Ex-Kärpät maailmalla

  • 1 843 139
  • 5 251

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Itse luulen, että Pesonen ei kyllä tule enään koskaan pelaamaan Kärpissä.
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
http://www.kaleva.fi/urheilu/jaakiekko/leijonien-luottomies-khl-mestari-atte-ohtamaa-ei-lahde-mm-kisoihin

Jutussa myös mainintaa, että Kärpät olisi valmis tarjoamaan Ohtamaalle liigan mittakaavassa arvokkaan sopimuksen. Toki Venäjän rahoihin asti ei päästä. Ohtamaan paluuta tosin puoltaisi se, että perheeseen syntyy kesällä toinen lapsi. KHL:n finaalien parhaana puolustajana palkittu Ohtamaa varmasti kiinnostaa monessa joukkueessa, mutta haluaako jo asettua perheen kanssa Ouluun? Päätös tehdään Ohtamaan mukaan kuitenkin lähiaikoina.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lisäksi vielä Jaakola, Ohtamaa, Pokka, Bäckström, Manninen...
... Prochazka, Patera, Laanilan Kesoil.

Kauniita ajatuksia, mutta miksi vaikkapa Manninen tulisi Ouluun, sillä juuri päässyt tienaamaan maailmalla ja maajoukkueessa alkaa olla vakionaamana. Bäckström ei varmasti enää pelaa. Pokka voisi jopa olla mahdollinen, mutta uskoisin menevän rahakkaampiin sarjoihin. Ohtamaa pelaa KHLssä kovia minuutteja ja Jaakola Ruotsissa. Noh, Laanilan Kesoililla sattuu ja tapahtuu, joten ei sitä koskaan tiedä.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Ohtamaalla on suurempi kärppäsydän kuin uskoinkaan, jos mies kiertueeltaan tulee näin aikaisin takaisin. Olisipa hieno nähdä mies Kärpissä ensi kaudella ja vielä pitkälle ensi vuosikymmenelle. Jokisen Jussin uskon näkeväni ensi kaudella Kärpissä. Sellainen fiilis on. Jokisen puolesta toki toivon, että hän vielä saa sopimuksen NHL:ään ja saa lopettaa omilla ehdoillaan siellä. Näin ei aina vain ole mahdollista.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joku oma pakki ois hyvä kotiuttaa ens kaudelle. :) Ohtamaa ois kyl kova, mut Jaakola ja Pokka kelpaisi myös. Kaikkikin.

Nyt kun tässä alkaa taas syke tointua, niin ensi kauden spekulointi on suurinta hupia. Jatkumo ois kyl kyettävä rakentamaan, että maan ykkösseuran tittelistä kyetään Tapparan kanssa kilpailemaan. Niitä kauden 16-17 kaltaisia läsäyksiä ei enää tarvi yhtään.

Liigassa merkkejä ilmassa, että Tappara ja Kärpät on kuin pesiksen Vimpeli ja Sotkamo.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
On ollut hämmentävää seurata Pokan pelejä viime vuodet. AHL:n pelejä en ole nähnyt kuin joitain satunnaisia koosteita, mutta maajoukkueessa tuo touhuaminen lähinnä ällistyttää. Miten siitä kiekkovarmasta ja potentiaalisesta pojasta tuli noin huono? Jälkiviisastelut tietysti sikseen, mutta liekö NHL vielä tarkoituksena valloittaa, vai tyytyä kohelon rahoihin?
 

Micol

Jäsen
On ollut hämmentävää seurata Pokan pelejä viime vuodet. AHL:n pelejä en ole nähnyt kuin joitain satunnaisia koosteita, mutta maajoukkueessa tuo touhuaminen lähinnä ällistyttää. Miten siitä kiekkovarmasta ja potentiaalisesta pojasta tuli noin huono? Jälkiviisastelut tietysti sikseen, mutta liekö NHL vielä tarkoituksena valloittaa, vai tyytyä kohelon rahoihin?
Vähän samoilla ajatuksilla itsekin. Aika heikkoa tekemistä Pokalta eilinen peli (oli tietysti muiltakin). Voi toki parantaa tuleviin peleihin, mutta ei ole kyllä vakuuttanut tähän asti MM-peleissä. Mikä idea on peluuttaa ykkösylivoimassa viivalla? Ylivoimalle olisi esim. Kivistö paljon hyödyllisempi kovan ja suht tarkan laukauksen ansiosta. Mielenkiinnolla seuraan, miten Pokan turnaus etenee, kun vastus kovenee. Seuraava peli onkin jo pahimmasta päästä vastustajan suhteen. Toivottavasti pelaa jämäkän pelin ainakin puolustussuuntaan.
 

JPL

Jäsen
Sen mitä nähnyt, niin Pokka ei ole pelannut jämäkkää peliä enää moneen vuoteen. Yrittää pelata yltiökiekollista peliä, mihin taidot ei kuitenkaan ole ihan riittävät.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mitä Pokka edes tekee YV:llä? EI kunnon laukausta ja liike on kuin Jutilla.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olisihan tuo Suoranta takaisin "kotiin" kelvannut sille puuttuvan laiturin tontille.. Toki aika high risk tyyppinen hankinta olisi ehkä ollut, kun pari viime kautta mennyt loukkaantumisten kanssa taistellessa. Noh, onnea Turkuun ja ehjää kautta Simonille.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Niinimaan Janne narahtanut ratista pikku hönössä, kertoo päivän Kaleva.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Niinimaan Janne narahtanut ratista pikku hönössä, kertoo päivän Kaleva.

Moottorikelkalla eli tangosta kärähti. En tiedä onko se yhtään sen hyväksyttävämpää kuin auton ratissa mutta mainittakoon kuitenkin. Siinä olisi muuten poliisille melkoinen sakkorysä kun useammin alkaisivat talvilomakaudella pitämään noita ratsioita kelkkareiteillä. Itse en tietenkään mutta aika moni siellä vetää Niinimaan tavoin edellisen illan tuhtien maistien jälkihöyryissä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Moottorikelkalla eli tangosta kärähti. En tiedä onko se yhtään sen hyväksyttävämpää kuin auton ratissa mutta mainittakoon kuitenkin. Siinä olisi muuten poliisille melkoinen sakkorysä kun useammin alkaisivat talvilomakaudella pitämään noita ratsioita kelkkareiteillä. Itse en tietenkään mutta aika moni siellä vetää Niinimaan tavoin edellisen illan tuhtien maistien jälkihöyryissä.
Ei ehkä hyväksyttävämpää, mutta ei minun silmissäni niin pahakaan. Kelkalla jos kännissä päästelee, on minun nähdäkseni vaarassa tappaa/loukata ensisijaisesti itsensä. Tieliikenteessä taas aiheutetaan kännissä ajettaessa merkittävää vaaraa myös muille, muita kulkijoita on tiellä huomattavasti enemmän kuin kelkkareiteillä. Hölmöillyt on Niinimaan akan poika joka tapauksessa. Toivottavasti oppii kerrasta ja hyvä ettei sattunut mitään.
 

JPL

Jäsen
Ei ehkä hyväksyttävämpää, mutta ei minun silmissäni niin pahakaan. Kelkalla jos kännissä päästelee, on minun nähdäkseni vaarassa tappaa/loukata ensisijaisesti itsensä. Tieliikenteessä taas aiheutetaan kännissä ajettaessa merkittävää vaaraa myös muille, muita kulkijoita on tiellä huomattavasti enemmän kuin kelkkareiteillä. Hölmöillyt on Niinimaan akan poika joka tapauksessa. Toivottavasti oppii kerrasta ja hyvä ettei sattunut mitään.
Rikoshan tuo lain mukaan on, mutta ihan ymmärrettävä virhe. Ei minun silmissä arvo tippunut tuon vahingon takia.

Mutta ehkä Janne nyt raaskii ostaa alkometrin mökille...
 

JPL

Jäsen
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös