Su 6.6.2021 Otteluseuranta (16. kisapäivä)

  • 131 970
  • 3 341

Arengee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maajoukkueet, NHL:n Suomalaiset
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.

Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.

Eihän tää sinällään liity otteluseurantaan mitenkään mut toi sun jatkuva uliseminen täällä on kyllä lähes ketjun parasta antia, ehkä sulla sitte meni se Ruotsin tippuminen noin pahasti tunteisiin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Kapanen pyytelee anteeksi kun hymyilyttää. Jääkiekko on vakava asia.
 

SatanicBunny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Narrin paluu
Tami näkisi nuo ilman hidastuksia

Vähäntiedetty fakta itseaasiassa on, että Tami kehitti tuomarihaaston ja paitsiosäännön aikanaan, koska ilman näitä sen oma '4 passes break any defense' -lätkä oli liian voimakasta ja koska Tami on rehti mies niin se halusi pelistä tasaväkisempää.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.

Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.
Siis ymmärinkö nyt oikein? Olet pelannut Suomea 500 eurolla, mutta toivot silti, että Kanada voittaa? Kumma jätkä.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuntuuko teistä oikeasti hyvälle voittaa tälläisellä pelillä? Mä häpeän. Tuomarit tekevät kaikkensa, että suomalaiset voittavat. Siis mä voin pahoin.

Onneksi laitoin ennen peliä vitutustakuuta Suomelle 500e edestä. Suomalaiset väittävät, että ruotsalaiset ovat hannuhanhia. Taitaa hannuhanhet asua Suomessa ja olla Suomen puolella.

Vittuako katot tätä sitten? Jokaikisessä suomen pelissä kitiset ja itket kun vastustaja häviää. Joku voisi sanoa että trollaat tarkoituksella.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis ei jumalauta. Vittu uutiset MM-finaalin erätauolla. Suomi on kyllä kaukana "urheiluhullusta" kansasta.

(Joo CMore-tilaukseni päättyi juuri.)

Eläkä uusi. Kaikki mikä on jotenkin MTV3.n ja urheiluun liittyvää pitäis heti kieltää, vaikka uusi laki säätämällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös