalto ei vaan kolahda meikäläiseen, ei edelleenkään. Ei laulun puolesta eikä muutenkaan. Se että on päässyt noin pitkälle, upea homma, mutta konsertin lipusta puhumattakaan levystä en maksaisi senttiäkään.

Kai se Honey on nainen.. ja suosio on varmaan jotain samaa kuin vammaiselle nauraminen jossain piireissä.
Mitä tulee tohon Matt Terryn ja Pussycatin duettoon niin eihän sitä jäbää edes huomannut enää sen jälkeen kun kissa tuli lavalle.
Harmittaa myös että Bohemian Rhapsody on aina pakko pätkiä näihin kisoihin, Saaralla olisi ollut paljon annettavaa tuollekin, ehkäpä maailman parhaalle biisille.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Tämän illan nähdyn ja kuullun perusteella ei ole kuin yksi ehdokas voittajaksi: Matt Terry. Etenkin duetto Purple Rainista Nicole Scherzingerin kanssa oli huikea.

Matt Terryn ongelma on siinä, ettei hän ole kovin hyvä. Tuossa duetossakin Nicole vei 6-0, enkä ole koskaan osannut ajatella Nicolea mitenkään erikoisena artistina.

Aikaisemmin minäkään en olisi maksanut pennin jeniä lipuista Saara Aallon konserttiin. Nähtyäni hänen esityksensä X-Factorissa, kun hänelle on annettu isot lavat ja tarpeeksi suuret tuotannot, on mielipiteeni vaihtunut. Voisin liput ostaa jos kyse on samaan tapaan tehdystä suureellisesta showsta. Tytöllä on lahjoja vetää isosti ja överisti. Ja mikä erityisesti on tehnyt vaikutuksen niin hän on viikossa pystynyt omaksumaan jatkuvasti hienoja koreografioita ja esityksiä, kun muut esiintyjät ovat tyytyneet seisomaan paikallaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itseäni ei Saara ärsytä, vain hype ympärillä ja gloryhuntterikansa kuolaamassa jotain UK-laulukisaa.

Mutta Queenia ei kuuluisi kenenkään versioida missään ikinä. Jotain pidettävä pyhänä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Olen sitä mieltä, että Saara Aalto voi tehdä uran musikaaleissa tai sen kaltaisissa tuotannoissa. Vaikea uskoa, että menestyisi listahiteillä. Cover-laulajana oikein hyvä.

Saaran ikäväksi tälle ei ole jaettu persoonallisuutta, joten joutuu matkimaan tekniikalla. Ihan kuten talent-SAARA.

Ensin mainitulla on sentään toki käytöstavat hallussa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No se jäi kai nyt mammalomalle - ohjelmakin loppui. Ei siis tarvitse kestää enää.
Nojoo totta, tuntuu vaan että siihen on törmää silti kovin usein. Siitäkin piti tehdä pitkään juttua että Hintikka jäi mammalomalle ja ohjelma tauolle. Hrrr....

Mutta kyllä mä olen kanssasi samaa mieltä tuosta Niina Lahtisesta. Koomikkona ei ole millään muotoa hauska, ja tämän lisäksi on vielä ihan paska näyttelijä. Downshiftaajia tuli katsottua tuossa joku aika sitten, ja pisti melkeinpä vihaksi kun oli niin ärsyttävä roolissaan.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nyt vielä läheskään ärsyttävin, mutta Niki "8. kerros" Juuselan osakkeet ovat nousseet, vai pitäisikö sanoa laskeneet, kohisten nuorten MM-kisojen aikana.
 

Pekkis

Jäsen
Tämä urheilutoimittaja Joni Piirainen jaksaa mua kovin ärsyttää, radiossa sekä televisiossa. Miten joku voikaan puhua noin epäaidosti, missä toi taito opetetaan, vai onko ihan itse oppinut?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Tämä urheilutoimittaja Joni Piirainen jaksaa mua kovin ärsyttää, radiossa sekä televisiossa. Miten joku voikaan puhua noin epäaidosti, missä toi taito opetetaan, vai onko ihan itse oppinut?

Samaa olen miettinyt. Onkohan MTV:n Yhdysvaltojen-kirjeenvaihtaja Mari Karppinen käynyt samaa koulua. Miten ihmisellä voikin olla niin ärsyttävä ääni ja puhetapa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ette ole seuranneet Pirkkö Pontista? Hänellä on ainakin selvä puhetapa. Tosin takelteli hiukan paikka paikoin etenkin Trump-jutuissaan, mutta jotenkin, ehkä sitten ärsyttävä symppis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös