Kaikki.
Voisitko nimetä listasi kaikki poliitikot, kiitos.
Samaan aikaan puoli Suomea kiristelee hampaitaan sen tosiasian ja uskottavuusongelmien kanssa että eihän tuommoinen nuori tyttö voi olla mikään ministeri.No ehkä Sannin puolustukseksi on todettava, että on tyttö ikävässä paikassa, kun joutuu toimimaan maan poliittisen historian koulutusvihamielisimmän hallituksen opetusministerinä.
Taidat olla melkoinen politiikan suurkuluttaja, kun tiedät noin tarkkaan jokaisen kansanedustajan. Voisitko siis vielä täsmentää, mikä tekee esimerkiksi keskustan Pertti Hakasesta, kokoomuksen Sari Raassinasta, SDP:n Kristiina Salosesta ja perussuomalaisten Sami Saiviosta niin ärsyttäviä, että he kuuluvat ärsyttävimpien poliitikkojen joukkoon. Kiitos.
Eiköhän tuo psyykkinen sairaus ole eduksi politiikassa menestymiselle.Kyllä tuolla ministerien aitiossa aika monta persoonallisuushäiriöstä ihmistä tarvii istua,
Sinä puolestasi vaikutat takakireyden messiaalta, kun et paskaa huumoria ymmärrä.
Olen minä sitä monta kertaa miettinyt, että vaikka noille poliitikoille hyvin maksetaankin, niin onko se sitten kuitenkaan sen väärti, siihen nähden miten älyttömän määrän paskaa varsinkin noissa vähän tärkeämmissä asemissa saa. Ja ihan mitään väliä ole sillä mitä päätöksiä tekee, niin aina sitä paskaa tulee saavikaupalla niskaan.
Kyllä minä huumorin päälle ymmärrän. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että tällaisiin ketjuihin vastataan "kaikki". Ihmettelen vain, mitä annettavaa sellaisella vastauksella on. Junttimaisinta mitä tiedät? Kaikki. Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin? Kaikki. Ärsyttävimmät poliitikot? Kaikki.
Ja mitä ketjun aiheeseen tulee, niin Juha Rehula on mainitsemisen arvoinen. Vaikuttaa epävarmalta ja puhetapakin on niin ärsyttävä, että alan voida pahoin. Miten voikin olla, että Kepuun on kertynyt sellainen joukko poliitikkoja, joiden puhetapa on todella rasittavaa kuultavaa. Rehulan lisäksi tällaisia ovat ainakin Matti Vanhanen, Olli Rehn ja Juha Sipilä.
Eihän tuo nyt ole lähellekään kovin mahdollinen työ mitä tulee ns. asiakaspalautteen tasoon.
Kiinnitin huomiota @Balrog'in listassa olevien nuoriin naisiin. Haluaisinkin tietää, onko yhtään nuorta naispoliitikkoa, joka ei mielestäsi ole ärsyttävä? Sanna Marin ilmeisesti.