Äänestän jaloilla, liitytkö mukaan ?

  • 23 219
  • 82

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itse asiassa JA:n punaisista voisi koostaa virtuaalisen valvontakomission, jolla olisi oikeus äärimmäisissä olosuhteissa kieltää organisaatiolta ja joukkueelta kilpivaakunan käyttö kunnes se on taas ansaittu.

Pitäisikö valvontakomissio herätellä joukkuetta, avaamalla korealaisten kanssa keskustelut, kilven mahdollisesta vuokraamisesta, pariksi vuodeksi...
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
En ole itsekään liittymässä. Kyllä Kyynikko on väärässä. Kun tuolta kerran lähtee, niin ei sinne kyllä enää palaa.

Itse olen katsomossa tapahtuvien protestien kannattaja. Esim. Matikainen ulos-protestilla oli suoria vaikutuksia.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Itse olen katsomossa tapahtuvien protestien kannattaja. Esim. Matikainen ulos-protestilla oli suoria vaikutuksia.

Tähän halusin itsekin uskoa, mutta kun mitään ei tapahdu. Fanijoukkueelta on tullut lakanaa, ulosmarssia, chanttia yms. Sama paska silti jatkuu, niin pakkohan sitä on miettiä jo muita tapoja. Poisjäänti matseista on yksi tapa...
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
En ole itsekään liittymässä. Kyllä Kyynikko on väärässä. Kun tuolta kerran lähtee, niin ei sinne kyllä enää palaa.

Itse olen katsomossa tapahtuvien protestien kannattaja. Esim. Matikainen ulos-protestilla oli suoria vaikutuksia.

Olin aikoinaan paikalla ja jopa mukanakin kun broilerit lensi jäälle. Se toimi. Toimiston ikkunoita Meikussa maalattiin spraymaalilla joka ei ollut hyvä juttu, mutta kyllä niitä tekoja oli ehkä enemmän ennen. Taitaa olla niin että "me vanhat" ei enää jakseta räyhätä, vaan jäädään suosiolla himaan. Toivo on nuorissa kannattajissa, jos ei homma miellytä, näyttäkää se!!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Miten olisi palvelunestohyökkäys toimiston faxiin?

_
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
Tähän todella outoon vertaukseen on pakko puuttua. Vertaat siis OIKEASTI konkurssikypsää Ilvestä rahoissa rypevään HIFK:hon?

Joo, ihan OIKEASTI.

Ei se, että on rahaa, takaa vielä mitään. Ei loistavia pelaajia ole jossain varastossa, mistä voisi vaan valita parhaat. Ne parhaat on jossain ihan eri rahojen luona ja pysyvät siellä. Ja valmentajat sitten. Sama juttu. Kun ei ole mistä nyhjästä, niin aika vaikeeks menee.

Sen kummemin puolustamatta Hifkin päättäjiä, niin ei kai kukaan voinut kauden alussa tietää, kuka loukkaantuu ja kuka häipyy muista syistä samantien. Tai kuka on floppi ja kuka ei. On täälläkin oltu aivan helvetin innoissaan joistain pelaajista, jotka ei sit olekaan ollu hyviä. Kesken kauden huonon menestyksen korjaaminen on hemmetin vaikeaa.

Eli täältä kuutamolta itsepäisesti edelleen "En gång jne..."
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kevätkaudella taitaa olla niin paljon kilpailevaa menoa(esim. päiväunet) että boikotti toteutuu ainakin puolittain ihan luontevasti. Puoliksi tehty on ennenkin riittänyt.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kevätkaudella taitaa olla niin paljon kilpailevaa menoa(esim. päiväunet) että boikotti toteutuu ainakin puolittain ihan luontevasti. Puoliksi tehty on ennenkin riittänyt.

Tämä on sitä väärin kannustamista. Aina pitää istua koko matsi katsomossa ja taputtaa käsiä yhteen kun HIFK tekee maalin. Ääntä ei saa korottaa jotta samassa katsomossa olevat HMV-viivelähtöjen laskijat eivät mene sekaisin laskuissaan. Onneksi sentään laatikossa sattuu ja tapahtuu vaikka menestystä ei tule... EIKU!

-Tinke
 

DreamHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ollaan mukana. Melkein koko kausi töllöstä katsottuna yhtä peliä lukuunottamatta sekin vieras matsissa. Muutos on nyt tultava. Suurin syy hallille menemättömyyteen on boikotti Sadomaso liigaa kohtaan.
 

10penttiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Habs, Sympatiat NY Rangers
Mukana ollaan oltu melkein koko kausi yhtä matsia lukuunottamatta, enkä aijo mennä pyhättöön ennenkuin moni asia on muuttunut. Käsittämätöntä että seura ei pidä yhteyttä faneihin, niinkuin joskus on ollut tapana ellen ihan väärin muista (palaverit Fan clubin ja seuran edustajan kanssa). Seura voisi myöntää että kaikki menee nyt aivan päin vittua ja kertoa vähän että mitä siellä tehdään tämän asian parantamiseksi. Niin kauan kuin IFK noudattaa tälläistä ylimielistä tiedotuslinjaa eikä kunnioita kannatajia minä pysyn kaukana nordiksesta!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, ihan OIKEASTI.

Ei se, että on rahaa, takaa vielä mitään. Ei loistavia pelaajia ole jossain varastossa, mistä voisi vaan valita parhaat. Ne parhaat on jossain ihan eri rahojen luona ja pysyvät siellä. Ja valmentajat sitten. Sama juttu. Kun ei ole mistä nyhjästä, niin aika vaikeeks menee.

Oletko käynyt samat koulut kuin Nybondas ja Soppa? Tuohan se asenne tuntuu HIFK:n toimistollakin olevan ja valitettavasti tosiaan on tullut nähtyä ettei raha takaa vielä mitään. Siihen vaaditaan nimittäin ammattitaitoisia ihmisiä sitä rahaa käyttämään.

Vaatii todellista älyllistä epärehellisyyttä (lainaan JHagin tunnetuksi tekemää termiä tässäkin, koska se on mielestäni loistava) uskoa, että HIFK alisuorittaa resursseihin nähden vuodesta toiseen pelkän huonon onnen takia. Vanhojen hyvien perinteiden rinnalle olisi vähitellen aika alkaa luoda tinkimättömän ammattitaidon ja menestymisen perinnettä.

Ja kyllä, mukana ollaan. Ei edes pysty vanhoja videoita fiilistelemään kun vituttaa tämä nykymeininki. Ei tämä ole mun IFK. Tämä on sitten ehkä Nybondasin ja kumppaneiden IFK, mutta ei todellakaan minun. Tuollainen ylimielisyys omia kannattajia kohtaan tekee jollain tavalla sen verran pahaa, että en edes tiedä olenko enemmän vihainen vai surullinen.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko tähän boikottiin liittyä virtuaalisesti ATK:n avulla ? Täältä 400 km päästä ei ole muutenkaan paljoa nordiksella kärvistelty. Nyt en enään edes ajattele, että 'olisipa kiva istua siellä vaijereiden katveessa'. Lopetan myös teksti-TV:n seuraamisen. Kai JA:han voi edelleen boikotista huolimatta satunnaisesti kirjoitella.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mukana ollaan. 4kpl Työnantajani käyttööni antamia kausareita ollut käyttämättöminä edellisen maaottelutauon jälkeen eivätkä käyttöön tule ennenkuin HIFK vaihtaa valmentajaa.

Haistakaapa Sormusenne kanssa pitkä paska. Saatte Tomppa, Soppa& co pelleillä kohta tyhjille katsomoille.

P.s. Älkää turhaan konttorilta soitelko ensikauden mestiskausareita myydäksenne. Veikkaan ettei pomoa nappaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voiko tähän boikottiin liittyä virtuaalisesti ATK:n avulla ? Täältä 400 km päästä ei ole muutenkaan paljoa nordiksella kärvistelty.

Samoja mietteitä, paitsi että etäisyyttä on onneksi vieläkin enemmän. UrhoTV-seuraamisen lopetin jo marraskuussa. Vielä jopa viime kaudella katsoin lähes jokaisen pelin sitä kautta (ja osan kotimatseista paikanpäällä aina työreissujen tms. yhteydessä).

Jos minulta kysytään, niin tietenkin toivon, että mahdollisimman moni äänestäisi jaloillaan. Kausikorttilaisetkin jäädessään kotiin antavat äänensä tyhjillä penkeillä.
 

sumo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vahvasti mukana. Marraskuuhun asti tuli käytyä matseissa melko taajaan joko pienellä kaveriporukalla tai jälkikasvun kera. Sen jälkeen ei ole sen paremmin itsellä kuin kavereillakaan ollut halukkuutta maksaa tyhjästä.

Joulukuun alussa vein vielä jonkun verran porukkaa peleihin työni puolesta, mutta siihen loppui omalta osaltani konjakkikerhon rahoittaminen. Katellaan kotisohvalta, kunnes touhu muuttuu.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Katellaan kotisohvalta, kunnes touhu muuttuu.

Minä ajattelin vetää tiukalla linjalla, etten kuuntele edes radiosta. Siellähän pelailevat ja seuraavana päivänä SAATAN lukea lehdestä... Sunnuntaina ajattelin mennä kyllä alakertaan Kollien matsia tsiigaa, ne kun pelaavat kuitenkin lätkää.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllähän tähän on mukaan lähdettävä. Hauska nähdä, miten pitkälle organisaatio antaa fanien mennä ennen kuin muutoksia tapahtuu. Sen verran luupäinen masokisti minä kuitenkin olen, että seuraan pelejä täältä Jatkoajasta käsin. Ei sitä vaan osaa ilmankaan olla.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En liity mukaan.

Raahaan itseni täältä korvesta Lahteen, ja pakotan vielä emäntäni mukaan. Nää vieraspelien tappiot HIFKn kanssa on jo niin tuttuja, ettei yksi lisää tunnu missään! Toisaalta, eihän nyt Pelikaaneille voi hävitä. Hurraan, kun onnistumisia tulee! Huudan sitten vaikka yksinäni. -kele!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miten tulonjako menee virvokkeista ja syömisistä? Jos IFK ei saa niistä paljoakaan, niin sitten vain katsomo tyhjäksi ja kaikki pubiin.

On totta, että sinne päästäkseen on oltava ottelulippu, mutta itsekin olen enemmän katsomossa tapahtuvien protestien kannalla. Kun ei niihin lippurahoihin kuitenkaan pääse tuntuvaa lovea tekemään. Tietenkin, jos dinot saavat turhan paljon saunarahaa voitoista, niin sitten se ei kannata.

1998 finaali Tampereella oli kyllä hienoa, kun iso osa vierasporukasta ei ollut katsomossa paljoakaan, vaan pitämässä hauskaa pubilla. Toivottavasti pelaajat eivät ottaneet itseensä, ymmärsivät varmaankin mistä oli kyse.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidemmän aikaa tässä on jo äänestetty. Nordiksen P-Koreassa ei taideta tajuta tätä nykyajan asiakaspalvelua ja mitä seuraa siitä kun se ei kohtaa hintoja. Ei siinä mitään jos halli on vanha. Sekään ei haittaa ettei tiedoteta joukkuetta koskevista tapahtumista(saikut, sopparit jne). Näm kaikki mä kestän jos se päätuotea on kondiksessa. Silloin on hyvä olla katsomossa ja kaikki muu tulee sivuseikkoina.

Mutta kun se päätuote on ajettu alas niin silloin sitä kääntyy sivuseikkojen puoleen. 'Jospa se tiedotuspolitiikka olisi 2000-luvulla niin tietäis missä mennään'. Kotisivujen karmeus hävettää, otteluraporttien/ennakoiden puusilmäisyys hävettää, utj:n/koutsin puuttuvat 'missä mennään'- kertomukset vituttaa.

Kun sitten päätuote(se kaikkein tärkein) ja ne sivuseikat kaikki kusee sadallatuhannella, on helppo jäädä pois tapahtumasta. Nordiksen P-Korealle tiedoksi, netistä näkee matseja nykyään. Vieraspelitkin.

Koska mä nyt selkeästi kannatan väärin tässä ja nyt niin jatkan lopuksi ilmaisella vinkillä Nordiksen P-Korean suuntaan: Ottakaa mallia Ilmalasta miten sm-liiga joukkue tuodaan SIVUSEIKKOINEEN 2000-luvulle. Antakaa kenkää kotisivujen pitäjälle/kirjoittajalle heti. Nielkää se helvetin ylpeytenne, käärikää hihat ja ruvetkaa duuniin.

Pelilliset seikat, se päätuote, taitaa olla teille tällä hetkellä liian vaikeata mutta klaaratkaa noi sivujutut kondikseen nyt aluksi. Ei tää homma niin toimi että Stockan dörtseillä hengaillaan. Toimeksi, tässä ja nyt.

t. Viimeksi lokakuun lopulla hallilla.
 

Zaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kausikorttia ei ole, mutta irtolippurahani päätin säästää parempaan tarkoitukseen jo erään marraskuisen kotiottelun jälkeen. Se sentään vielä voitettiin, mutta peli oli ihan kaameaa kuraa (tosin huonojen paikkojen takia jouduin katselemaan Sopan takaraivoa pelin sijaan osan ajasta). Kannattajia kohtaan on oltu viime aikoina niin ylimielisiä, ettei ainakaan mulla ole mitään haluja antaa tuolle porukalle euroakaan ennen kuin jotain muutosta tapahtuu.

Myönnän, että olen tällä kaudella käynyt enemmän Bluesin kotimatseissa, kun matka Nordikselle ja Baronalle on suurin piirtein sama ja toinen organisaatio sentään osoittaa jotain arvostusta fanejaan kohtaan, yleinen pelin laatukin on ollut parempaa. Lisäksi siellä on ammattitaitoinen valmentaja, jonka voi odottaakin saavan asiat kondikseen, vaikka välillä meneekin puihin.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vapareita/kausikortteja lainaksi suorastaan tyrkytetään nykyään mutta ei tee mieli mennä. Ei ole tehnyt sitten marraskuun alun.
Sinänsä eivät varmaan menetä mitään jos joku ei vaparia ota. Jos tuote olisi kunnossa niin mielellään siitä maksaisi jotain kannatuksenkin vuoksi. Vaparit voisi poistaa kokonaan.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Count Me in! Nordikselle en mene ennen kun höhlä lähtee, ja kun minä en käy ei käy sitten muijakaan. Kakaroita kielsin myös vaikka ilmaislipuilla yritettäis, niitä on aina välillä tarjolla. Eli meiltä ei käydä.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, kun kaikki kotimatsit on tänä vuonna tullut käytyä katsomassa, niin yritetään käydä ne loputkin ja onhan jonkun raportoitava tänne jatkoaikaankin pelin käänteistä, Jos joku haluaa kiinnitettävän erikoishuomiota johonkin asiaan, yksityisviestillä voi esittää toiveita. PS: En osaa laskea viivelähtöjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös