Ei jumaliste sentään.
On se jääkiekko hieno laji, sekä täällä Intterwebissä keskustelut lajista, otteluista sekä peleistä, suorastaan fantastisia. Pian on jokainen rilli-Niilo näppäimistönsä takaa muistanut haukkua kaikki vastapuolen pelaajat, niiden vaimot, äidit, asuinpaikkakunnat sekä varmuuden vuoksi muunkin joukkueen. Tietenkin paskoja, ämmiä, mitäs nyt mieleen tuleekaan...
Jos täällä jatkoaika.com:ssa olisi tarkempi seula kirjoitusten suhteen, tämä Ärrä-Cup:n ketju olisi ehkä 1/4 tämän hetkisestä. Niin paljon täyttä paskaa täällä on, että pitää ihan monitoriaan pyyhkiä välillä, todeten että se kuitenkin vain pysyy näkyvillä, pyyhkimisestä huolimatta.
Itse kaipaisin siitä jääkiekko-ottelusta enemmän infoa. Ei kertakaikkiaan voisi vähempää kiinnostaa, kaivella harjoituskauden aikana otelluista jääkiekko-otteluista joitain epäolennaisuuksia. Jääkiekko-ottelu on paljon enemmän kuin mitä nämä jälkipuberteettiset ovat tässä sivukaupalla jauhaneet. Nämä muutamat nahinat eivät muistu kenelläkään mieleen edes torstaina, kun Liiga oikeasti alkaa. Niillä kun ei ole merkitystä, paitsi tietenkin muutamille provoajille, joiden virtuaalipenis kasvaa nysästä tapiksi, jokainen kerta kun joku koukkuun tarttuu. Hienoa työtä, tiedätte kyllä ketkä.
Fyysisyys ja antifyysisyys, tappelut vaiko Irja Tulonen? Minun mielipiteeni tuosta asiasta ei ole salaisuus, vaikken siitä ala teidän muiden lässyttäjien kanssa jauhamaan.
Joten nyt kun tuo on saatu alta pois, seuraakin yllättävä käänne. Aion esittää kysymyksiä, siitä varsinaisesta asiasta, eli jääkiekko-ottelusta:
Miten Kärppien ensimmäisen ketjun peli oli muuttunut Tenkratin lähdettyä? Aaltoselle tuskin annetaan niin suurta kiekkovastuuta, etenkin hyökkäysten rakentamisessa, kuin Tenkratille? Miten pakkiparit toimivat nyt, kun Lehtonen tuli takaisin, ja parit menivät hienokseltaan uusiksi? Miten Saarenheimon opettelu laituriksi on edistynyt?
Tietenkin kysymykset koskevat vain Kärppiä, sillä olen niin äärettömän ylimielinen, etten löydä vastakkaisten joukkueiden edesottamuksista mitään mielenkiintoista (vielä).
Signing off, sincerely yours: James Zamboni
OT: Olin itse asiassa metsällä viikonlopun, kunnes flunssanperkele tuli takaisin... Selittänee poissaoloni.