Älykkyysosamääräsi

  • 7 780
  • 113

JanJ

Jäsen
Vaikuttaa humpuukitestiltä.
meinaan sain 168.
Otin screenshotinkin muistoksi, jos joku epäilee :)
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Testi on selvää pelleilyä. Itse sain 171, joten se on vahvistus asialle. ÄO:ni on todellisuudessa tuolla 77 paikkeilla :cool:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Cougar
Testi on selvää pelleilyä. Itse sain 171, joten se on vahvistus asialle. ÄO:ni on todellisuudessa tuolla 77 paikkeilla :cool:

Aivan, varsinkin, kun ottaa huomioon, että kyseinen testi mitaa vain 169 saakka...taisit saada hyvänmiehenlisää tai jotain bonuksia kuitenkin. :D

Toiset uskoo horoskooppeihin, mutta minä etsiskelen totuutta teenlehdistä. Tai en nyt ihan teenlehdistä, vaan teepusseista, ja nimenomaa teepussin narun päähän kiinnitetystä lapusta, josta voin saada joka aamu henkistä evästystä uuteen päivään. Tänään lapussa luki: "Parempi kourallinen kokemusta, kuin tynnyrillinen tietoa". Tältä pohjalta...
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Viestin lähetti mauri


Aivan, varsinkin, kun ottaa huomioon, että kyseinen testi mitaa vain 169 saakka...taisit saada hyvänmiehenlisää tai jotain bonuksia kuitenkin. :D

Tarkista uudestaan se raja, mihin asti ko. testi mittaa. Kiitos muuten tästä epäluottamuslauseesta. Sinänsä olisi ollut ihan kiva, että olisit ottanut selvää, ennenkuin teit näin.

Kiitos seurasta ja näkemiin pitkäksi aikaa. Hermoni kaipaavat nyt kohtalaista lomaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Cougar


Tarkista uudestaan se raja, mihin asti ko. testi mittaa. Kiitos muuten tästä epäluottamuslauseesta. Sinänsä olisi ollut ihan kiva, että olisit ottanut selvää, ennenkuin teit näin.

Kiitos seurasta ja näkemiin pitkäksi aikaa. Hermoni kaipaavat nyt kohtalaista lomaa.

Hyvää lomaa, taidatkin tarvita sitä. Voi herranjee, että joku on tosikko... :eek:
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Cougar


Voisit jopa huolestua, jos muistat vielä unettoman yön :confused:.

Jos pelleilet, niin ei kannattaisi. Vähän liian vakava aihe pelleiltäväksi...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Sama 136 räpsähti minullekin. Vähän tuli lopussa kiire, kun piti yrittää syödäkin samaan aikaan, mutta tuskin tuo paljoakaan tulokseen vaikutti, sillä melkoisen hankalia alkoivat siinä vaiheessa olla kuvatkin, eikä ihan sekunnin miettimisellä ainakaan tästä päästä vastausta löytynyt.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Romppasen linkin testistä 152 keskihajonnalla 24. Vastasin 37 kysymykseen, mutta sen jälkeen ei enää pysynyt keskittyminen kasassa ja pyysin tuloksen. Aikaa jäi noin 12 minuuttia.
 

Wolves

Jäsen
121 pompsahti tulokseksi, keskihajonnalla 24.

Viimeisen viiteen tehtävään meni hermot, kun ei aivot enää toimineet. En viitsinyt rasittaa muutamaa hernettä noinkaan vaativilla tehtävillä :)
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Olihan se pakko tehdä, vaikka väsyttikin. 153. Ei valittamista...

Pitäisiköhän oikein diploomi tilata? Jos ny ei kuutenkaan...

EDIT: Siis tuosta ensimmäisestä testistä.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ekä tehtävän tulokseksi tuli: 136

Tieteen kuvalehden testin tulokseksi tuli: 123, keskihajonnalla 24
 

mikkojii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
120

No joo. Hyväksytään Romppasen testin tulos. Mä olen aina vihannut näitä käppyröitä. Ihme, että jaksoin tämänkin verran keskittyä. Ei todellakaan kiinnosta tietää, mikä on looginen jatko kuviolle: - / \

Hoh-hoijaa. Tärkeämpiäkin asioita mielessä. Silti piti testi tehdä. Tekisköhän vielä se Tieteen Kuvalehden jutskan. Joo.....
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Oho, 144 vaikka jäi puolisenkymmentä kyssäriä vastaamatta. Seuraavaksi lottoamaan ja kesällä kauppakorkeakoulun pääsykokeisiin...

Aiemmista testeistä tulokset 147 ja 136, mutta 136:n kokeessa lieventävänä asianhaarana se, etten ymmärtänyt kysymyksiä ;)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuon testin mukaan olen tyhmä...

"Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 123"

Onkohan tuohon testiin luottamista? Siellä lukee mm. "Tämä oli 541. testi tänään ja 490934. testi 2.11.1997 lätien." Painotus tuolla viimeisellä sanalla.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ilmeisesti en ole kovin älykäs, kun en saa mokomaa testiä edes aukeamaan.

On, kutosversio.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Romppaisen testistä 139 pistettä 24 keskihajonnalla. En tiedä, olisiko vaikuttanut pistemäärään, jos olisin vastannut jokaiseen kysymykseen ja käyttänyt testiin enemmän aikaa kuin 19 minuuttia.
 

pata13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Lajinsa Viimeiset, Polk High
Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 144
Erittäin hyvä tulos!

Jaa-a. Tällainen savipää ja 144. No, hyväksytään.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti Trancezz

Ja kuitenkin vain pari täällä saanut minua huonomman? Miten mahdollista?
Harvalla huumori riittää tunnustamaan julkisesti olevansa keskimääräistä tyhmempi.

Mutta nuo kaikenkarvaiset selittelyt ovat olleet ketjun hauskinta luettavaa, ehdottomasti!

Itse sain eilen illalla tuosta Tieteen Kuvalehden testista 133. Ja arvatkaas mitä? Mä olin väsynyt, kännissä, töissä, syömässä, kiireinen, arvasin, jätin puoliin vastaamatta, käytin alle puolet sallitusta ajasta, en jaksanut keskittyä eikä mua edes kiinnostanut koko asia. Kaiken lisäksi mulla on tärleämpääkin tekemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös