Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 571 903
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Veli @JormaV tossa kyseenalaisti Tammisen luennot... My God. Millä näytöillä? Mitkä on sun meriitit, montako keikkaa oot vetäny, montako kirjaa oot kirjoittanut ja ennen kaikkea pelatut ja etenkin valmennetut pelit...
Sitä minäkin. Mä häpeän

Ja P.S kyllähän se on niin, että jokainen meistä ottais Tamin saunailtaan luennoimaan

No juuri näinhän se on kun tarkemmin ajattelee, hyvä että veli Niilo muistutti...
Alan jatkossa kuuliaisesti tottelemaan ao. määräystä, jos en keksi myönteisempää sanottavaa legendasta kaukalossa ja sen ulkopuolella:



 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veli @JormaV tossa kyseenalaisti Tammisen luennot... My God. Millä näytöillä? Mitkä on sun meriitit, montako keikkaa oot vetäny, montako kirjaa oot kirjoittanut ja ennen kaikkea pelatut ja etenkin valmennetut pelit...
Sitä minäkin. Mä häpeän

Ja P.S kyllähän se on niin, että jokainen meistä ottais Tamin saunailtaan luennoimaan

Ennemmin vaikka saunailtaan tanssimaan.

Saunailtaan luennoimaan ehkä niin, että Tamia saisi roastata.

Katsoittaisi kelle takkia tarjottaisiin. Ding, ding, ding!
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Tuli Faceen ilmoitus että Juhani Tamminen merkitsi sinut ja 99 muuta julkaisuun ja epämääräinen linkki. Millähän sivustoilla maestro on rapid fire tyyliin klikkaillut?

Ei kai vaan 60 minuutin paineen sijaan maestro ole joutunut tyytymään omaan backhand forehand boom boom boomiin, ja tämän seurauksena joutunut vierailemaan niin sanotuilla aikuisten sivuilla? Vaikka tietysti mestari itse toivoo, ettei vanhaa maajoukkueen kapteenia epäiltäisi tällaisista asioista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tuli Faceen ilmoitus että Juhani Tamminen merkitsi sinut ja 99 muuta julkaisuun ja epämääräinen linkki. Millähän sivustoilla maestro on rapid fire tyyliin klikkaillut?
Jos samassa samassa tägissä oli lisäksesi Vellu, Hexi, Mölli, Ike, Sigge ja Harri , to name a few niin voit onnitella itseäsi, kuulut voittajien joukkoon. Sen sijaan, jos tägissä oli Tuomas Enbuske, Niki Juusela, Ässien kutoskoutsi, Madame Jarva ja Tauno Tasalakki, to name a few, voit alkaa jo katsella missä päin lähin metsä sijaitsee, sillä olet silloin yksi elämän kovuuden parkujoista, simple as that!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tuli Faceen ilmoitus että Juhani Tamminen merkitsi sinut ja 99 muuta julkaisuun ja epämääräinen linkki. Millähän sivustoilla maestro on rapid fire tyyliin klikkaillut?

Katsoin samaa, mut oli siis myös "tägätty" Oon imarreltu tästä kunniasta. My god.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mikähän muuten on Manun sotilasarvo? Kaikesta muusta kyllä pidetään kovaa ääntä, mutta miten lienee varusmiespalveluksen laita? Hän ei toki ole enää hyvään toviin kuulunut edes nostoväkeen.

Tuli jotenkin mieleen, että ei kai hän mikään kusinen tykkimies tai jääkäri (evp.) sentään ole?
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikähän muuten on Manun sotilasarvo? Kaikesta muusta kyllä pidetään kovaa ääntä, mutta miten lienee varusmiespalveluksen laita? Hän ei toki ole enää hyvään toviin kuulunut edes nostoväkeen.

Tuli jotenkin mieleen, että ei kai hän mikään kusinen tykkimies tai jääkäri (evp.) sentään ole?
Ei ole unisella veljellä Tamin tuotanto sitten yhtään hallussa?
Korpraali on sotilasarvo.

 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuli jotenkin mieleen, että ei kai hän mikään kusinen tykkimies tai jääkäri (evp.) sentään ole?
Ei toki, korpraali nyt ainakin:

Aurinkokuningas kirjoitti:
Armeija-aikani kesti kahdeksan kuukautta ja sinä aikana olin kasarmilla vain kaksi täyttä vuorokautta. Silti sain ylennyksen, kun siirryin siviiliin. Jääkäristä tuli korpraali. Meno urheilujoukkoihin syksyllä 1973 vaati poikkeusjärjestelyjä, mutta huippukiekkoilijan status ja meriitit vihreällä veralla mahdollistivat poikkeuksen. Armeijassa uraani suhtauduttiin myotämielisesti, silla monet upseerit olivat urheilumiehiä.


Edit. hidas kuin etana
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei ole unisella veljellä Tami tuotanto sitten yhtään hallussa?

Häpeäkseni on myönnettävä, että ei ole. Onneksi metsä on sentään lähellä.

Korpraali on sotilasarvo.
Olipa pettymys, olisin kuvitellut Tamin upseeriksi. Itsehän olen sentään alikersantti. Olenpahan sentään jossain asiassa maestroa ylempänä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei ole unisella veljellä Tamin tuotanto sitten yhtään hallussa?
Korpraali on sotilasarvo.

Ja näköjään edes Neuvostoliiton kaadosta ei ole tullut ylennystä, tämähän on suorastaan häpeällistä. Tuntuu kuitenkin uskomattoman hienolta omata sama sotilasarvo kuin kaikkien aikojen maajoukkuekapteenillamme, kerrassaan hieno tunne. Tosin itse jouduin viettämään hieman enemmän aikaa kasarmilla, joka on toki ymmärrettävää, koska en vain kykene omaksumaan asioita yhtä nopeasti kuin Tamin kaltainen monilahjakkuus.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Häpeäkseni on myönnettävä, että ei ole. Onneksi metsä on sentään lähellä.


Olipa pettymys, olisin kuvitellut Tamin upseeriksi. Itsehän olen sentään alikersantti. Olenpahan sentään jossain asiassa maestroa ylempänä.
Tästä tulikin mieleen että vastakuittina voisi melkein jokainen heittää Tamille että kuinkas monta yötä vietit teltassa armeijassa, jos kuningas alkaa pelatuilla maaotteluilla brassaileen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ja näköjään edes Neuvostoliiton kaadosta ei ole tullut ylennystä, tämähän on suorastaan häpeällistä.

Johtuu varmaan aikakaudesta. Tuolloinhan oltiin, niin rähmällään itään, että Tamminiemessä varmaan hikikarpalot nousivat otsalle, kun tuleva Lion #79 laittoi mustaa pussiin Neukkuja vastaan. Luotan, että tulevana itsenäisyyspäivänä Niinistö korjaa tämän laiminlyönnin ja juhlavuoden kunniaksi ylentää Tammisen suoraan reservin everstiluutnantiksi.
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP
Johtuu varmaan aikakaudesta. Tuolloinhan oltiin, niin rähmällään itään, että Tamminiemessä varmaan hikikarpalot nousivat otsalle, kun tuleva Lion #79 laittoi mustaa pussiin Neukkuja vastaan. Luotan, että tulevana itsenäisyyspäivänä Niinistö korjaa tämän laiminlyönnin ja juhlavuoden kunniaksi ylentää Tammisen suoraan reservin everstiluutnantiksi.

Ainut oikea sotilasarvo Manu Juhani Tammiselle on sotilasmestari. Tai voi se olla mestarisotilaskin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosin itse jouduin viettämään hieman enemmän aikaa kasarmilla, joka on toki ymmärrettävää, koska en vain kykene omaksumaan asioita yhtä nopeasti kuin Tamin kaltainen monilahjakkuus.
Toisaalta veli @Mojo olet antanut enemmän aikaasi asepalvelukselle kasarmilla vietetyn ajan muodossa kuin #79. Tami kertoili Ruotuväki-lehden Alokasliitteen haastattelussa, että:

Ruotuväki kirjoitti:
Tamminen korostaa, että asepalvelus on lahja kotimaalle.

– Elämä on kahden suunnan katu – the more you give, the more you get.

Lähde:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sama täällä. Me päästiin kertaheitolla ns. ykkösketjuun Vellu Ketolan ja kumppaneiden kanssa. Eli ollaan toisin sanoen helkutin kovia jätkiä!

Itse jäin " vilttiin " parkumaan elämän kovuutta. Täytyy ottaa Maestron pronsiipeistä koppia; bing bing bing, fiuu, viri viri, tööt tööt!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

halogeeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Onkohan mestaria koskaan häirinnyt hiusten harveneminen? Sisäpiirilähteen mukaan, Vaasassa aikanaan 2-valmentaja oli laittanut geeliä hiuksiin juuri ennen peliä. Maestro oli yllättäen pyytänyt itse hieman samasta purkista.. Osan oli sitten sutinut sivuhiuksiin ja lopulta yllättänyt paikallaolijat hieromalla loput poskiinsa..
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olipa pettymys, olisin kuvitellut Tamin upseeriksi. Itsehän olen sentään alikersantti. Olenpahan sentään jossain asiassa maestroa ylempänä.
Älähän sano. Ei meinaan yllättäisi jos jonain aamuna Facebook-päivityksen lopussa lukisi: Br Tami, Lion #79, CEO Eurotam OY, Haapaluodon Fisherman No #1, 227 A maaottelua, reservin upseeri sotilasarvo everstiluutnantti (lieutenant colonel).

Muutama coachauskeikka varuskunnissa niin alkaa poikkeusylennystä nopeasti pukkaamaan unisilta upseerismiehiltä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Älähän sano. Ei meinaan yllättäisi jos jonain aamuna Facebook-päivityksen lopussa lukisi: Br Tami, Lion #79, CEO Eurotam OY, Haapaluodon Fisherman No #1, 227 A maaottelua, reservin upseeri sotilasarvo everstiluutnantti (lieutenant colonel).
Vaikka Tami ei merivoimissa palvellutkaan, voisi Busterin kapteenin korottaa Amiraaliksi, koska merellä toimimisesta on huomattavasti enemmän kokemusta kuin monella väsyneellä Pansion käyneellä hiirulaisella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös