Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 241
  • 66 806

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihan mahtavaa olla syyslomalla näillä keleillä. Kukapa olisi uskonut, että tähän aikaan vuodesta saa painella kunnon pyörälenkkejä lähes 20 asteen lämmössä.
Nautin aivan täysillä!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meghan Markle on kuulemma raskaana. Samalla sain tietää että kyseessä on Suusexin herttuatar.

Tosin sitten kun luin uudestaan niin selvisi että se onkin Sussexin herttuatar. Voi se tosin olla myös Suusexin herttuatar.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Meghan Markle on kuulemma raskaana. Samalla sain tietää että kyseessä on Suusexin herttuatar.

Tosin sitten kun luin uudestaan niin selvisi että se onkin Sussexin herttuatar. Voi se tosin olla myös Suusexin herttuatar.
No jos olisi Suusexin herttuatar niin tuskin olisi pamahtanut paksuksi.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Telia - kannustamassa mukana. Hyvä, että ette lähetystä tekemässä. Saa sentään jalkapalloa katsoa ongelmitta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Muistatteko vielä, kun täälläkin oli yleinen konsensus että NHL-puolella keskustelu on paljon tasokkaampaa? Niin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistatteko vielä, kun täälläkin oli yleinen konsensus että NHL-puolella keskustelu on paljon tasokkaampaa? Niin.
Milloin? Joskus 2001 ehkä. Olen ollut palstalla vuodesta kaudesta 2012-13 saakka ja ainakaan sinä aikana NHL-puolen keskustelu ei ole ollut laadukkaampaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Milloin? Joskus 2001 ehkä. Olen ollut palstalla vuodesta kaudesta 2012-13 saakka ja ainakaan sinä aikana NHL-puolen keskustelu ei ole ollut laadukkaampaa.

About pari-kolme vuotta sitten ainakin vielä. "Sattumalta" juuri ennen Laineen, Puljun ja Ahon NHL-uran alkua.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
About pari-kolme vuotta sitten ainakin vielä. "Sattumalta" juuri ennen Laineen, Puljun ja Ahon NHL-uran alkua.
Ilmeisesti liikaa kotimaan seurajoukkue-intohimoja taustalla ja näiden pelaajien kautta käydään jotain henkistä "sm-liigaa", tai "liigaa" siinä mukana. Pelaavat kymmenen tunnin lentomatkan päässä, mutta silti jotenkin samalla edellisiä seurojaan edustaen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En usko että kuninkaalliset tuollaista tekee. Pimeessä peiton alla iltauutisten jälkeen Harry on tehnyt tehtävänsä ja kuninkaallinen suku on saanut jatkoa.

Ne on ne BBC:n iltauutiset niin pitkästyttävät eikä ole edes Urheiluruutua perässä, että Harryn on hoideltava varmasti tosi raskas velvoitteensa jo kasilta. Kauheen rumakin se Meghan. Ei semmosta viittis panna kun 2-3 kertaa. Päivässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ne on ne BBC:n iltauutiset niin pitkästyttävät eikä ole edes Urheiluruutua perässä, että Harryn on hoideltava varmasti tosi raskas velvoitteensa jo kasilta. Kauheen rumakin se Meghan. Ei semmosta viittis panna kun 2-3 kertaa. Päivässä.
Eikös se Harrykin ole jo keski-ikäinen kohta. Ei jaksa kyllä 2-3 kertaa päivässä enää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tänään oli kyyttöpäivä kylillä, paikallinen isäntä oli lahdannut taas muutaman elikon. Ostin lapaa, keittolihaa luulla, kuvetta, jauhelihaa, ossobuccoa, ulkofilettä, kieltä ja maksaa. On kiva saada lihaa läheltä, omalta kylältä. Pilkoin jo lihat illalla ja laitoin pakkaseeen. Niistä on iloa meille pitkään. Ja ilmastonmuutos ei kiitä kun kyseessä on nautaeläin..
Minä kuulun paikalliseen ruokapiiriin missä lähitilalliset myy sitten tuotteitaan ja raahaa niitä jonkin huoltoaseman parkkikselle pakussa.

Ihan hirveän kivaa on kuulu moiseen ryhmään yms. mutta kun se sama saatanan sonni maksaa Prismassa puolet siitä mitä muka kivasti tuottajaa tukevasti kun itse sen haen jostain kuusesta peräkärrystä, niin minun järki ei vain riitä. Siinä Prisman hinnassa kun on kaupan kate vielä mukana. Minä jotenkin loogisesti kuvittelin että jos lähitila myy niin se maksaisi nyt sen saman mitä siinä isossa marketissa, tai vähän vähemmän ja tilallinen tienaisi enemmän, kun saisi sen kaupankin osuuden... ja paskat, vähintään 2x hinta perseeseen ja hei tuet tilallista.

No en tue noin paljoa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä kuulun paikalliseen ruokapiiriin missä lähitilalliset myy sitten tuotteitaan ja raahaa niitä jonkin huoltoaseman parkkikselle pakussa.

Ihan hirveän kivaa on kuulu moiseen ryhmään yms. mutta kun se sama saatanan sonni maksaa Prismassa puolet siitä mitä muka kivasti tuottajaa tukevasti kun itse sen haen jostain kuusesta peräkärrystä, niin minun järki ei vain riitä. Siinä Prisman hinnassa kun on kaupan kate vielä mukana. Minä jotenkin loogisesti kuvittelin että jos lähitila myy niin se maksaisi nyt sen saman mitä siinä isossa marketissa, tai vähän vähemmän ja tilallinen tienaisi enemmän, kun saisi sen kaupankin osuuden... ja paskat, vähintään 2x hinta perseeseen ja hei tuet tilallista.

No en tue noin paljoa.

Markkinatalous taitaa sitten olla järjellesi ja logiikallesi ihan liian monimutkainen juttu. No, ei se mitään. Hyvä että sentään myönnät sen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku 19v rillipää tietää taas paljon nippelitietoa, lehdessä luki että Haluatko miljonääriksi -ohjelmassa ollut. Miks noi ei peitä hupulla tai jollakin päätänsä kuten ne jotkut kriminaalit oikeudessa. Muuthan näkee ne nyt. Ja hymyssä suin ovat tossa. Hitto jos sais olla päivän nynny niin oppis ymmärtämään. Mitä nolompi sitä coolimpi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ihan hirveän kivaa on kuulu moiseen ryhmään yms. mutta kun se sama saatanan sonni maksaa Prismassa puolet siitä mitä muka kivasti tuottajaa tukevasti kun itse sen haen jostain kuusesta peräkärrystä, niin minun järki ei vain riitä.
Ei minunkaan järki siihen riitä. Minä kävin ostamassa lihat suoraan tilalta jossa ne maksoi suunnilleen saman kuin kaupassakin. Suurin osa lihoista oli pakattu teurastamolla n. kilon paketeiksi ja emäntä merkkasi laskuun aina tasa kilot vaikka lihaa olisi sattunut olemaan ylikin kilo. Itse sain esimerkiksi melkein 2,5 kiloa luullista keittolihaa kahden kilon hinnalla (keittoliha oli esim. 9e/kg, ei mielestäni kallista). Olen sen verran tarkka rahoistani (pihi?) etten minä kyllä maksaisi mitään paikallislisää kovin paljoa. Ruokapiireihin yms. juttuihin en osaa ottaa kantaa kun sellaisiin en kuulu enkä koe mitään tarvetta liittyäkään
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Markkinatalous taitaa sitten olla järjellesi ja logiikallesi ihan liian monimutkainen juttu. No, ei se mitään. Hyvä että sentään myönnät sen.
Jep, näin sen täytyy olla. Toivottavasti itkevät vähän vielä lisää tuottajahinnoista, samalla kun itse kuitenkin myyvät kalliimmalla yksityishenkilölle kuin sille kaupalle.
Ei minunkaan järki siihen riitä. Minä kävin ostamassa lihat suoraan tilalta jossa ne maksoi suunnilleen saman kuin kaupassakin. Suurin osa lihoista oli pakattu teurastamolla n. kilon paketeiksi ja emäntä merkkasi laskuun aina tasa kilot vaikka lihaa olisi sattunut olemaan ylikin kilo. Itse sain esimerkiksi melkein 2,5 kiloa luullista keittolihaa kahden kilon hinnalla (keittoliha oli esim. 9e/kg, ei mielestäni kallista). Olen sen verran tarkka rahoistani (pihi?) etten minä kyllä maksaisi mitään paikallislisää kovin paljoa. Ruokapiireihin yms. juttuihin en osaa ottaa kantaa kun sellaisiin en kuulu enkä koe mitään tarvetta liittyäkään
Joo no pakko kehasta että kyllä tuolla on myös jotain firmoja jotka myyvät hieman alle kaupan hintojen suoraan kuluttajalle. Ilomielin minä maksan sen about saman kuin kaupassa ja tiedän tuottajan saavan vähän ekstraa. Mutta tuollainen muka hyvällä asialla rahastaminen ei ole minusta kovin arvostettavaa. Ei varsinkaan kun sieltä saman kaupungin citymarketista tms. sitten löytyy iso laarillinen jotain lammasta missä on saman tilan leima ja kilohinta puolet siitä, millä tarjottin tätä lähiruokapiirin kautta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hipsterilisä. Herttoniemessä oli noita piirejä. Täällä Malmilla taas myydään kaupasta varastettua lihaa. Viimeksikin oli tarjolla, mutta ostin muita hyödykkeitä. Miten se vodka niin kilahti päähän. Kaljaa kun menin ostamaan niin kaks kertaa jäi kassalle ja kolmas vasta möi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ostin korsetin. Nyt on totutteluvaihe päällä. Alan päästä jo kahteen tuntiin ja tavoite olisi pystyä pitämään korsettia 4-5 tuntia vajaan kuukauden päästä. Ei tämä korsetissa olo ole mitenkään luontevaa parin viikon harjoittelun jälkeen. Tuntuu ettei tämä oikein ole minun juttu mutta ehkä tähän tottuu kun pitää enemmän. Enkä minä voi harjoitella kuin silloin kun mies ei ole kotona kun tämä korsetti on yllätys hänelle tapaamisemme kymmenvuotispäiväksi. Piikkikorkoisilla kengilläkin kävelyä pitää vielä vähän harjoitella kun se ei ole minulle luontevaa. Kohta kyllä höllään nyörejä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös