Oot varmaan siis 100% vegaani myös?Eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa en hyväksy missään nimessä. Enhän minä rupea kissaakaan lyömään, vaikka kuinka vituttaisi.
Oot varmaan siis 100% vegaani myös?Eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa en hyväksy missään nimessä. Enhän minä rupea kissaakaan lyömään, vaikka kuinka vituttaisi.
No sitä en kyllä ole, joten kyllä, kyseessä on ristiriita.Oot varmaan siis 100% vegaani myös?
Olisiko tuosta tarkempaa tietoa? Mielenosoituksiin osallistumisesta toki uutisoitiin aikanaan, mutta oliko siis näyttöä myös itse mellakointiin osallistumisesta?Niin Hampuri mellakoissa oli mukana useampia suomalaisia vassareita ja sitä kovasti puolusteltiin korkeista asemista.
Suomalaisia oli Hampurissa mielenosoituksissa. Osassa mielenosoituksia myös mellakoitiin. Kukaan ei ole osoittanut, että suomalaiset olivat mukana mellakoimassa. Esim tässä hesarin jutussa Li Andersson ja Touko Aalto tuomitsevat väkivaltaisuudet:Niin Hampuri mellakoissa oli mukana useampia suomalaisia vassareita ja sitä kovasti puolusteltiin korkeista asemista.
Siinä se merkittävä ero väkivaltaa puolustellaan niin korkeista asemista, että sitä ei saisi tehdä.
Dan Koivulaakso siellä on ollut ainakin omien juttujensa mukaan. Eikä se voi olla yllätys vassareiden johdolle kun ovat Li Anderssonin kanssa kirjaakin kirjoittaneet ja silti tämä sama kaveri oli vetämässä hallitusneuvotteluissa yhtä osastoa, jonka nimi sattui olemaan turvallinen oikeusvaltio Suomi.Suomalaisia oli Hampurissa mielenosoituksissa. Osassa mielenosoituksia myös mellakoitiin. Kukaan ei ole osoittanut, että suomalaiset olivat mukana mellakoimassa. Esim tässä hesarin jutussa Li Andersson ja Touko Aalto tuomitsevat väkivaltaisuudet:
Hampurin mielenosoituksissa mukana myös vasemmistonuorten ja vihreiden jäseniä – Li Andersson ja Touko Aalto tuomitsevat väkivaltaisuudet
Hampurissa oli mieltään osoittamassa vasemmistonuorten delegaatio, jossa oli mukana myös vihreiden nuorten jäseniä.www.hs.fi
Mutta laita toki joku uskottava lähde väitteellesi, että suomalaisia oli siellä mellakoissa ja että sitä korkeista asemista puolusteltiin.
Niin, kuten jo edellisessä viestissä kerroin: "Suomalaisia oli Hampurissa mielenosoituksissa. Osassa mielenosoituksia myös mellakoitiin. Kukaan ei ole osoittanut, että suomalaiset olivat mukana mellakoimassa."Dan Koivulaakso siellä on ollut ainakin omien juttujensa mukaan.
Tuosta jutusta ei näy mitään kun on maksumuurin takana,
Laitatko linkin sellaiseen juttuun, missä Andersson on korostanut vasemmistolaisen väkivallan olevan parempaa. Korostan, että tarvitaan sellainen linkki, missä Andersson itse kertoo vasemmistolaisen väkivallan olevan parempaa. Ei sellaista, missä joku idiootti valehtelee Anderssonin sanoneen näin.samalla Andersson on ite korostanut sitä kuinka vasemmistolainen väkivalta on parempaa kun tuossa asemassa se pitäisi tuomita täysin ja samalla erottaa tuollaisiin osallistuneet puolueesta.
Dan Koivulaakso siellä on ollut ainakin omien juttujensa mukaan. Eikä se voi olla yllätys vassareiden johdolle kun ovat Li Anderssonin kanssa kirjaakin kirjoittaneet ja silti tämä sama kaveri oli vetämässä hallitusneuvotteluissa yhtä osastoa, jonka nimi sattui olemaan turvallinen oikeusvaltio Suomi.
Voinee suoraan sanoa, että sitä vetämässä oli täysin väärä mies jolla ei ole oikeusvaltion toiminnasta mitään muuta hajua kun oikeutensa tehdä mitä huvittaa muualla tuollainen kaveri olisi ollut jo pitemmän aikaa linnassa.
Tuolla taustalla ei pitäisi olla mihinkään viralliseen hommaan mitään asiaa ja silti toimii nykyään ministerin erityisavustajana.
Tuosta jutusta ei näy mitään kun on maksumuurin takana, samalla Andersson on ite korostanut sitä kuinka vasemmistolainen väkivalta on parempaa kun tuossa asemassa se pitäisi tuomita täysin ja samalla erottaa tuollaisiin osallistuneet puolueesta.
Eipä sitä pagemmin kenenkään osalta tuomittu ja varsinkin kun samat kaverit ovat vielä hommissa niin asia on aika selvä ei niin väliä mitä teette.
Toisinpäin tapahtuessa tuo olisi vaatinut vähintään puolueesta erottamisen yms.
Kerro itse jos niin pitää puolustella.Niin, kuten jo edellisessä viestissä kerroin: "Suomalaisia oli Hampurissa mielenosoituksissa. Osassa mielenosoituksia myös mellakoitiin. Kukaan ei ole osoittanut, että suomalaiset olivat mukana mellakoimassa."
Tuossa twiitissä, minkä linkkasit ei kerrota, että Dan Koivulaakso oli mellakoimassa. Siitä kyllä selviää, että Dan Koivulaakso oli Hampurissa mielenosoituksessa. Yritätkö sinä nyt esittää, että jos sattuu olemaan samassa kaupungissa missä mellakoidaan, niin on automaattisesti syyllinen mellakointiin?
Voi tietysti olla, että Koivulaakso oli siellä mellakoimassa, mutta jos sellaista väittää, niin kyllä jotain todisteitakin pitäisi pystyä esittämään.
Huomenta Suomi: Li Andersson: Vasemmistoliitto tuomitsee Hampurin väkivallan – katso MTV Katsomossa
Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson tuomitsee Hampurin G20-kokouksen yhteydessä järjestettyjen mielenosoitusten väkivaltaisuudet. Hän sanoo, että väkivaltaisuuksiin ei osallistunut vasemmistoliiton tai vasemmistonuorten jäseniä.www.mtv.fi
Laitatko linkin sellaiseen juttuun, missä Andersson on korostanut vasemmistolaisen väkivallan olevan parempaa. Korostan, että tarvitaan sellainen linkki, missä Andersson itse kertoo vasemmistolaisen väkivallan olevan parempaa. Ei sellaista, missä joku idiootti valehtelee Anderssonin sanoneen näin.
Ai se onkin poliisien vika jos idiootit hyökkää kimppuun?@Anssi #5 tämän jo kertoi, mutta kerrataas vielä jaoteltuna.
Osa mielenosoituksista oli idioottien paikkojakin särkevää larppausta. Poliisitkin ottivat osumaa, tosin perinteisesti selkeä osa oli tuolloinkin omien aiheuttamia, jalan nyrjähtämisiä ja muuta. Kaikki tilastoitiin vähän kuin mielenosoittajien syyksi.
Suurin osa mielenosoituksista oli taas täysin rauhanomaisia koko perheen tapahtumia. Eli rauhallisia tapahtumia, missä ei särjetty mitään.
Luulen, että olisimme jo nähneet ja kuulleet, jos suomalaisia aktiivipoliitikkoja olisi osallistunut ensinmainittuun.
Ai se onkin poliisien vika jos idiootit hyökkää kimppuun?
Nyt menee kyllä niin pahasti noiden puolustelemiseksi ettei mitään rajaa, siis nimenomaan mielenosoittajien syytä tuollaiset vammat ovat.
Koivulaakso oli aktiivipoliitikko tuolloin ja vieläkin.
Mutta silti kaveri on vieläkin mukana vassareiden toiminnassa.
Voi vaan miettiä minkälainen itku ja huuto toisinpäin olisi ollut.
Ja onhan siellä eräs Kontula, joka on ollut pidätettynä terrorismin takia.
Kerro mitä? Mä en osaa lukea sun ajatuksia. Jos sä lainaat koko viestin ja laitat vastauksesi alkuun, että kerro ite, niin olis kiva, jos vähän tarkentaisit, että mihin kohtaan mun tekstiä tuo pyyntö viittaa.Kerro itse jos niin pitää puolustella.
Ihan vaan vihjeeksi. Et ole ensimmäinen, joka näitä samoja väitteitä toistelee. Kukaan niistä lukuisista muista ei ole tähän mennessä kyennyt noita väitteitä todistamaan. Anderssonia koskeva väitteesi on melkolailla vedenpitävästi kyetty osoittamaan valheeksi. Se on tehty useampaan kertaan myös tällä palstalla.Se on faktaa, että suomalaisia oli tuolla ja hyvin pieni todennäköisyys on siihen ettei koivulaakso itse tai hänen kaverinsa olleet tuolla riehumassa.
Kertoo että on hampurissa osoittamassa mieltään. Ei anna yhtään mitään vihjeen poikastakaan, että olisi siellä riehumassa.Itsehän koivulaakso tuossa antaa juuri sen vaikutelman, että mukana oli.
On yleisesti hyväksytty käytäntö, että väitteen esittäjä perustelee väitteensä. Ja koska kuitenkin seuraaavaksi keksit minun väittävän, että Koivulaakso ei riehunut Hampurissa ja minun pitää todistaa väitteeni, niin sekään ei pidä paikkaansa. Minä en väitä, että Koivulaakso ei riehunut. Minä vain pyydän sinua lähteistämään/perustelemaan/todistamaan väitteesi, että Koivulaakso mellakoi Hampurissa.No tämä on perus vassarit menoa, että vastapuolen pitää perustella.
Tarkoitatko nyt Anderssonia? Sun kannattais varmaan googlettaa hiukan aiheesta. Oppisit muutamassa minuutissa mitä Andersson oikeasti sanoi tuossa lähetyksessä. Ilmainen vihje: Andersson ei sanonut, että vasemmistolainen väkivalta on parempaa. Väite on valhe, jonka voit ihan itse katsoa ja kuunnella youtubesta:Ajankohtaisessa kakkosessa tuon taisi ihan itse sanoa, linkkejä kyllä löytyy jos haluat kaivella.
Toihan kuulostaa ihan Stalinin tai Maon suunnitelmilta. Että rakennetaan homma uusiksi ja poistetaan ulkomaiset vaikutteet hapattamasta kunnon kansalaisia. Johan minä sen arvasin, että koko porukka on oikeasti konservatiivisia kommunisteja.Nyt on intouduttu taas puhdistuskäskyihin. Juuri samaan aikaan Peltokangas paheksui eduskunnassa kun omaa porukkaa sanotaan natseiksi.
Puheenjohtajalta: Totaalista kulttuurisotaa - Suomen Sisu
Juuri kukaan joka on vähänkään seurannut viimeaikaista uutisointia ei ole voinut välttyä altistumasta jossain määrin Yhdysvalloista nyt myös Eurooppaan ja Suomeen rantautuneelle BLM-ilmiölle. On toki totta että BLM-mielenilmauksia on nähty jopa täällä ennenkin, mutta hiljattainen “uusi aalto” on...www.suomensisu.fi
Yliopistot ja koulujärjestelmät on puhdistettava epäkansallisesta vaikutuksesta, media on laitettava palvelemaan kansallisia tarkoitusperiä ja valtiollisten instituutioiden toimintatavat päivitettävä. Tämän jälkeen seuraava askel on aikaisempien sosiaalisten hierarkioiden korjaaminen, uusien rakentaminen sekä monikulttuurisuuskehityksen purkaminen ja siirtyminen kotouttamisesta kotiutuksiin.
...
Niille jotka haluavat edelleen uskoa tulevaisuuteen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin pyrkiä kiihdyttämään vastareaktiota tätä vastenmielistä karnevaalia kohtaan. Se vaatii kansankiihotusta, se vaatii valistamista, se vaatii silmien avaamista ja ennen kaikkea se vaatii rohkeutta sekä peräänantamattomuutta. Mutta vaihtoehtoja meillä ei enää ole.
Jos Veronika haluaa maksaa enemmän veroja, niin hänhän voisi perustaa yrityksen ja alkaa palkkaamaan sinne työntekijöitä.
Tietysti jos haluaisi asiallisesti keskustella, niin tilanteen voisi lukea kuten se on:Kätevästi ei tarvinnut ottaa kantaa itse asiaan kun sai kuorossa huutaa trollausta, persumaisuutta, äärioikeistoa ja naurettavuutta. Vartiaisen pointti siitä, että "haluan maksaa enemmän veroja", tarkoittaa todellisuudessa "haluan muiden maksavan enemmän veroja" vain vahvistui.
Disclaimer: Viestillä ja sen käsittelemällä asialla ei ole juuri tekemistä oikean äärioikeiston tai -vasemmiston kanssa.
Mitenkä se Vartiainen demariudestaan eroon pääsisi. Ei siinä loikkaukset auta. Katumusta on turha odottaa.Jos nyt rehellisiä ollaan, niin ei tuo Vartiaisenkaan keskustelutyyli ole viime aikoina ollut kovin rakentava. Itse asiassa vähän harmittaa, sillä pidin häntä sellaisena maltillisena keskitien kokoomuslaisena, joka tiedosti vasemmiston "hyvät puolet" mutta oli kuitenkin markkinatalousmyönteinen. Harvinaisuus, siis.
Nyt tuntuu, että hänellä ei ole enää muuta tarjottavaa kuin dogmaattinen ristiretki itse määrittelemäänsä vihollista vastaan. Vähempikin riittäisi.
Jos nyt rehellisiä ollaan, niin ei tuo Vartiaisenkaan keskustelutyyli ole viime aikoina ollut kovin rakentava. Itse asiassa vähän harmittaa, sillä pidin häntä sellaisena maltillisena keskitien kokoomuslaisena, joka tiedosti vasemmiston "hyvät puolet" mutta oli kuitenkin markkinatalousmyönteinen. Harvinaisuus, siis.
Nyt tuntuu, että hänellä ei ole enää muuta tarjottavaa kuin dogmaattinen ristiretki itse määrittelemäänsä vihollista vastaan. Vähempikin riittäisi.
Sama ajatuskuvio pätee myös niihin, jotka valittavat, että yritykset ei työllistä eivätkä maksa kunnolla palkkaa.Jos Veronika haluaa maksaa enemmän veroja, niin hänhän voisi perustaa yrityksen ja alkaa palkkaamaan sinne työntekijöitä.