Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 499
  • 66 806

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No joo, vähän tuokin, mutta sitten, jos rupeat ammattilaiseksi, niin joudut aamulla (tai herätessäsi) tarkistamaan oman profiilin kautta viimeiset viestit. Se ei aina ole kaunista tai onnellista luettavaa. Ja joskus on sitten vain, no eihän tuo nyt niin paha ole.

Jotkut julkkikset ja poliitikot kuulema poistelevat tviittejään. Auttaa varmasti todella paljon käyttää energiaa tuollaiseen.

Mä haluaisin jolla julkis, jolla olisi 100000 siis satatuhatta seuraajaa. Mutta en ole ja sen asian kanssa on tuskallista elää Mikään vähempi tuntuu turhalta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täytyy olla aika kovasydämminen, jos pystyy kuuntelemaan "varpunen jouluaamuna" herkistymättä.
Minä kyllä pystyn siihen. Sehän on vain joku laulu. Olen kyllä tunnetusti aika sydämetön akka.

Se on muuten jännää, että kun kännissä kirjoittaa, niin on aina jännä nähdä mitä on kirjoittanut. Antaako olla vai poistaako. Usein poistan.
Yritän nyt siis lainata sinun viestejä ettei ne häivy unohduksiin jos poistat ne (vitsi vitsi). Vai miten sitä Suomi-viinaa ja glögiä on mennyt? Känniin saakka?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä vihaan joulua ja varsinkin joululauluja.

Siksi maksimoinkinkin joulun kurjuuden ja toimin jo kymmenettä vuotta joulupukkina kaikille niille, jotka vaan tarpeeksi maksavat tämmöisestä paskasta pukista.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten itse olisitte toimineet? En ole tapahtuneen jälkeen viitsinyt kyseisellä lenkiilä käydä ja sekin vituttaa, että elämä on nyt tolta osin rajoittunutta.

Mä oisin hakannu ne kaikki ja sen jälkeen sanonu ”Alattex viel ulisee?” ja sit oisin menny niiden himaan ja hakannu niiden faijat ja sanonu niille et ”Nyt tulee tunti turpaan SAATANA!” ja sit oisin vedelly niitä vielä uudestaan pitkin korvia ja sanonu ”Nyt alkaa läski tummuu!”

Sit oisin pistäny spaddun huuleen ja kävelly kädet taskussa pois, meitsi on kattokaas sellanen jätkä et sen tietää kaikki!

Peace and over and out! Jou!

Chicago!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä haluaisin jolla julkis, jolla olisi 100000 siis satatuhatta seuraajaa. Mutta en ole ja sen asian kanssa on tuskallista elää Mikään vähempi tuntuu turhalta.

Jatkoajan nykysuuntauksen mukaan minä voin käydä tarkistamassa kuinka monta tykkäystä sinä olet saanut. Kävin tarkistamassa, et montaa. Minulla on enemmän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on muuten jännää, että kun kännissä kirjoittaa, niin on aina jännä nähdä mitä on kirjoittanut. Antaako olla vai poistaako. Usein poistan.
Ööö mutta tietäähän ihminen että on kännissä jos on kännissä, ja siis vaikka ei tunnu sekavalta niin onko alkoholijuomia mennyt mahaan vai ei ja minkä verran suunnilleen, vaikkapa verrattuna niihin aiemmin poistettuihin viesteihin. Jos siis ei ole pitempää putkea tms.

Ja miten toi eroaa vaikka kännipuheluista, mistä tuleva morkkis yleensä parin kerran jälkeen opettaa asian.
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuntuu siltä, että tein elämäni isoimman virheen.

Menin tekemään yhdestä asunnosta tarjouksen. Asunnossa ei ole mitään vikaa, mutta 20 vuoden velkavankila ahdistaa.

Kai tämä on sitä aikuisuutta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Pulliaisen Esalle;

Huikeaa kitarisointia. Kiitos näistä vuosista Esa. Kuuntelen yhä. Agents
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvää huomenta Jatkoaika. Ylös ulos ja lenkille unikeot. Täällä ollaan jo käyty vähän treenaamassa ja tultu työmaille. Hieno lauantai tulossa! Cmon.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuntuu siltä, että tein elämäni isoimman virheen.

Menin tekemään yhdestä asunnosta tarjouksen. Asunnossa ei ole mitään vikaa, mutta 20 vuoden velkavankila ahdistaa.

Kai tämä on sitä aikuisuutta.

Ei tuo huonosti ole, jos hyväkuntoisen asunnon osto on elämän isoin virhe. Sitäpaitsi kyllähän aikuisella ihmisellä pitää asuntovelka olla Suomessa. Mitä isompi sen parempi.

Ne on jotain junnuja tai retaleita joilla ei ole. Ja ne taas jotka on jo maksanut omansa on ihan kohta kupsahtamassa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olin eilen Suvi Teräsniskan joulukonsertissa. Konsertti oli ihan kaunis ja hieno. Ja lopussa tapahtui jotain minkä tulen varmaan muistamaan pitkään.

Konsertin lopuksi nimittäin Suvi Teräsniska itse ehdotti että hän voi jäädä halukkaiden kanssa ottamaan yhteiskuvia ja jakamaan nimmareita kirkon eteistiloihin. Minä olin tietenkin yksi halukkaista ja pääsin samaan kuvaan Suvi Teräsniskan kanssa ja sain nimmarin Teräsniskalta ja vieläpä pääsin toivottamaan Suville hyvät joulut.

Nyt on niin onnellinen olo. Teräsniskasta on kuitenkin tullut tässä viime vuosina yksi suosikeistani jotka joululauluja esittää. Ja sain nyt osallistua hänen joulukonserttiinsa ja pääsinpä vielä samaan kuvaankin Teräsniskan kanssa. Ei sitä oikein yhdeltä konsertilta enempää voi toivoakaan.

Kyllä tuollaisten hetkien jälkeen joulutunnelma alkaa olemaan huipussaan ja onneksi kohta se joulu jo onkin. Eilen lähdettiin joulun odottamisessa loppusuoralle kun oli enää viimeiset kymmenen päivää jäljellä jouluaattoon ja nyt niitä päiviä on yhdeksän.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Työpäivä tehty. Kohta alkaa Suomi-Ruotsi EHT peli. Hyvää ruokaa, muutama(kymmenen) olutta ja vintti pimeeks. Hyvä päivä tulossa. Cmon!
Perhana! Kiitos muistutuksesta! En tod oo tottunut aamualoituksiin lätkäpeleissä, joten olisi tullut missattua koko matsi ellen lukisi jatkista.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kauppareissu oli tällä kertaa semmoista "Great success" -osastoa. Lähdin reippaana ulkoilemaan ja päätin että no tässähän käy saman tien kävelylenkin muutaman kilometrin päässä olevaan Lidliin ja takaisin. Palautuspullot (kivennäisvesi) reppuun ja reppu selkään ja reippailemaan. Lidlin ovella kännykkä purkaa akun (tuppaa tehdä tuollaista jos latausaste alle 50% ja puhelinta erehtynyt käpistelemään alle 5 asteen lämpötiloissa, muuten ihan ok luuri kyllä. Niin ja tuo on ilmeisesti joku lukuanturivika koska ei suostu lataamisella menemään kuin 100-purkamisvirta -tasolle (eli jos purkaa 50%:ssa niin ei saa ladattua kuin 50:een) ja sammuu kun tulkitsee olevansa nollassa, mutta kun puhelimen sammuttaa, pistää johonkin lämpimään ja kuivaan ja käynnistää, niin varaustaso pompsahtaakin tuon erotuksen verran ylöspäin ja puhelin toimii jälleen normaalisti), mutta ei tuo nyt niin vaarallista. Palautusautomaateista toinen on jo täynnä ja ainoalla toimivalla on pari heppua keillä mukana jätesäkeittäin palautuspulloja (tosin olivat ystävällisiä ja päästivät minut palauttamaan muutaman pulloni välissä kun olin siinä jonkun tovin odotellut). Ankaraa shoppailua ja kassalle, missä on sitten mukava huomata että kännykän suojakuoren taskussa on tyhjää siinä kohtaa missä maksukortti kuuluisi olla. No eihän se tietenkään ole kun olin aamusella ottanut kortin pois kännykkätaskusta suorittaakseni korttimaksun netissä (samalla selvisi muuten että yhdistelmäkortissa on erikseen numerot luotolle ja pankille, ihmettelin kun bussiliput on menneet luottomaksuina mutta onneksi kerkesin ihmettelemään ennen maksumuistutusta ja automaattista maksuhäiriömerkintää minkä Visa lätkäisee hyvin nopeasti maksun viivästyessä). Siinä sitten ihmettelemään että mitäs nyt seuraavaksi, kassahenkilölle ei onneksi ollut yhtä uusi ja ihmeellinen tilanne kuin itselleni niin sanoi että tallettaa kuitin ja käyn hakemassa kortin. Ostokset jäivät siis odottelemaan. Pikamarssia kämpille mistä kortti löytyi, autolla takaisin kaupoille (onneksi laseilla oli pelkkää lunta, eli autoilemaan pääsi välittömästi ja laseista näki ulos). Helvetinmoinen jonottelu cittarin ja prisman risteyksissä (mietin onko se kolarekka nyt Keljossa mutta ilmeisesti oli normaalia joulunalusruuhkaa) ja takaisin Lidliin. Onneksi sama kassahenkilö oli vielä kassalla niin muisti tilanteen ja olivat jopa pakanneet romut valmiiksi ja vieneet kylmäkaappiin niin sain kaupan päälle muovikassin (itsehän olin tosiaan reppushoppaajana liikkeellä). Normaalisti menisi vitutusketjuun mutta tänään kun ei ole vielä ollut mikään kovin vittumainen päivä niin saa olla asiaa mitä tahansa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Cane Hill - Lord Of Flies on aivan hävyttömän tuntematon nu metal kultakimpale. Suosittelen lämpisti kaikille nu metalin faneille!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä sitä terassilla istutaan koirien ja lonkeron kanssa, kun vaimo suorittaa sisällä joulusiivousta. Tamppasin matot. Kylmä alkaa tulemaan. Ois pitänyt laittaa edes sukat jalkaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä sitä terassilla istutaan koirien ja lonkeron kanssa, kun vaimo suorittaa sisällä joulusiivousta. Tamppasin matot. Kylmä alkaa tulemaan. Ois pitänyt laittaa edes sukat jalkaan.

Voi mua huonomuistista parkaa kun luulin, että se on tolla selvä. Ei. Kun mentiin sisälle niin alkoi seinien pesu. Jollain taikasienellä sain hinkata seinät puhtaaksi. Eikä se vielä ohi ole. Nyt on tauko. Ja kaikesta hauskinta tässä on se, ettei me olla jouluna edes kotona! No kaiken se kestää, nimittäin rakkaus.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Voi mua huonomuistista parkaa kun luulin, että se on tolla selvä. Ei. Kun mentiin sisälle niin alkoi seinien pesu. Jollain taikasienellä sain hinkata seinät puhtaaksi. Eikä se vielä ohi ole. Nyt on tauko. Ja kaikesta hauskinta tässä on se, ettei me olla jouluna edes kotona! No kaiken se kestää, nimittäin rakkaus.
Siivousjaksamisia sinne. Jotkut (naiset) ottaa tuon joulusiivouksen kovin tosissaan. Äitini kuuraa katot, seinät, lattiat ja siivoaa kaapit ja vaihtaa verhot (ja sama juhannukseksi paitsi ettei verhoja vaihdeta). Ehdotti että voisi tulla meille tekemään joulusiivousta. Kieltäydyin vähemmän kohteliaasti. Häitäni varten annoin hänen tulla meille vähän siivoomaan kunhan jätti kaapit rauhaan mutta jouluksi saa jättää meidät ihan rauhaan siivoamisistaan.

Tänään tein taas kynttilöitä. Kyllähän siinä taas useampi tunti meni kun teki raidallisia. Kun pitää aina odottaa että edellinen kerros on sen verran jähmettynyt ettei värit sekoitu. Aina on mukavaa kun ottaa kynttilät pois muoteista ja näkee miten raidat on asettuneet. Aina väriyhdistelmät ei toimi, joskus värit on liian lähellä toisiaan (kuten tänään keltainen ja (vaaleampi) oranssi) ja joskus vaan tuntuu että raidat on epätasapainossa (esim. ylempi raita on paksumpi kuin alempi raita). Oli siinä valujen välissä hyvää aikaa seurata tämän päivän talviurheiluja... Kyllä se Kaisa on kovassa kunnossa!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ilmastonmuutos saapuu ja kulttuuri muuttuu. Kohta ollaan kellon ympäri terassilla.

Sitä ei voi oikein nähdä onko se hyvä vai huono. Lapsuuden kesissä ahdisti joskus, kun oli pakko ruokailla ulkona, koska niin tehtiin. Oikeastihan järki olisi sanonut muuta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen aamun paistellut lanttulaatikoita. Yksi minun suosikkiruokani joulun ruoista ja lanttulaatikon tuoksu on yksi joulun parhaimmista tuoksuista. Silloin kun lanttulaatikko tuoksuu asunnossa niin tietää että joulu on jo lähellä. Niin kuin nyt.

Perhana vain kun unohdin ensimmäiseen lanttulaatikkoon laittaa kaksi kananmunaa. Ohjeen mukaan laatikkoon piti pistää myös kaksi kananmunaa ja unohdin nämä. Kuinkakohan vaikuttaa laatikon makuun? Pitääkö tehdä toinen lanttulaatikko ja kananmunallinen laatikko vallan tilalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös