Missä olet juuri nyt?

  • 251 856
  • 3 226

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Missäpäs muualla kuin rengashotellilla odottamassa kesäkumien vaihtoa.
 

ace

Jäsen
Viimeinen vapaa viikonloppu ennenkuin täältä Romaniasta kotiudun. Siispä hotellin sängyssä Brasovissa olen, Nukku Mattia odotellen. Huomenna hengailua vanhassa kaupungissa ja toivottavasti köysiradalla nousu viereisen vuoren päälle, jos ei kovin pitkää jonotusta ole.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Näyttää kyllä eväät ja ympäristö tosi komeelta. Mites, osaavatko kenialaisen ravintolan henkilökunta kutsua valkoista miestä nimellä "Massa", vai onko sinnekin noi kaikenmaailman humpuukituulet päässeet jo leviämään...?

*hymiö....*
Valitettavasti paikalliset ovat unohtaneet vanhat hyvät tavat ja herrakansan kunnioituksen.
Nykyään valkoihoisia kutsutaan nimellä mzungu, mikä ei ole mitenkään mairitteleva lempinimi.
Suora käännös on suunnilleen: päämäärättömästi pyörivä eksynyt kalpeanaama.
Todellinen merkitys: hyväksikäytettävä hyödyllinen idiootti.
Kunpa olisin ollut täällä 100 vuotta sitten....
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Domi28

Oletan että majapaikkasi on Nairobissa, mutta ootko päässyt tsekkaamaan itä-rannikon "beach-elämää", niinkun Scholl sanoisi? Vaivaako retaleet? Näkyykö homohousuja? Mutta ennen kaikkea, onko muhkeeta gettobootya hyvin tarjottimilla? Jos et jaksa kirjoottaa, niin kuvakin olis kiva...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
@Domi28

Oletan että majapaikkasi on Nairobissa, mutta ootko päässyt tsekkaamaan itä-rannikon "beach-elämää", niinkun Scholl sanoisi? Vaivaako retaleet? Näkyykö homohousuja? Mutta ennen kaikkea, onko muhkeeta gettobootya hyvin tarjottimilla? Jos et jaksa kirjoottaa, niin kuvakin olis kiva...
Olen jo pari kuukautta loisinut tyttöystävän nurkissa Diani Beachilla, eli rannikkokin on tullut tutuksi.
Retaleet vaivaa kyllä.
Homohousuja ei ole paljoa näkynyt, koska tällä vartalolla ei kehtaa mennä Afrikan hienoimmalle biitsille.
Ghettobootya olisi Manyattassa ja muissa baareissatarjolla yllin kyllin.
Linkin takaa löytyy opasvideo:


 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen jo pari kuukautta loisinut tyttöystävän nurkissa Diani Beachilla, eli rannikkokin on tullut tutuksi.
Retaleet vaivaa kyllä.
Homohousuja ei ole paljoa näkynyt, koska tällä vartalolla ei kehtaa mennä Afrikan hienoimmalle biitsille.
Ghettobootya olisi Manyattassa ja muissa baareissatarjolla yllin kyllin.
Linkin takaa löytyy opasvideo:


Pitää viä kysyä, että esiintyykö Miss Domi28 tolla videolla? Ihan vaan sillä että osaan irrottaa käden kullilta ennenkun menee veljen apajille.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sängyssä, peiton alla, alasti... Jo kohta nukutaan?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Pitää viä kysyä, että esiintyykö Miss Domi28 tolla videolla? Ihan vaan sillä että osaan irrottaa käden kullilta ennenkun menee veljen apajille.
Ei esiinny. Voit siis huoleti painaa menemään!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
....And the annual Cockteaser-Award goes to... For the 10th time in a row... IISOPPI!!!!!

@Iisoppi antoi kyllä niin hienon syötön suoraan nimimerkin @Johnny B. Goode lapaan. Ihailtavaa. En kyllä täysin ymmärtänyt huonon kielitaitoni takia mitä lainaamassani viestissä sanotaan mutta vastaus se kuitenkin on Iisopin kirjoitukseen. Ja se että @Johnny B. Goode vastasi Iisopin kirjoitukseen oli niin odotettavissa.

Minä puolestani olen yhä kotona ja television ääressä. Television ääressä penkkiurheillen olen viettänyt lähes koko vuorokauteni. Nautin muuten mutta Leijonapörssin vuoksi on viime aikoina ollut tuskaista katsella Kanadan, Ruotsin ja nyt Tshekin kyykkäämistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
....And the annual Cockteaser-Award goes to... For the 10th time in a row... IISOPPI!!!!!

En kyllä täysin ymmärtänyt huonon kielitaitoni takia mitä lainaamassani viestissä sanotaan
Ootas @vilperi kun mä vähän suomenna... ;-)

... Ja vuosittainen "kullinkiusaaja"-palkinto menee... Kymmenettä kertaa peräkkäin... IISOPPI!!!

Edit. Niin ja edelleenkin olen sängyssä. En ole vielä viittinyt nousta tai edes pukea. Mutta kohta sekin ihme nähdää... ;-)
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hipsterikahvilassa. Ihan vittuillakseni sanoin kovaan ääneen, että laitan kahviini lehmänmaitoa. No en laittanut, kun kauramaito on parempaa, mutta toivottavasti joltakulta meni päivä vituiksi ("vielä vuonna 2021").
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jääkaapissa... jos täällä ei ole tarpeeksi viileää niin kokeilen pakastinta. ;-)
No ei vaan, olen pihalla koivun varjossa puutarhatuolissa siemailemassa kevyt kokista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mökin terassilla. Luen Obamaa, kuuntelen (vähäistä) sateen ropinaa ja jossain kauempana jyrähtelee välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös