Näyttää kyllä eväät ja ympäristö tosi komeelta. Mites, osaavatko kenialaisen ravintolan henkilökunta kutsua valkoista miestä nimellä "Massa", vai onko sinnekin noi kaikenmaailman humpuukituulet päässeet jo leviämään...?Karaokea ja MM-lätkää KeniassaSizzlers Steak House & Pub - visitdiani.com
visitdiani.com
Valitettavasti paikalliset ovat unohtaneet vanhat hyvät tavat ja herrakansan kunnioituksen.Näyttää kyllä eväät ja ympäristö tosi komeelta. Mites, osaavatko kenialaisen ravintolan henkilökunta kutsua valkoista miestä nimellä "Massa", vai onko sinnekin noi kaikenmaailman humpuukituulet päässeet jo leviämään...?
*hymiö....*
Olen jo pari kuukautta loisinut tyttöystävän nurkissa Diani Beachilla, eli rannikkokin on tullut tutuksi.@Domi28
Oletan että majapaikkasi on Nairobissa, mutta ootko päässyt tsekkaamaan itä-rannikon "beach-elämää", niinkun Scholl sanoisi? Vaivaako retaleet? Näkyykö homohousuja? Mutta ennen kaikkea, onko muhkeeta gettobootya hyvin tarjottimilla? Jos et jaksa kirjoottaa, niin kuvakin olis kiva...
Olen jo pari kuukautta loisinut tyttöystävän nurkissa Diani Beachilla, eli rannikkokin on tullut tutuksi.
Retaleet vaivaa kyllä.
Homohousuja ei ole paljoa näkynyt, koska tällä vartalolla ei kehtaa mennä Afrikan hienoimmalle biitsille.
Ghettobootya olisi Manyattassa ja muissa baareissatarjolla yllin kyllin.
Linkin takaa löytyy opasvideo:
Ei esiinny. Voit siis huoleti painaa menemään!Pitää viä kysyä, että esiintyykö Miss Domi28 tolla videolla? Ihan vaan sillä että osaan irrottaa käden kullilta ennenkun menee veljen apajille.
Ihanan sinisilmäsen naivia aatella ettenkö muka olis jatkanu pajahommia vaikka oliskin ollu...Ei esiinny. Voit siis huoleti painaa menemään!
....And the annual Cockteaser-Award goes to... For the 10th time in a row... IISOPPI!!!!!Sängyssä, peiton alla, alasti... Jo kohta nukutaan?
....And the annual Cockteaser-Award goes to... For the 10th time in a row... IISOPPI!!!!!
....And the annual Cockteaser-Award goes to... For the 10th time in a row... IISOPPI!!!!!
Ootas @vilperi kun mä vähän suomenna... ;-)En kyllä täysin ymmärtänyt huonon kielitaitoni takia mitä lainaamassani viestissä sanotaan