Su 20.5.2018 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 85 357
  • 1 205
Tila
Viestiketju on suljettu.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Veikkaan että Sveitsi tekee maalin, Ruotsi haastaa, maali hylätään ja Ruotsi tekee vastahyökkäyksestä voittomaalin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin outo markkinointitapa kyllä, kun lapset ei itse valitse kännykkäliittymiä. Tosin kaikki nyt tietää MOI:n. Suurinta osaa vituttaa.

En ole kertaakaan ostanut Grandiosapitsaa sen jälkeen kun Paula Koivuniemi lauloi pitsaperjantain

Paula on kuitenkin Nainen, eikä mikään Inkan tapainen teippireisi (mitä siis huhut kertovat, kuulin siitä jatkiksella itse). Eli Naiset erikseen ja heitä tulee ja pitää palvoa yli kaiken. Myös Paulaa.
 

Ralph

Jäsen
Kaksikymmentä minuuttia kolme vastaan kolme -peliä olisi hauska, mutta näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Mooren ura päättyy siis äkkikuolemaan. Jännittää.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Paula on kuitenkin Nainen, eikä mikään Inkan tapainen teippireisi (mitä siis huhut kertovat, kuulin siitä jatkiksella itse). Eli Naiset erikseen ja heitä tulee ja pitää palvoa yli kaiken. Myös Paulaa.
Mutta toisten naisten kuuluu vihata menestyviä naisia. Vihaan siis Paulaa. Se oli ihan ok ennen tuota biisiä.

Mä en tiedä kumman voittoa toivoisin. Ruotsin voitto on vähän kun maanantai, vituttaahan se aina mutta kyllä se jo viimeistään keskiviikkona unohtuu.
 

Ralph

Jäsen
Veikkaan että Sveitsi tekee maalin, Ruotsi haastaa, maali hylätään ja Ruotsi tekee vastahyökkäyksestä voittomaalin.
Veikkaan, että Sveitsi saa kiekon maaliviivalle, Ruotsi vastahyökkäyksestä myös ja Sveitsi sitten taas seuraavasta. Sitten tarkistetaan jokainen tilanne vuorotellen videolta, mutta kaikki hylätään. Sitten hyökkäyspään aloituksesta Andrighetto pommittaa suoraan syötöstä voittomaalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös