TPS, media ja julkisuus

  • 2 981 777
  • 11 994

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tökerö photoshoppaus, viime kevään itkunauruhymiöt Lukon A-juniorien mestaruudelle yms. TPS:n viestinnästä tuntuu puuttuvan tietynlainen kunnioitus ja pelisilmä.

Tähän sama. Hymiön olisi voinut laittaa joku Tepsin kannattaja, mutta viralliselta kanavalta se oli tökerö homma. Sääli, että A-junnujen mestaruutta ei arvosteta niin paljon, että se oltaisiin ratkaistu urheilullisesti tai jätetty ratkaisematta. Mutta se ei tietenkään ole Lukon vika.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Kohta satavuotias seura ja seuran julkisuuskuvaa hoitelee sinne tänne, joiltain osin selvästikin ammattireiska, mutta täysin ilman pelisilmää. Bonuksena tietty kävelevä pallogrillimainos Urama, jonka sanomiset koittaa aina pelastaa oman perseen. Kuten muinoin Raumal.
Vittu että mua hävettäis Supercell - rahoittajana (ja ilmeisen TPS-kannattajana) maksaa tollasille jäppisille. Saati seurata sivusta toimintaa.

Mutta mitä tulee tuohon C-shoppausgateen, niin tässä seuran omal ad:lle pikku vinkki, niin ei tarvii jatkossa shopata tolviisii huomaamattomasti:

Ottakaa kaikista pelaajista kuvat blankona, C:llä ja A:lla. Näin on aina käytettävis oikee kuva oikeeseen tarkotukseen. Voi sitten jälkeenkin vaihtaa kuvia, jos joku on myöhemmin vähän hankala?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tökerö photoshoppaus, viime kevään itkunauruhymiöt Lukon A-juniorien mestaruudelle yms. TPS:n viestinnästä tuntuu puuttuvan tietynlainen kunnioitus ja pelisilmä.

Jos siellä on ollut se sama työharjoittelija jo pitempään puikoissa esim.8-vuotta.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jos siellä on ollut se sama työharjoittelija jo pitempään puikoissa esim.8-vuotta.
Kyllä tää työharjoittelija tuli muutama kausi sitten Jukureista. Vois kyllä pikkuhiljaa pakata kassinsa ja lähtee jonnekin muualle harjoittelemaan.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kyllä tää työharjoittelija tuli muutama kausi sitten Jukureista. Vois kyllä pikkuhiljaa pakata kassinsa ja lähtee jonnekin muualle harjoittelemaan.

Tuominen on tosi ristiriitainen tyyppi. Tehnyt mun mielestä hyvää työtä hunajacastissa ja nyt tällekaudelle tulleet voittopuheetkin on olleet hitti. Vastapainona sitten tulee näitä ihan vitun tökeriä vastauksia ja suoranaisia mokia. C:n poistaminen oli ilmeisesti täysin Tuomisen alaa ja noi surullisen kuuluisat itkuhymiöt. En mä kans oo ikinä tajunnu miks TPS:n instagram seuraa kaiken maailman yksityishenkilöitä ja tämä isimiehen tyrkyttäminen ig-stories osioon on myös vähän häirinnyt.

Viestinnän pitääkin olla värikästä, mutta joku roti.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuominen on tosi ristiriitainen tyyppi. Tehnyt mun mielestä hyvää työtä hunajacastissa ja nyt tällekaudelle tulleet voittopuheetkin on olleet hitti. Vastapainona sitten tulee näitä ihan vitun tökeriä vastauksia ja suoranaisia mokia. C:n poistaminen oli ilmeisesti täysin Tuomisen alaa ja noi surullisen kuuluisat itkuhymiöt. En mä kans oo ikinä tajunnu miks TPS:n instagram seuraa kaiken maailman yksityishenkilöitä ja tämä isimiehen tyrkyttäminen ig-stories osioon on myös vähän häirinnyt.

Viestinnän pitääkin olla värikästä, mutta joku roti.

Tähän on helppo yhtyä. Lisätään tähän vielä kannattajien kyseenalaistaminen 19-20 kaudella. Puheet Tuomisella on kovia, tulee sitä ja tulee tätä. Vaikka on siellä tosiaan hyviäkin juttuja.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Vetää hiljaiseksi Tepsin touhu. Minä ehdin jo keväällä juhlia, ettei Tepsissä enää sekoilla ja hölmöillä, vaan hommat hoituvat kuten ammattimaisesti toimivassa organisaatiossa pitääkin. Oli tilanne, ettei hetkeen ollut enää tarvinnut miettiä, että millaisen farssin tai tunaroinnin seurauksena Tepsi seuraavaksi pääsee otsikoihin. Peliesityksissäkin oli vahva nouseva käyrä.

1. Tiedotetaan Korpikosken sairasloman päättymisestä.
2. Tiedotetaan Korpikosken palaavan kokoonpanoon ja annetaan ymmärtää, että paluu peleihin on lähellä.
3. Julkaistaan pelaajakortti ja videotervehdys. Videotervehdyksessä Korpikoski vaikuttaa siltä, ettei voisi vähempää
kiinnostaa ja ottaa päähän. Pelaaja antoi haastattelussa erikoisen lausunnon, joka nyt sai selityksensä.
4. Korpikoski on mukana joukkueen treeneissä.
5. Parin päivän päästä ilmoitetaan Korpikosken lähtevän loppukaudeksi lainalle ulkomaille.
6. Sitten on ilmeisesti jotain kuvaeditointia mahdollisesti harrastettu.

Miksi suoritettiin kohdat 2-4, jos ei ollut tarkoituskaan, että Korpikoski oikeasti palaa joukkueen vahvuuteen? Ei tämä ulkomaille lähtö tullut pyytämättä ja täytenä yllätyksenä eilen illalla. Riivaako Tepsin toimistoa joku Turun tauti nimisen viruksen alalaji, kun porukka toimistolla vaihtuu, mutta sama perseily sen kuin jatkuu? Joku rokotus siihen pitää saada kehitettyä. Samaa pelleilyä ja farssia vuodesta toiseen. Eikö Tuomisen pitänyt olla joku kovan luokan ammattilainen viestintään ja tiedottamiseen liittyen? Hetken ehti jo ajatella positiivisen kautta, että nyt on laitettu riita halki, poikki ja pinoon. On löydetty yhteisymmärrys ja saatu sovittua keskinäiset erimielisyydet ja asia saatu pois päiväjärjestyksestä. Saattoi hetken jopa ajatella, että media on nyt hieman liioitellut, kun on silmät kiiluen kalasteltu klikkauksia. Mutta onhan tämä tiedottaminen ja viestintä ihan puhtaasti sitä itseään. Pakko sanoa, ettei seura ilmeisesti arvosta sidosryhmiä ja faneja ollenkaan, jos näin pahasti meitä aliarvioidaan. Ylimielistä toimintaa.

Minä en enää tiedä yhtään, mitä tästä touhusta pitäisi ajatella. Todennäköisesti vikaa on molemmissa osapuolissa, mutta luultavasti vikaa on enemmän Tepsissä ja siinä miten Tepsi on asiat hoitanut. Ei ole edelleenkään Korpikosken vika, että hänelle on aikoinaan tehty aivan idioottimainen ja typerä sopimus. Jotenkin uskon, ettei Korpikoski myöskään ole ihan puhdas pulmunen. Onhan tämä nyt ihan naurettavaa pelleilyä. Turun Sanomat on hetki sitten julkaissut uutisen, jossa Urama sanoo, että lainasopimusta ruvettiin puuhaamaan eilen. En usko hetkeäkään, että ulkomaille lähdöstä ruvettiin sopimaan vasta eilen. Minä en ole viestinnän ammattilainen, mutta mikä tässä kaikessa tämän viikkoisessa tiedottamisessa ja viestinnässä Korpikoskeen liittyen on ollut tarkoituksena, kun ensin annetaan ymmärtää toista, mutta lopputulos onkin ihan jotain muuta? Onko siellä toimistolla porukka vetänyt jotain sieniä ja mennyt niistä sekaisin vai täydellisen ammattitaidotonta ja ylimielistä? Kaikki tämä tiedottaminen ja viestintä seuran taholta Korpikosken tapaukseen liittyen on ollut sellaista, mikä on ollut lähinnä bensaa liekkeihin. Tepsi on omalla toiminnallaan tehokkaasti lietsonut kohua ja saanut asian näyttämään pahemmalta, kuin se ehkä alun perin oli. Tepsi on oppikirjaesimerkki viestinnän opiskelijoille, että ei näin kannata toimia, jos haluatte välttää mainehaitan ja isommat vahingot.

Ymmärrän hyvin, että joskus voi tulla erimielisyyksiä pelaajan ja seuran välille. Joskus asiat eivät vain mene ihan putkeen ja tekevälle sattuu. Tämä on ok, mutta asioita ei saa hoitaa ihan miten sattuu. Ylimielisyys on pahin synti, johon voi näissä tilanteissa sortua ja siihen Tepsi on sortunut. Lisätään vielä se, että mokia tulee jokaiselle, mutta jos mokia tulee jatkuvalla syötöllä, niin sitten pitäisi vähän katsoa peiliin.

Tässä tulee esille kaikki, mitä mä tästä Korpikoski -casesta oon miettinyt. Kaikki viestinnän ammattilaiset ovat seurasta lähteneet helvettiin ja nyt jäljellä on joku, jolla on hieno titteli mutta sisällä pelkkä tuhnu. Kuvittelin itsekin, että Monni -casesta olisi opittu...no joo. Ei oltu.

"Ei ollu kuvia Korpikoskesta" -selitys oli ala-arvoisin ja ihan täysi huuli. Ottakaa kuvia tai rajatkaa vanhoja mutta C:n editointi rinnasta veke oli kyllä ihan huumoriosastoa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Tässä tulee esille kaikki, mitä mä tästä Korpikoski -casesta oon miettinyt. Kaikki viestinnän ammattilaiset ovat seurasta lähteneet helvettiin ja nyt jäljellä on joku, jolla on hieno titteli mutta sisällä pelkkä tuhnu. Kuvittelin itsekin, että Monni -casesta olisi opittu...no joo. Ei oltu.

"Ei ollu kuvia Korpikoskesta" -selitys oli ala-arvoisin ja ihan täysi huuli. Ottakaa kuvia tai rajatkaa vanhoja mutta C:n editointi rinnasta veke oli kyllä ihan huumoriosastoa.

Saa nähdä miten toimiston saaga etenee. Sielläkin yksi hiljaiseksi ostettu irtisanominen kuulemma. Plus yksi näkyvä toimija savumerkkien perusteella hakemassa exittiä seurasta. Ja tietenkin tj:n pikapotkut sitä ennen jo. On tämä shaatana työmaa.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Saa nähdä miten toimiston saaga etenee. Sielläkin yksi hiljaiseksi ostettu irtisanominen kuulemma. Plus yksi näkyvä toimija savumerkkien perusteella hakemassa exittiä seurasta. Ja tietenkin tj:n pikapotkut sitä ennen jo. On tämä shaatana työmaa.

Joo näin minäkin olen juttuja kuullut. Mielenkiintoista.

Ulospäin oli helppo S:n potkut naamioida omaksi haluksi lähteä. Paljonkohan sille maksettiin siitä lehdessä hymyilystä?
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Siinä hiukan hassuttelua tähän sunnuntaihin Mesikämmenen toimesta! Topias Haapasen nimen olisi kyllä voinut kirjoittaa oikein. Vai kuuluikohan sen väärinkirjoitus tähän hassutteluun?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Siinä hiukan hassuttelua tähän sunnuntaihin Mesikämmenen toimesta!

Eikö tällä mielensäpahoittamisella ole mitään rajaa? Mitä uskottavaksi valtakunnan mediaksi haluava Jatkoaikakin tällä puniikkijournalismilla tavoittelee? Kenen agenda tässä edistetään? Onko tämä kannattavaa omien kaupallisten tavoitteiden kannalla. 70-luku meni jo.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mitenhän tuo liittyy punikkeihin, tai 70-lukuun? Varsin hauska kirjoitus aiheesta, josta palstallakin on mouhottu kohta kymmensivutolkulla. Joku tuosta näytti pahoittavan mielensä, mutta se ei ole kyllä Jatkoajan toimitus.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå

Siinä hiukan hassuttelua tähän sunnuntaihin Mesikämmenen toimesta! Topias Haapasen nimen olisi kyllä voinut kirjoittaa oikein. Vai kuuluikohan sen väärinkirjoitus tähän hassutteluun?

Voi olla, että olenvain liian väsynyt tai tyhmä, mutta oli kyllä todella raskasta luettavaa enkä yhtään tiedä mitä mulle jäi käteen tämän luettuani. Ymmärrän, mutta en ymmärrä samalla ollenkaan.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Tuton miehen räksyttävää nollajournalismia. Alkaa mennä maku koko helvetin Jatkoaikaan.

Tuton mies? Hämmentävä näkemys...varsinkin jos TPS-historia on hallussa.
Mutta juttu oli yhtä hämmentävä, ja oon samaa mieltä nollajournalismista.
Luin kahdesti ja en ymmärtänyt miksi kannatti tuhlata aikaa edes kirjoittaa ko. juttu. En löytäny punasta enkä vihreetäkään lankaa.
Kaipa tuollekin on lukijansa. ehkä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse kutsuisin tuota pelkästään hieman kiusallisesti toteutetuksi huonoksi vittuiluksi. Ehkäpä tuo sitten joitain naurattaa. Paskallekin on tekijänsä ja lankesinhan itsekin antamaan tuolle klikkauksen.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Edelleen, itse Korpikoski-case ei enää sikäli jaksa vittuakaan kiinnostaa koska sillat poltettu molempien toimesta, mutta yhteistyökumppanien ja kannattajien jatkuva aliarvioiminen sekä näille päin naamaa valehtelu...

Alan olla sillä kantilla että iso luuta saa käydä toimiston puolella. Ajoitus on kyllä upea, kun kerrankin menee urheilullisesti hyvin.
 

predsfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Tämä SJRY:n tiedote on aika tylyä tekstiä:

Tuntuisi että uskottavuuden nimissä SJRY:llä on pakko olla faktat hallinnassa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Onhan tämä raskasta. Itse olin siinä käsityksessä, kun TPS asian tiimoilta tuli ulos, että nyt asiat halutaan hoitaa "kaikkien sääntöjen" mukaan, jotta takavuosien sekoilulta vältyttäisiin. Tänään tulleiden tietojen mukaan on kommunikaatio seuran puolelta ollut pelkkää valkopesua ja kannattajien sumutusta. Vuosi toisensa jälkeen tekee TPS itse seuran kannattamisen faneilleen todella hankalaksi. Omaa seuraa ei kuitenkaan valita tietoisesti ja järjellä, vaan siihen kasvaa ja itsellä on ainakin seuran värit sekoitettu vereen jo äidinmaidossa. Tästä syystä aion tietoisesti sulkea koko keissin ajatuksistani ja toivon asioiden järjestyvän taustalla niin, että tapauksen mahdollinen uhri saa ansaitsemaansa oikeutta ja toiminnasta vastuussa olevat henkilöt asianmukaiset sanktiot. Oma fokus tulee kuitenkin pysymään myös jatkossa siinä mitä tämän kauden joukkue jäällä tekee. Minä kannustan TPS -paitaa kantavaa joukkuetta jäällä, en taustahenkilöitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös