Omaan makuuni taas Lepomäki on miellyttävin poliitikko. Varmaan juurikin siksi, että hänen olemus on hyvin epäpolitiikkomainen: sanoo aika pitkälti suoraan mitä ajattelee.Hänen käytöksensä ja olemuksensa. Hänen kanssaan olen joutunut olemaan tekemisissä tänä vuonna. Ja hyvät vuorovaikutustaidot? Give me a break.
Omaan makuuni taas Lepomäki on miellyttävin poliitikko. Varmaan juurikin siksi, että hänen olemus on hyvin epäpolitiikkomainen: sanoo aika pitkälti suoraan mitä ajattelee.
Noh, etenkin verrattuna Li Anderssoniin on todella miellyttävää kuultavaa ja seurattavaa paneeleissa.Lepomäki saa kyllä jonkin verran ansaitsematontakin arvostusta ihan puhtaasti tuosta poikkeuksellisen hyvästä ulosannista. Rauhallinen ja kiihkoton olemus yhdistettynä omaan rauhalliseen ääneen ja hillittyyn elekieleen - ei tuo voi epäonnistua.
Lepomäki saa kyllä jonkin verran ansaitsematontakin arvostusta ihan puhtaasti tuosta poikkeuksellisen hyvästä ulosannista. Rauhallinen ja kiihkoton olemus yhdistettynä omaan rauhalliseen ääneen ja hillittyyn elekieleen - ei tuo voi epäonnistua.
Kuinka paljon on eroa inholla ja halveksunnalla?Tai ehkä noi herättää enemmän suoranaista vihaa kuin ärsytystä.
Susanna Koski narisee parhaillaan Ylen Pressiklubissa. Miten voi olla noin kylmän ja kolkon, ylimielisen oloinen daami? Nämä kykypuolueen entiset nuorisojaoston leuhkat porvarinpennut ovat kyllä vastenmielisiä tapauksia.
Huvitti se Ukkolan lukema kuvaus, jossa mainittiin sana kauneus. Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ei kauneus ei ole sana, joka minulle tulee edes mieleen naisesta, joka ulkonäkönsä perusteella sopisi hyvin 30-luvun Saksaan.
Ei tuon valkyrian esiintyminen julkisuudessa vaikuta ainakaan positiivisesti Kokoomuksen imagoon ja kannatukseen. Eli toivottavasti Koski on paljon esillä ennen vaaleja.Susanna Koski - lämmin, hellä ja pehmoinen kuin jäämeren turska.
Petteri Orpon ylimielinen hymy on kaikessa ärsyttävyydessään ja ylimielisyydessään ylivoimainen.
Eli toivottavasti Koski on paljon esillä ennen vaaleja.
Jos sopii ulkonäöltään 30-luvun Saksaan ei voi olla kaunis? En ymmärrä mitä tässä haetaan takaa.Huvitti se Ukkolan lukema kuvaus, jossa mainittiin sana kauneus. Makuasioitahan nämä toki ovat, mutta ei kauneus ei ole sana, joka minulle tulee edes mieleen naisesta, joka ulkonäkönsä perusteella sopisi hyvin 30-luvun Saksaan.