Jordan Schmaltz IFK:ssa

  • 115 897
  • 605

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
On tällä hetkellä yli 30 pinnan vauhdissa, uskaltaisin väittää, että tuo 25 menee ainakin rikki. Mutta tosiaan olisi kiva kuulla niiltä, jotka sitkeästi väittivät että on väärän muotoinen palikka kiekollisen pakin rooliin, että vieläkö ovat samaa mieltä. Itse veikkaan, että peli tulee edelleen paranemaan nykyisestä ja jatko pitää solmia nopeasti jos meinataan täällä pitää.
Minä en ainakaan näe häntä vielä kovin kiekollisena. Parempi kuin puukädet, mutta ei mikään pelinrakentaja tai kova ratkaisija, kuten esim. Teemu Eronen, Marek Zidicky, Frank Neal, Brian Rafalsky ym. Tiedän toki ettei sellaisia saa Liigaan, mutta ero on niin suuri, että siihen väliin pitäisi mahtua useampia vaihtoehtoja.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä en ainakaan näe häntä vielä kovin kiekollisena. Parempi kuin puukädet, mutta ei mikään pelinrakentaja tai kova ratkaisija, kuten esim. Teemu Eronen, Marek Zidicky, Frank Neal, Brian Rafalsky ym. Tiedän toki ettei sellaisia saa Liigaan, mutta ero on niin suuri, että siihen väliin pitäisi mahtua useampia vaihtoehtoja.
Missä toi Eronen veivaa nykyään?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko ainoa ketä ei syty Smaltsista?

Joka pelissä useita kiekonmenetyksiä ja alimpana alkaa kikkailemaan aivan turhia juttuja.

Nyt kaksi iltaa putkeen omissa soinut Smaltsin temppuiluiden takia.

Sytyn, mutten joka ilta. Allekirjoitan näkemyksesi temppuilusta.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mies koomaili aivan täysin lopussa, ihme kikkailuja josta Kärpät pääsi rankaisemaan. Hyi helvetti.

Jatkossa Schmaltz voi purra tuppea YV:llä ja ottelun ratkaisuhetkillä, Kotkansaloa ja Auvitua tilalle.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen sinisilmäisesti laittanut tämän vielä kokemattomuuden piikkiin eurooppalaisen kiekon suhteen. Väärässä mä varmaan olen, mutta kun pidän sen itselleni totuutena niin säilyy vielä hymy korvissa.
Jos pitää valita aivopierun tai kokemattomuuden välillä, niin mielelläni valitsen kokemattomuuden. Toivon kuitenkin, ettei pakkiparitus Jardinen kanssa ole kiveen kirjoitettu, koska se aivopierun mahdollisuuskin on olemassa :)
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Se mitä ainakin itse Schmaltzin kaltaiselta pelaajalta toivoisin olisi tasaisuus; nyt sitä ei oikein ole saatu (vielä).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Täällä palstalla hehkutetaan ihan turhaa Schmaltzia, ei ole todellaakaan mitään Liigaeliittiä. Jatkuvasti kiekonmenetyksiä ja otteet ailahtelee paljon. Välillä hyvä ja välillä aivan paska ja haitaksi joukkueelleen. Ihan hyvä pakki mutta ei todellakaan mikään kiekkollinen liideri nyt eikä ikinä.
 

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Mielestäni ailahtelevaisuus kuvaa tätä kaveria parhaiten. Toivotaan että loppukaudesta + suorituksia tulee enemmän kuin -.
Ei pelkästään tämän herran kohdalla vaan ihan kokonaisuutena kaikkien pakkien kohdalla ihmetyttää pehmeys oman maalin edustalla. Keskitytäänkö nyt laittamaan kiekollista peliä kohdalleen ja käsketty jättämään nämä ”epäolennaisuudet” pois vai mitä. Profiililtaan mikkihiiriä meillä ei ole yhtään mutta silti peliesitykset on pääosin mikkihiirimäisiä
 

StadiForEver

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaipaisin tarkennuksia mitä siellä oman maalin edessä haluttaisiin tapahtuvan?
Kovuutta pitää olla, mutta jäähyjä pitää välttää. Vaikea yhtälö. Keväällä sallitaan kovemmat otteet (joiden kannalla olen).
 
Suosikkijoukkue
IFK
Täällä palstalla hehkutetaan ihan turhaa Schmaltzia, ei ole todellaakaan mitään Liigaeliittiä. Jatkuvasti kiekonmenetyksiä ja otteet ailahtelee paljon. Välillä hyvä ja välillä aivan paska ja haitaksi joukkueelleen. Ihan hyvä pakki mutta ei todellakaan mikään kiekkollinen liideri nyt eikä ikinä.

Mielenkiinnosta, kuka on kriteerisi täyttävä pakki liigassa?
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Helvetin hyvä kahden suunnan pakki, vahvuudet lievästi kuitenkin hyökkäyssuuntaan. Tämän hetken pistekeskiarvo 0,46 oikeuttaisi pyöristettynä täyden runkosarjan osalta 28 pisteen kauteen. Ihan mukavasti ensimmäistä kertaa Euroopassa pelaavalta pakilta. Jatkosopparia rustaamaan ja sassiin Tobbe!

Muutama palstan lätkäoraakkeli pääsee tätä tahtia vielä aika maireasti syömään sanojaan ensimmäisten sivujen settien osalta.

Schmaltzin vahvuudet tiedettiin olevan pelin avaaminen, tai ylipäänsä omalta alueelta ulos tuleminen kiekon kanssa. Sillä tämä oli suunnilleen se ainoa asia jonka hän teki hyvin NHL/AHL:ssä, ja tästä linkkasin joskus kauden alla jonkun artikkelinkin Leafs Nationista. Edes tässä (possession exit) hän ei kuitenkaan ole onnistunut, vaan todella usein menettänyt kiekon alimpana miehenä, kun syöttöä ei ikinä tule, tai kiekko pomppii lavassa. Epävarma ja virhealtis.

On tällä hetkellä yli 30 pinnan vauhdissa, uskaltaisin väittää, että tuo 25 menee ainakin rikki. Mutta tosiaan olisi kiva kuulla niiltä, jotka sitkeästi väittivät että on väärän muotoinen palikka kiekollisen pakin rooliin, että vieläkö ovat samaa mieltä. Itse veikkaan, että peli tulee edelleen paranemaan nykyisestä ja jatko pitää solmia nopeasti jos meinataan täällä pitää.

Sitkeästi väitän, että on väärän muotoinen palikka pisteitätekevän pakin rooliin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Toisin kuin Jardinesta, josta ei vielä tiedä saatiinko lopulta lintu vai kala, niin Schmaltzista näkee heti, että on pelimies. Ailahteleva, mutta eiköhän se korjaannu kevääksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Seison edelleen sen takana, että itkemme joukolla vielä Schmaltzin perään keväällä, jos jatkaa matkaansa muualle. Toivottavasti Salmelainen on hakenut jo puumerkin jatkodiiliin. Parantaa peli peliltä ja silkkaa seksiä alustus tänään avausmaaliin.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Seison edelleen sen takana, että itkemme joukolla vielä Schmaltzin perään keväällä, jos jatkaa matkaansa muualle. Toivottavasti Salmelainen on hakenut jo puumerkin jatkodiiliin. Parantaa peli peliltä ja silkkaa seksiä alustus tänään avausmaaliin.

Olemme olleet tästä harvinaisen samaa mieltä. Kumpi julisti ensin? Saatoin julistaa jo muutaman pelin jälkeen.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskallan väittää, että vieläkään ei olla nähty parasta Schmaltzia. Tänään pelasi jo sillä tasolla että mielestäni nosti omalla tekemisellään selvästi Jardinen tasoa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Seison edelleen sen takana, että itkemme joukolla vielä Schmaltzin perään keväällä, jos jatkaa matkaansa muualle. Toivottavasti Salmelainen on hakenut jo puumerkin jatkodiiliin. Parantaa peli peliltä ja silkkaa seksiä alustus tänään avausmaaliin.

Olen tästä samaa mieltä. Mä vertaisin häntä Kyle Quinceyhin, joka sai täällä runsaasti paskaa niskaansa, mutta oli plaijereissa mielestäni meidän paras pakki. Samaa odotan Schmaltzilta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös