Tuosta voisi tehdä analogian noihin keskenään riehuviin jalkapallohäiriköihin. Asia on suhteellisen mielenkiinnoton niin kauan, kun tämä porukka rähisee ja teutaroi keskenään. Sitten kun HJK:n ääliöosasto päättää hyökätä HIFK:n kannattajakulkueeseen, koska seassa on eittämättä kuulapäärähisijöitä, joiden kanssa ei saa lähteä kalareissulle, mennään aika ison rajan yli. Tapahtuman oikeutuksen itselleen ääliöosasto ihan varmasti saa noista sun perusteluista.Joo luonnollisesti sulla on tässä pointti, ja mä eikä ainakaan tietääkseni yksikään kaverini ole ritsojen kanssa Helsinkiin lähdössä. Mä olen pyrkinyt tuomaan esille sen syyn miksi koko vastamielenosoitus järjestetään ja sen miksi nämä kaksi ääriryhmää toistensa kurkussa ovat. Mutta jos sä käyt puukottamassa ihmisiä ja pieksemässä 30 tyypin volyymilla sivulliset niin se ei vaan voi tulla puskista että nuohan saatana lyö takaisin.
Jos se kerran on täysin mahdotonta jättää rikoksia viranomaisten selvitettäväksi, niin mitäs jos makselisitte kalavelkanne siellä, missä ei varmasti ole sivullisia? Mikä siinä on niin vaikeata? Väitätkö, että anarkomarkot ei tiedä, missä kuulapäät majailee? Vai onko se kuitenkin se julkisuudenkipeys mikä sitä järjestäytynyttä yhteiskuntaa kaatavaa kirkasotsaista anarkistia houkuttaa?