Äänestän jaloilla, liitytkö mukaan ?

  • 23 217
  • 82

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Huomenta arvon palastaveljet ja sisaret. Eilisen matsin tsiigattuani siis sen aneemisen ja haluttoman sekä munattoman esityksen jälkeen päätin seuraavaa :

Äänestän jaloillani. Tarkoitan siis sitä, että meikäläisen kauden pelit oli eilisessä
ja luovun kausikorttipaikoistani jättämällä ne tyhjäksi. Kuinka moni lähtee tähän mukaan ja ihan oikeasti lähtee mukaan ? Jospa puolityhjä entinen mekka saisi byroon heräämään todellisuuteen, kun siellä on Tammikuisena Tiistaina 4230 betala ooskoodare. Muistan elävästi ne ajat, kun katsojaluku oli tuollainen. Saan varmasti vastaväitteitä tyyliin, että nyt jengi tarvitsee kaiken tuen blaablaa jargonia. Me annamme tuen mutta mitä me saadaan muuta, kun paskaa ja Soppaa niskaan ilman tiedotetta. Lupaan palata E kutoseen heti, kun jotain tapahtuu. Lähdetkö talkoisiin mukaan ?
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse olen äänestänyt jaloillani jo pari kuukautta, yleensä tuona aikana tsiigaan 3-4 matsia hallilla, nyt vain yhden koska frendi kannatti vastustajaa ja toki matsi-ilta on muutakin, syöpöttelyä ja juopottelua Töölössä jne. En ole niin vakaumuksellinen että olisin jäänyt Hadankaan istumaan matsin ajaksi.

Ei taida helpolla näkyä hallilla pienet protestit kun kausareitakin on myyty jo tuo 4000-5000. Siihen päälle semmoiset tuhat perheellistä irtolipun ostajaa jotka menee hallille kalenterin mukaan eikä sarjataulukon.

Sanoisin että näkyvin tapa olisi jos C1 ja F1 olisi tyhjillään.
Seuraavaksi näkyvin protesti olisi jos samoissa katsomoissa olisi joku helvetin iso lakana missä kannanotto.

Summasummarum, hyvä idea ja olen äänestänyt jaloillani ja jättänyt nyt talvella noin 3 matsia väliin koska jengi on munaton, haluton, mauton ja koko kauden unessa ollut Ville Peltonen on meidän tämän hetken 1. sentteri.


_
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Sain ruotsalaisilta omistajiltamme luvan hankkia ensi kaudeksi 4 kpl kausaria petoklubikortteineen. Asiakaskuntamme kun on sellaista että viihdettä jääkiekon, makkaran ja bissen muodossa on mitä parasta tarjottavaa. Tosin päätin jo marraskuussa että nuo kausarit jää hankkimatta ellei HIFK;n meno muutu selvästi nykyisestä. Koska minulla nyt on ylin valta päättää otetaanko kausarit vai ei, niin olen tehnyt päätöksen että näillä näkymin yrityksemme ei niitä osta.

Mutta MIKÄLI ensi kaudella on hyvin kasattu jengi, OIKEA valmennus ja vielä mielellään ihan OIKEA UTJ, niin saatan vielä harkita asiaa.

Ja HIFK;lle, Dinoille + hallitukselle: HAISTAKAA PITKÄ PASKA!! Olette tuhoamassa arvokkaan brändin ja seuran vaan koska olette ammattitaidottomia! Erotkaa!
 

cauphaap

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen jo äänestänyt jaloillani eli en mene nordikselle enkä osta matseja Urholta enkä muualtakaan kunnes valmentaja on vaihtunut ja uudenkin valmentajan on oltava tarpeeksi kova nimi ennenkuin palaan maksavaksi asiakkaaksi. Mukana ollaan.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Itse olen jo äänestänyt jaloillani eli en mene nordikselle enkä osta matseja Urholta enkä muualtakaan kunnes valmentaja on vaihtunut ja uudenkin valmentajan on oltava tarpeeksi kova nimi ennenkuin palaan maksavaksi asiakkaaksi. Mukana ollaan.

Sama. Sen eilisen perseilyn katsoin urpålta, mutta jääköön tän kauden viimeiseksi. Jos jostain sattuisi tippumaan käteen lippu, niin saattaisin mennä hallille, mutta ainoastaan hautajaisvaatteisiin pukeutuneena, valkoinen liina kaulassa, enkä vahingossakaan ääntelisi kuiskausta lujempaa.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Saan varmasti vastaväitteitä tyyliin, että nyt jengi tarvitsee kaiken tuen blaablaa jargonia. Me annamme tuen mutta mitä me saadaan muuta, kun paskaa ja Soppaa niskaan ilman tiedotetta. Lupaan palata E kutoseen heti, kun jotain tapahtuu. Lähdetkö talkoisiin mukaan ?

Juuri näin. Perinteistä Jeesustelua. Joukkue tarvitsee tuen... Huoh! Miten se tukea tarvitsee jos se ei edes yritä. Itse tuen omalta kotisohvaltani. Tottakai toivon aina että IFK voittaa mutta jos tuo on joukkueen johdon tapa kertoa faneille että joukkueesta välitetään (=roikottamalla Soppaa mukana), niin tämä on sitten minun tapani kertoa johdolle miten itse välitän joukkueesta. Kannustan kotona.
 

pellha

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK. Die DFB-Auswahl, FC Honka, PSG
Valvontakomissio

Messissä. Ei IFK:ta minkään median välityksellä eikä paikan päällä kunnes IFK on taas olemassa, juuri nyt ei ole. Itse asiassa JA:n punaisista voisi koostaa virtuaalisen valvontakomission, jolla olisi oikeus äärimmäisissä olosuhteissa kieltää organisaatiolta ja joukkueelta kilpivaakunan käyttö kunnes se on taas ansaittu.
 

scholl

Jäsen
Ei taida helpolla näkyä hallilla pienet protestit kun kausareitakin on myyty jo tuo 4000-5000. Siihen päälle semmoiset tuhat perheellistä irtolipun ostajaa jotka menee hallille kalenterin mukaan eikä sarjataulukon.

Mistä se muuten johtuu, että se kaikista epäilyttävin jengi on aina perheissä. Eilen luki lehdessä, että nuoret naiset korostavat naiseuttaan lässyttämällä. Nyt aamulla radiossa joku akka sanoi, että sillä lässyttämisellä saadaan toiveet läpi. Mä en ymmärrä tota. Vaikka joku lässyttäisi kuinka mulle niin ei se vaikuttaisi mitään. Korkeintaan sanoisin: kuono kii. Jossain siis lässytetään ja miehet lähtevät sitten katsomaan paskaa peliä, vaikkeivat haluaisi? Mitä miehiä ne sellaiset ovat, joilla ei ole mitään tahtoa

Mun täytyy korostaa se, että alkoi itse asiassa jo työsulkukaudella 2004-2005 jurppimaan, koska halli on niin paska. Kävin melkein kaikissa peleissä ja varsinkin erätauot olivat todella ankeita. Olen sen jälkeen jo äänestänyt osittain jaloillani. Monta kertaa olen päättänyt, etten Nordikselle enää jalallani astu, mutta joka kausi pyörsin päätöksen muutaman kerran ja Nokan aikana kävin vähän enemmän. Petun ja Sopan aikana en Nordiksella ole käynyt. Vierasmatsissa olen Petun aikana käynyt, mutta sellaisessa katsomossa, josta ei näe vaihtoaitioon.

Jotain on ollut housuissa puolitoista vuotta ja nyt aletaan ehkä äänestämään jaloilla. Kestääkö ihmisillä niin kauan huomata, että jossain on vikaa vai eivätkö ihmiset juurikaan välitä? Kausikorttejakin meni enemmän kaupaksi kuin koskaan, vaikka oli Petua kestetty vuosi.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hallilla oltu viimeksi 7.12. ja vaikka silloin olikin tuloksena harvinaiset 3p, niin esitys oli sellainen, että tein yllä mainitun päätöksen jo silloin. Hallille en mene ennen kuin on muutoksia valmennuksen suhteen tapahtunut (pitäisi Nytbondagen mennä samassa, mutta not gonna happen kun on "ry:n oma poika").

Eli mukana jo kk:n verran.

Edit. Kausikorteista (since 1975) tuli luovuttua jo viime kaudella. Oli sen verran paskaa näköpiirissä ja nythän tuo näkymä on jo täysin realisoitunut.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mahtaako...

...tällaisilla protesteilla olla mitä konkreettista vaikutusta mihinkään?

Nimittäin, IFK:n kotipeleissä on käynyt läpi kauden lähemmäs 7k katsojaa per peli, joka on aika uskomatonta ottaen huomioon pelin tason.

Eli, vaikka jatkoajasta jokusenkymmentä kausarin haltijaa äänestäisi jaloillaan, niin näkyykö se konkreettisesti katsojamäärissä? Niitähän siellä byrålla varmasti pääasiassa tuijotellaan.

EDIT: IFK on kuitenkin tällä hetkellä kotisaldollaan liigan 5. paras joukkue, kaikesta huolimatta.
 

scholl

Jäsen
Juuri näin. Perinteistä Jeesustelua. Joukkue tarvitsee tuen... Huoh!

Joukkue ei tarvitse, eikä ansaitse mitään. Muistan kun olin Barcelonassa ja he voittivat van Gaalin aikana mestaruuden. Silti siellä protestoitiin ja heilutettiin valkoisia nenäliinoja katsomoissa. Siis vaikka joukkue voitti. Kannattajat eivät vain pitäneet siitä hollantimeiningistä. Täällä pitää tukea paskiaisia. Ei ihme, että politiikassakin asiat menevät välillä niin huonosti, kun on siellä kuka vain vaikka Stalinista lähtien niin kun ajatellaan tuolla tavalla, että tarvitsee kaiken tuen niin eihän silloin tule mitään muutosta. Jos asiat on huonosti ja tehdään huonoja ratkaisuja niin silloin pitää kamppailla niitä asioita vastaan kohti parempaa huomista tai jättää organisaatio. Puhutaan mm. toisinajattelijoista.

Yksi vaihtoehto on se, että jää pois hallilta, toinen vaihtoehto on se, että menee sinne, mutta järjestää siellä valtavia mielenosoituksia ja heittää jäälle niitä broilereita. Kolmas vaihtoehto on lähettää sata faksia päivässä tai jotain vastaavaa. Sellainen ei saa olla vaihtoehto, että hyväksyy ja nielee kaiken sillä perusteella, ettei jollekin pelaajalle, joka pelaa huonosti, tule paha mieli. Eihän kenenkään pidä joutua tukemaan huonoja juttuja. Sellaisia asioita tuetaan, jotka ansaitsevat sen tuen kuten esimerkiksi uusi hallihanke. Sehän on nyt paljon tärkeämpi asia kuin joku spedepelaaja, joka tekee vain duuniansa, senkin huonosti, saa siitä kuitenkin hyvää palkkaa ja kauden jälkeen sitten vaihtaa maisemaa, jos niin haluaa. Me kannattajat emme ole mitään ay-aktivisteja, jotka tukevat viran puolesta jotain hemmetin tovereita.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
...tällaisilla protesteilla olla mitä konkreettista vaikutusta mihinkään?

Nimittäin, IFK:n kotipeleissä on käynyt läpi kauden lähemmäs 7k katsojaa per peli, joka on aika uskomatonta ottaen huomioon pelin tason.

Eli, vaikka jatkoajasta jokusenkymmentä kausarin haltijaa äänestäisi jaloillaan, niin näkyykö se konkreettisesti katsojamäärissä? Niitähän siellä byrålla varmasti pääasiassa tuijotellaan.

Tämä on kyllä totta. Hallin kapasiteetin ollessa mikä on, se täyttyy minkälaisilla esityksillä tahansa lähes täyteen. Katsojista kun riittävän suuri osa on firmojen yms sidosryhmien paikalle kärräämiä, joille ei ole mitään merkitystä pelillä, vaan paikalla ollaan kortit kaulassa viettämässä iltaa. Muutos tapahtuu vasta kun em sidosryhmät huomaavat että voi niitä vieraita viedä jonnekin viihdyttävämpäänkin tilaisuuteen (halvemmalla). Ja sehän ei tällä kaudella tapahdu kun ovat jo paikkansa (+mahd lounge/petoklubi tms) kaudeksi lunastaneet.

Toki jos normi kausikorttien haltijat jäävät riittävän suurelta osin kotiin, niin sekin näkyy tuon kokoisessa hallissa melko nopeasti. A-puolelta (jossa enemmän yksityskorttilaisia) esim joku reilu tuhat poissa, niin kyllä tyhjät jakkarat näkyy kohtuu selkeästi.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Meikäläiselle narritappio oli viimeinen naula arkkuun. En mene enää katsomaan pelejä ennen kuin päitä on vadilla ja vati tyhjennetty. Kollien matseja sitä vastoin menen katsomaan, siellä kun on JOUKKUE, joka antaa itsestään kaiken joka ilta.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ollut mukana jo viime kauden puolivälistä lähtien. HIFK:n pelissä ei tuolloinkaan ollut mitään järkeä ja pelin jälkeen sai poistua epäuskoisen vitutuksen vallassa. Eikä ole edes tarvinnut kieltäytyä kavereiden kutsusta lähteä peliä katsomaan, koska kukaan muukaan ei ole ollut kiinnostunut enää pitkään aikaan.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
...tällaisilla protesteilla olla mitä konkreettista vaikutusta mihinkään?

Nimittäin, IFK:n kotipeleissä on käynyt läpi kauden lähemmäs 7k katsojaa per peli, joka on aika uskomatonta ottaen huomioon pelin tason.

Eli, vaikka jatkoajasta jokusenkymmentä kausarin haltijaa äänestäisi jaloillaan, niin näkyykö se konkreettisesti katsojamäärissä? Niitähän siellä byrålla varmasti pääasiassa tuijotellaan.

EDIT: IFK on kuitenkin tällä hetkellä kotisaldollaan liigan 5. paras joukkue, kaikesta huolimatta.

Se on totta, että matseissa on käynyt reilut 7000 silmäparia tai entinen mekka on ollut, jopa loppuunmyyty mitä ihmettelen, kun tsiigaa missä vesissä punapaitaiset tällä hetkellä tsimmaavat. Toki se kertoo siitä, että IFK : n fanit ovat uskollisia. Halusinkin herättää tällä keskustelua ketkä ovat oikeasti valmiita äänestämään jaloillaan protestina tämän hetkiselle tilanteelle. En itsekkään usko siihen skenaarioon, että tällä olisi vaikutusta vai olisiko sittenkin ? Juustonpurija Bondas ei vastaa meileihin vaikka ne olisi skrivattu asiallisesti ja nettisivujen tiedotus ja uutisointi on mitä on.
 

winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole käynyt katsomassa ensimmäisen maajoukkuetauon jälkeen kuin Tappara-matsin joka päättui 5-1. Tuloksesta huolimatta peli oli ihan paskaa.

Hassua on se, että ketään tuttavaanikaan kiinnosta käyttää kahta kausariani, joita en varmasti uusi, vaikka valmentajaksi tulisi itse Jumala. HIFKin tapa kommunikoida fanien kanssa ja täydellinen perseily on rikkonut jotain, jonka luulin kestävän ikuisesti. Aika huonoa bisnesajattelua pitkällä tähtäimellä, sanoisin. Mullakin oli noi kaksi kausaria toistakymmentä vuotta.

Jos joskus hotsittaa, niin ostan irtolipun. Tällä hetkellä ei hotsita, enkä myöskään ole innoissani uudesta hallihankkeesta. Ihan sama missä tönössä ollaan jos itse tuote on täyttä tuubaa. Ei paskasta konvehtia saa laittamalla hienot paperit päälle.

Eli messissä ollaan oltu jo jonkun aikaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Meikäläisellä jaloilla äänestäminen tapahtuu automaattisesti. Urhon ja Sonera tv:n aikana on mahdollisuus kuitenkin katsoa matsi. Kun joukkue pelaa hyvin, teen kaikkeni, että ehdin mahdollisimman moneen matsiin ihan paikan päälle. Siellä nautinto on parhaimmillaan. En käsitä, miksi mun pitäisi "joukkuetta tukeakseni" mennä HIFK:n virallisen Fan Clubin pohjoiskoreatyyliin nöyränä aina paikalle kun suuri ja mahtava HIFK pelaa. Kääntäkää siellä pohjoiskoreaosastossakin kalenterit vuoteen 2013. 70-luku, YYA-sopimus ja nöyrä ryömintäkulttuuri menivät jo. Jonkun ison edessä tapahtuva munaton pokkurointi on täysin yhtä tragikoomisen naurettavaa tekijästä ja kohteesta riippumatta. Suomen NL-nöyristely on sama asia kuin fanien oman seuran nöyristely. Siihen kun liittyy usein vielä kuvottava jeesustelu ainoasta oikeasta tavasta olla fani. Mä en ole koskaan käsittänyt näitä yhden totuuden ihmisiä ja ääriliikkeitä. Käsittääkseni olemme yksilöitä ja jokainen saa ihan itse muodostaa mielipiteensä. Henkilöinä mulla ei ole mitään näitä äärijeesfaneja vastaan, tokihan mun pitää hyväksyä heidänkin mielipiteensä, vaikka toista mieltä olenkin. Heidän vain on tavattoman vaikea hyväksyä muita mielipiteitä kuin omansa. Peruskuvio ei juurikaan eroa uskonlahkoista, ääripuolueista ja muista pienliikkeistä. Enemmistöähän nämä ainoa oikea totuus -jengit eivät onneksi koskaan edusta.

Tämä on markkinatalous, onneksemme, ja käyttämälleen rahalle saa vaatia vastinetta. Jos joku tulee sen takia sanomaan mua huonoksi faniksi, niin suksikoon vittuun. Mä en pysty kuitenkaan nonsaleeraamaan HIFK:ta. Seuraan näitä piinaavia koomanäytelmiä enimmäkseen netin / tv:n kautta. Nyt on talvi, en mä jaksa ajaa Espoosta 35 minsaa Töölöön, etsiä parkkipaikkaa, kävellä halliin ja sama toisinpäin matsin jälkeen. Nettoaikaa menee 4 tuntia: 17.30 - 21.30. Siinä ajassa lentää jo Lontooseen ja mulle vapaa-aikani on arvokasta. Esimerkki muun elämän alueelta: tilaat maksullisen tv-kanava X:n, koska sen tuotelupaus on "toimintaleffoja ja aikuisviihdettä". Katsellessasi kanavan päivittäistä tarjontaa, toteat että käytännössä sieltä tulee enimmäkseen kokkien välisiä kilpailuja joissa kerrotaan että broileri on terveellisempää kuin voi, shakkikilpailuja, Suurlähettiläiden livetaltiointeja ja Ajankohtaisen kakkosen parhaita paloja. Viikonlopun aikana näkyy kolme kertaa tissit ja toimintaleffat ovat 80-luvulta. Niitä esitetään kuvan laadusta päätelleen VHS-kasetilta. Päätätkö olla hyvä ja nöyrä asiakas, vai sanotko sopimuksen irti? Kanava X:n viralliset fanit pitävät sinua luopiona jos luovut diilistä, sillä heille kanava X on elämää suurempi juttu, jota pitää tukea sokeasti myös silloin, kun tarjonta on paskaa.

Omalta kohdaltani jaloilla äänestämisen perusidea on se, että en kuitenkaan pidä siitä. Se ei ole tavoitetilani. Tavoitetilani on se, että en halua olla poissa Nordikselta ja käyn tsekkaamassa myös vierasmatseja.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
En ole käynyt katsomassa ensimmäisen maajoukkuetauon jälkeen kuin Tappara-matsin joka päättui 5-1. Tuloksesta huolimatta peli oli ihan paskaa.

Hassua on se, että ketään tuttavaanikaan kiinnosta käyttää kahta kausariani, joita en varmasti uusi, vaikka valmentajaksi tulisi itse Jumala. HIFKin tapa kommunikoida fanien kanssa ja täydellinen perseily on rikkonut jotain, jonka luulin kestävän ikuisesti. Aika huonoa bisnesajattelua pitkällä tähtäimellä, sanoisin. Mullakin oli noi kaksi kausaria toistakymmentä vuotta.

Jos joskus hotsittaa, niin ostan irtolipun. Tällä hetkellä ei hotsita, enkä myöskään ole innoissani uudesta hallihankkeesta. Ihan sama missä tönössä ollaan jos itse tuote on täyttä tuubaa. Ei paskasta konvehtia saa laittamalla hienot paperit päälle.

Eli messissä ollaan oltu jo jonkun aikaa.

Tässä ja tämä kuvastaa oikeastaan koko nyky touhua. Miten tälläinen voi olla edes mahdollista. Toisaalta pitäähän valitun linjan mukaan mennä. Kommentti klipin lopussa. Oletko huolissasi asemastasi, Pasi Sormunen? N kommentoi - SM-liiga - Ilta-Sanomat
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin tuli kirjoiteltua marraskuussa:

Piti huomenna suunnitella matkaa tammikuulle viikonlopuksi Stadiin ja HIFK:n peliä kattomaan. Lähinnä oli tarkotus ajottaa reissu siihen HIFK - TPS matsiin 5.1. Voi olla että ei jaksa sittenkään. Ei vaan viitti reissua tehä kun tuloksena varma vitutus jos ei valmentaja vaihdu nyt hyvin nopeasti. Piti varailla junat ja hotellit ja ostella liput ja.....vituttaa!!!

Reissu edelleen suunnittelematta. Todennäköisesti olisin myös yhden kaverin saanut mukaan. Eli pari lippua, 8 olutta, joku pieni eväs (ehkä) ja pari edullista fanituotetta, mulle, kaveri ei niitä varmasti osta kun on eri joukkueen kannattaja. Nuo rahat jää ainakin tuosta matsista saamatta.

Katsellaan sitä reissua sitten kun muutoksia on tapahtunut riittävästi. Täältä kun on 500km suunta matkaa, niin on harkittava oikeasti viittiikö lähteä vai ei. Taidan ennemmin mennä kattomaan vaikka kuukauden päästä SaiPan jonkun ottelun. Lyhempi matka, halvemmat liput, yhtä hyvät hotellit ja riittävästi yöelämää tän ikäselle. Ja mikä tärkeintä, parempaa ja viihdyttävämpää peliä.
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Mukana!

Ei sen takia, että tahtoisin olla vaan sen takia, että HIFK ei ole jättänyt minulle enää muuta vaihtoehtoa. En uskonut, että näin voisi käydä, mutta kävipä vaan.

Kiitos ja näkemiin kausi 2012 - 2013 (ainakin siihen asti, kun tähän paskaan puututaan ja aletaan tehdä muutoksia)!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Olen jo pitempään pysynyt poissa hallilta. Jos joku maksaa, niin saatan mennä. Samoin vieraisiin, kuten eilen Espooseen. Urholta voin katsoa, mutta nettikurasta en maksa. Odottelen, että NHL alkaa ja voi katsoa edes jotain jääkiekkoa.

Jos valmentaja vaihtuu ja miehistöä uusitaan (tai nostetaan junnuja kehiin), niin tukea löytyy ja lampsin taas Hadankan kautta nakkijonoon.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Itse asiassa JA:n punaisista voisi koostaa virtuaalisen valvontakomission, jolla olisi oikeus äärimmäisissä olosuhteissa kieltää organisaatiolta ja joukkueelta kilpivaakunan käyttö kunnes se on taas ansaittu.

Tämähän olisi loistava idea. Jos valvontakomissio olisi oikeudenmukainen ja lahjomaton, niin kentälle tulisi turkulainen (voi hyvä Jumala) maalivahti punaisessa HIFK:n vaakunapaidassa ja kaikilla kenttäpelaajilla olisi valkoinen "ei saa taklata" paita ja suussa tutti. Joka vitun iikalla. Melart saisi oikeat varusteet takaisin alkukauden esityksillään. Sormusella ja Pennasella varustuksena olisi pelkkä tutti. Eihän tämä yhtään nolommaksi voi enää mennä, vaikka nuo kaksi nyt munasillaan jöpöttäisi siellä penkin takana.
 

Kuutamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Suomen jääkiekkojoukkueet
En liity.

Eilinen peli oli raastavaa katsottavaa, mutta en edelleenkään suostu uskomaan, että pelaajat löysäilisivät tahallaan. Miksi helvetissä he sen tekisivät. Onhan kaikilla oma jatko pelaajana kyseessä jollain aikavälillä. Pelistä vaan puuttuu selkeä kuvio ja kiekkoa räiskitään paniikin omaisesti pois omasta päästä, koska tällä hetkellä ollaan jo mentaalipuolellakin sekaisin ja koko joukkue alisuorittaa.

Mutta pelien boikotointi ei ole oikea lääke. Miksi Hifk-fanit kannustaa Ilvestä vaikeana aikana (hieno tempaus kyllä sinänsä), mutta omille käännetään selkä. Sarjatilanteen perusteella Ilveksellä ei pitäisi olla yhtään katsojaa jos he toimisivat kuten täällä ehdotellaan. Pelaajat joutuvat jatkamaan pelaamistaan joka tapauksessa, tuli kannustusta tai ei. Ja vaikea kuvitella, että pelaaminen parantuisi sillä, että katsomot tyhjenee.

En gång jne...
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mutta pelien boikotointi ei ole oikea lääke. Miksi Hifk-fanit kannustaa Ilvestä vaikeana aikana (hieno tempaus kyllä sinänsä), mutta omille käännetään selkä. Sarjatilanteen perusteella Ilveksellä ei pitäisi olla yhtään katsojaa jos he toimisivat kuten täällä ehdotellaan. Pelaajat joutuvat jatkamaan pelaamistaan joka tapauksessa, tuli kannustusta tai ei. Ja vaikea kuvitella, että pelaaminen parantuisi sillä, että katsomot tyhjenee.

En gång jne...

Tähän todella outoon vertaukseen on pakko puuttua. Vertaat siis OIKEASTI konkurssikypsää Ilvestä rahoissa rypevään HIFK:hon? Sun mielestä HIFK:n resursseilla on oikein pyöriä vuodesta toiseen sijoilla 5-10, muutamaa outoa suonenvetoa lukuunottamatta?

Ja pelihän on ihan täyttä kuraa tällä hetkellä. Missä on taklaukset, kova peli ym? Ei se syyskuun alku voi enää vaikuttaa tohon munattomuuteen? Ilveksen otteluissa sentään näkee taklauksia ja yritystä joukkueelta, HIFK:lla ei.

Nyt nimenomaan pitää äänestää jaloilla tai tehdä muita mielenilmauksia jotta muutoksia tapahtuu. Valitettavaa vaan on että tuskin mitään tapahtuu. Lähes koko valmennus ja johto pitäisi uusia jotta ensi kaudestakaan ei tule perus-HIFK kautta.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Nimimerkki Kuutamo taitaa oikeasti olla ns. kuutamolla! Boikotointi on AINOA keino saada aikaan muutoksia!! Niinkuin eräät täällä ovat kirjoittaneet että toimisto ja töppö-Tomppa ei EDES vastaa asiallisiin viesteihin. Mistä muusta se kertoo kuin että tavallisella fanilla ei ole paskankaan väliä, rahat pois ja tarjoillaan silkkaa paskaa. Ei sellainen kaupankäynti toimi millään alalla kovinkaan pitkään. Jos oikeasti halutaan muutoksia niin pitää kerta kaikkiaan jättää Nordis väliin. Vittumaista pelaajille, mutta sellaista elämä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös