Vittu onks poliisit natseja?
En tiedä sitten mistä se kertoo, että uusnatseja verrataan Elokapinaan. Ei mistään hyvästä.
Onko Suomessa laillista heilutella sirppi&vasara symboleita? Eikös noi ole jo kielletty hakaristien ohella.Töölöntorilla Palestiinan liput liehuu ja sirppi vasarat komppaa. Minkälainen ihmisraunio Suomen itsenäisyyspäivänä tälläisiä heiluttelee? Jos paikalla omaa jälkikasvua, vedän nimen yli perintöpaperista.
Suomessa on tätä nykyä virassa vähän alle 7500 poliisia ja vaikka päälle laskisi ammattia vaihtaneet ja eläkkeelle jääneet, eiköhän kansallissosialismia kannata ihan muutama maksimissaan. Uskallan siis väittää, ettei itsenäisyyspäivän järjestystä turvaamassa ole ainuttakaan natsia.Vittu onks poliisit natseja?
Hakaristilippua tai sirppiä ja vasaraa ei ole Suomessa kielletty.Onko Suomessa laillista heilutella sirppi&vasara symboleita? Eikös noi ole jo kielletty hakaristien ohella.
Niin, mutta ne rajoittavat ihmisten sananvapautta. Kunnianloukkaukselle ei ole universaalia lainsäädännöllistä mallia vaan se mikä menee tuon piiriin ja mikä ei, on hyvin erilaista. Suomessakin on rajoitettu lainsäädännön keinoin alkoholin ja tupakan mainontaa joka on yksiselitteisesti sanan- ja ilmaisunvapauden rajoittamista. Tuskin juuri kukaan kuitenkaan on sitä mieltä että on väärin ettei Marlboro miestä enää näy mainoksissa tai sarjakuvamainen kameli myy savukkeita. Tai että Helsingin Sanomissa ei mainosteta kuinka Bacardi Breezerillä saat aikaan unohtumattomia hetkiä.Nuo ovat rikoslaissa määritelty rikoksiksi.
Töölöntorilla Palestiinan liput liehuu ja sirppi vasarat komppaa. Minkälainen ihmisraunio Suomen itsenäisyyspäivänä tälläisiä heiluttelee? Jos paikalla omaa jälkikasvua, vedän nimen yli perintöpaperista.
Töölöntorilla Palestiinan liput liehuu ja sirppi vasarat komppaa. Minkälainen ihmisraunio Suomen itsenäisyyspäivänä tälläisiä heiluttelee? Jos paikalla omaa jälkikasvua, vedän nimen yli perintöpaperista.
Oli kyllä absurdi näky, kun äärioikeisto järjestäytyy marssilleen kaikessa rauhassa vastamielenosoittajia tönivän poliisirivistön takana.
Joka vuosi sama juttu edeltävän kymmenen vuoden aikana. Varmaan samat naamatkin siellä molemmilla puolilla.Molemmilla oli mahdollisuus tuo paikka varata. Äärioikeisto oli hereillä ja vasemmisto ei.
Tuo töniminen taas menee vasemmiston tyhmyyden piikkiin. Jos heille on tässä viikon ajan Poliisin toimesta kommunikoitu ettei ole mitään asiaa tulla tuonne pyörimään niin miksi he tulivat sinne?
Tuo töniminen taas menee vasemmiston tyhmyyden piikkiin. Jos heille on tässä viikon ajan Poliisin toimesta kommunikoitu ettei ole mitään asiaa tulla tuonne pyörimään niin miksi he tulivat sinne?
Puhun toki vain omasta puolestani, mutta itse tulin, koska olen antifasisti ja haluan aktiivisesti vastustaa näitä äärioikeistomarsseja.Jos heille on tässä viikon ajan Poliisin toimesta kommunikoitu ettei ole mitään asiaa tulla tuonne pyörimään niin miksi he tulivat sinne?
Mun mielestä ihan hyvä että annetaan sivistyneesti edes mahdollisuus lähteä paikalta, eikä heti pamputeta.Oli kyllä absurdi näky, kun äärioikeisto järjestäytyy marssilleen kaikessa rauhassa vastamielenosoittajia tönivän poliisirivistön takana.
Miksi sä et muuten varannut tuota toria ensin? Eikös sillä olisi hyvin estänyt jo marssin ihan kotisohvalta?Puhun toki vain omasta puolestani, mutta itse tulin, koska olen antifasisti ja haluan aktiivisesti vastustaa näitä äärioikeistomarsseja.
Sinulta on muuten jo aika monta kertaa kyselty, ketä ovat ne tutkijat joihin vetosit yrittäessäsi valkopestä 612-kulkuetta?Melko tyypillistä, että vasemmiston mielenosoitus on se mikä menee väkivaltaiseksi. Se on sillä tavalla sääli, että vaikka olisivat hyvälläkin asialla, niin aina se menee häneksi.
Natsimarsseja on varmaan syytä vastustaa, mutta poliisi olisi voinut toki ohjata ihan kaikki nämä vaikka jonnekin Vehkalan aseman kupeeseen Töölöntorin sijaan. Myös ne marssijat.
Ei. Minä haluan että Vantaa pysyy puhtaana äärihihhuleista. Pysykööt Helsingissä.Natsimarsseja on varmaan syytä vastustaa, mutta poliisi olisi voinut toki ohjata ihan kaikki nämä vaikka jonnekin Vehkalan aseman kupeeseen Töölöntorin sijaan. Myös ne marssijat.
Ei. Minä haluan että Vantaa pysyy puhtaana äärihihhuleista. Pysykööt Helsingissä.
Miten ajattelit laskea arvon sille jos lintukoto menetetään?Validi pointti. Itse ajattelin, että Helsinki voisi maksaa korvausta.
Natsimarsseja on varmaan syytä vastustaa, mutta poliisi olisi voinut toki ohjata ihan kaikki nämä vaikka jonnekin Vehkalan aseman kupeeseen Töölöntorin sijaan. Myös ne marssijat.