Jordan Schmaltz IFK:ssa

  • 116 172
  • 605

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Hyvä vahvistus joukkueelle.

JS:n suurin vahvuus on mielestäni virheettömyys, mutta vieläkin odotan enemmän tehoja kun saa myös YV aikaa, enemmän kovuutta eteenkin oman maalin edessä ja enemmän johtajuutta nyt kun joukkue ei ihan pärjää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Pate44 , kyllä JS:lle virheitä tulee joka pelissä, helppojakin. Ja välillä aika paljonkin. Mutta se on ymmärrettävää, koska uudet kuviot, jengikaveri, jne. Välillä tulee kyllä ihan puhtaasti pelinlukuvirheitäkin, joita mun mielestä ei pitäisi tuon ikäiselle ja tuon tason pakille tulla, mutta so not.

Erittäin hyvä hankinta ja parantaa varmasti vielä. Ja tuhat lisäpistettä tyylistä. Varmaan odottelee jo kiihkeästi, milloin diskoteekeissä saa taas tampata :D.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Pate44 , kyllä JS:lle virheitä tulee joka pelissä, helppojakin. Ja välillä aika paljonkin. Mutta se on ymmärrettävää, koska uudet kuviot, jengikaveri, jne. Välillä tulee kyllä ihan puhtaasti pelinlukuvirheitäkin, joita mun mielestä ei pitäisi tuon ikäiselle ja tuon tason pakille tulla, mutta so not.
Tällä hetkellä about jokanen jätkä tekee virheitä koska peli on niin saatanan sekasin.

Sekin on ihan perus matematiikkaa että silloinkun joukkue pelaa hyvin niin myös yksilöt pääsee loistamaan paremmin. Ei se ainakaan Jordanin sopeutumista helpota että rämmitään jotain vitun Jukureita ja Ässiä vastaan pakka aivan sekasin.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
@Pate44 , kyllä JS:lle virheitä tulee joka pelissä, helppojakin. Ja välillä aika paljonkin. Mutta se on ymmärrettävää, koska uudet kuviot, jengikaveri, jne. Välillä tulee kyllä ihan puhtaasti pelinlukuvirheitäkin, joita mun mielestä ei pitäisi tuon ikäiselle ja tuon tason pakille tulla, mutta so not.

Erittäin hyvä hankinta ja parantaa varmasti vielä. Ja tuhat lisäpistettä tyylistä. Varmaan odottelee jo kiihkeästi, milloin diskoteekeissä saa taas tampata :D.
Tottakai jokainen pelaaja tekee virheitä ja varmaan jokaisessa pelissä, mutta muihin pakkeihin verrattuna virheiden määrä on pieni enkä muista että olisi aiheuttanut yhtään maalia vastustajalle.
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvällä vai pahalla?
Ainakin Innalan ilmeistä päätellen ei positiivisin viesti, oiskohan sitten sanottu siitä kiekon hautomisesta kun Innala rupesi rakentamaan peliäkin ylivoimalla, eikä aina vain koittanut itse. Muutenkin tuntui että Innala syötteli kolmannessa erässä paljon enemmän, kun kahdessa edeltävässä
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin Innalan ilmeistä päätellen ei positiivisin viesti, oiskohan sitten sanottu siitä kiekon hautomisesta kun Innala rupesi rakentamaan peliäkin ylivoimalla, eikä aina vain koittanut itse. Muutenkin tuntui että Innala syötteli kolmannessa erässä paljon enemmän, kun kahdessa edeltävässä

Piti varmaan vain kuunnella tosi tarkkaan ja ajatuksella. Lontoo ei ole Inin vahvuuksia. *hymiö*
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tottakai jokainen pelaaja tekee virheitä ja varmaan jokaisessa pelissä, mutta muihin pakkeihin verrattuna virheiden määrä on pieni enkä muista että olisi aiheuttanut yhtään maalia vastustajalle.

Tietysti riippuu siitä, minkä tekijän katsoo olevan "vastustajalle aiheutettu maali". En harrastele videoklippejä, mutta kyllä mä sanoisin, että sieltä löytyy vastustajan maaleja, jotka ovat seurausta siitä, että JS on pelannut oman tilanteensa päin persettä. Mutta yhtä kaikki, ei näitä tarvitse alkaa laskea, kun niitä sattuu ihan jokaiselle. Mä en vain näe häntä ihan vielä niin kovana seppänä kuin minä moni muu näkee, mutta näen aivan järkyttävän ison potentiaalin. Ja taso on riittävä jo nytkin. Eli diggaan kovasti hankinnasta ja toivoisin jopa jo nyt jatkoa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei mene missään nimessä pelkästään Schmaltzin piikkiin eilinen vastustajan alivoimamaali kun oli ainoana puolustamassa ylivoimahyökkäystä, mutta pelasi kyllä tuon tilanteen ihan helvetin löysästi. Näitä puhtaita uinahduksia kaverille sattuu vielä liikaa.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Mistä ihmeestä HIFK löytää näitä pelaajia? Ja miten muut seurat onnistuvat paljon paremmin? Ei vakuuta tämä kaveri tällä hetkellä yhtään!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran paljon, eli ns. ihan vitusti, Schmaltzia kyrsi pelin jälkeen, että seuraukset voivat olla ihan mitä tahansa. Toivottavasti vain ja ainoastaan positiivisia.

Potentiaalia on vaikka mihin, mutta koko jengin takalukko ei varsinaisesti auta sopeutumisessa ja nyt jokaisesta virheestä maksetaan kovaa hintaa. Toki sama se on kaikilla muillakin uusilla pelaajilla. En mä ole pelitaidoista huolissani, mutta motivaation ja "kaukalon ulkopuolisisten asioiden" suhteen ollaan jännän äärellä. Kuten toki aina muutenkin ulkkareiden kanssa. En mä tästä kaiffarista erityisen huolissani ole, ainakaan vielä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tykkään tosi paljon tästä hankinnasta. Kärsii nyt aika paljon siitä, ettei ne jätkät, joiden kuuluisi heiluttaa verkkoa, sitä tee.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Nyt kun on tuoreessa muistissa mitä pelaaja lopulta osaa niin voi käydä vaikka tutustumassa Patrick Carlssonin ketjuun. Pointti on vain nyt siinä ettei tämänkään todellista potentiaalia ole mitattu alle 10:ssä liigapelissä.

Voi myös käydä tutustussa Alex Broadhurstin ketjuun. Sieltä vaan sivulta 6 lukemaan...
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Pelaa ihan hirveällä tunteella ja on aivan saatanan kiukkunen jos mokaa itse, ja välillä kiukkunen jos kaverikin möhlii typeryyttään.

Tuli tästä mieleen, että on varmaan tottunut NHL-ympyröissä, että pienestä virheestä rankaistaan ja vituttaa, kun jätkät tekee niitä hölmöjä virheitä. Ja varmaan vituttaa, kun jotkut pelaa puolivaloilla.

Syöttöprosentit taitaa edelleen olla jotain 95% luokkaa. Väitän myös, kuten moni täällä, että tää kaveri tekee Broadhurstit ja on keväällä niin kova luu, että täällä rukoillaan jatkosopparin perään.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Hyvä hankinta kaikkiaan, ja uskon, että parantaa vielä paljon kauden edetessä. OIkeastaan ainoa pelkoni on, että Schmaltz on sellainen "hyvässä joukkueessa hyvä pelaaja", joka ei vaikeilla hetkillä pysty omalla suorituksellaan nostamaan koko joukkueen tasoa. Tämä pelko on kuitenkin pienehkö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös