steierwrass
Jäsen
Tuo Stubbiin liittyvä juttu tapahtui Tampereen Koskikeskuksen kahviossa, kun 26-vuotias mies heitti mukillisen juomaa Stubbin päälle.
Miksi te aina pilaatte totuuksilla kaiken.
Tuo Stubbiin liittyvä juttu tapahtui Tampereen Koskikeskuksen kahviossa, kun 26-vuotias mies heitti mukillisen juomaa Stubbin päälle.
Väitetty natsi valloitti Hesarin etusivun, ja siitäkös nyt valtava parku pääsi. Tätä kai se äärioikeiston uhka tarkoittaa.
Miten natsit voi ostaa juutalaiselta firmalta isosti vuodesta toiseen?
Mikä mua harmittaa? Avaatko vähän kun ei auennu.Ehkäpä siksi, että nämä natsit haluavat tehdä bisnestä juutalaisten kustannuksella. Ja sua niin harmittaa.
No hienoa jos ei harmita mikään. Ei pysty avaamaan kun luulin vääriä. Mun moka.Mikä mua harmittaa? Avaatko vähän kun ei auennu.
No jos on julkaissut muutamaa lehteä jossa ollaan juutalaisten uunnittamisen puolella, kaupoista löytyy David Duken antisemitistista kirjallisuutta ja kovasti tykätään Suomen Vastarintaiikkeestä niin kai sitä voi natsiksi sanoa.Väitetty natsi valloitti Hesarin etusivun, ja siitäkös nyt valtava parku pääsi. Tätä kai se äärioikeiston uhka tarkoittaa.
No jos on julkaissut muutamaa lehteä jossa ollaan juutalaisten uunnittamisen puolella, kaupoista löytyy David Duken antisemitistista kirjallisuutta ja kovasti tykätään Suomen Vastarintaiikkeestä niin kai sitä voi natsiksi sanoa.
Hesarilla on oikeus ottaa rahaa vastaan keneltä haluavat, mutta itse en tuolta lafkalta rahaa ottaisi.
Mua harmittaa kun pöljät suomalaiset äänestää persuja ja muuta vihervasemmistoa. Orpon vuoksi en voi Kokoomusta äänestää, joten äänestän Liberaaleja.No hienoa jos ei harmita mikään. Ei pysty avaamaan kun luulin vääriä. Mun moka.
Mua harmittaa kun pöljät suomalaiset äänestää persuja ja muuta vihervasemmistoa. Orpon vuoksi en voi Kokoomusta äänestää, joten äänestän Liberaaleja.
No onhan pelsulla ollut virallisena yhteistyökumppanina myös zinzinokoijjareiden käärmeöljyjaosto. Lahes ei raha haise.Eilen huomasin, että Pelicansilla Kärkkäisen mainos pelipaidoissa ja näköjään yhteistyökumppani.
Ilmeisesti ei joukkueen arvojen vastaista mm. holokaustin kieltäminen.
Totta. Toisaalta toimittajan kommentti seuraavassa kappaleessa otti itsellä korvaan:Toki harvinaisen tosipohjaista on vaihteeksi ulostulo:
"
”Populismi nousee, radikalismi nousee oikealta ja vasemmalta”, Putin vertasi ja muistutti, että 1920-luvun kehitys johti loppujen lopuksi toiseen maailmansotaan.
"
Kyllähän oikeistokin kovasti nykyään on globalisteja vastaan. Tai (((globalisteja))).Putin kuulosti puheessaan ajoittain tuliselta vasemmistopoliitikolta hyökätessään globalisaation aiheuttaman eriarvoisuuden kimppuun sanoen, että kehitys ajaa ahdinkoon myös kehittyneiden maiden keskiluokan.
Kyllähän oikeistokin kovasti nykyään on globalisteja vastaan. Tai (((globalisteja))).
Njoo, mutta jos ajatellaan otsikon mukaisesti äärioikeistoa. En jaksa alkaa vääntämään minne nuo sijoittuisi nelikentällä.Ei niinkään oikeisto (jos ajatellaan talouspuolta), vaan pääasiassa haittaisänmaalliset, joiden talouspoliittiset "linjaukset" yhdistelevät useimmiten sosialismia, protektionismia ja nationalismia.
Kärkkäinen on osakeyhtiö ja osakeyhtiö on oma oikeustoimihenkilönsä. Ei osakeyhtiö ole mitään holokaustia kieltänyt tai sen puoleen tunnustanutkaan.Eilen huomasin, että Pelicansilla Kärkkäisen mainos pelipaidoissa ja näköjään yhteistyökumppani.
Ilmeisesti ei joukkueen arvojen vastaista mm. holokaustin kieltäminen.
Kärkkäinen on osakeyhtiö ja osakeyhtiö on oma oikeustoimihenkilönsä. Ei osakeyhtiö ole mitään holokaustia kieltänyt tai sen puoleen tunnustanutkaan.
Kärkkäinen on osakeyhtiö ja osakeyhtiö on oma oikeustoimihenkilönsä. Ei osakeyhtiö ole mitään holokaustia kieltänyt tai sen puoleen tunnustanutkaan.