Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 677 082
  • 33 830

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Samoin. Täytyy alkaa katselemaan ehdokkaita. Sitten viime kunnallisvaalien olen vaihtanut paikkakuntaa, eikä mulla oikeastaan ole palan havaintoakaan kuka täällä on päättänyt/ehdokkaana.
...
Olemme muuttaneet nykyiseen kotiimme/kuntaamme lähes seitsemän vuotta sitten ja jo yhdet kunnallisvaalitkin on käyty, mutta vieläkään ei ole hajuakaan, kuka ja miten täällä kuntatasolla vaikuttaa.
Vaalikone antanee valintaani osviittaa - jälleen, edelleen - enkä juuri sen enempää asialla päähäni vaivaa. Puolue on aikalailla haarukassa, joten se kuitenkin helpottaa valintaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viikko sitten ei Pasilan poliisiasemalle saanut passin/henkilökortin uusimiseen aikaa ainakaan ennen ens joulua, joten Vantaalle varasin reilu kuukauden päähän, mutta nyt kun katsoin niin sainkin Pasilaan ajan alkuviikoksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jauhelihassa on proteiinia 17 g, ainakin tossa yhdessä sika-naudassa. Makaronissa taas 13 eli lähes sama. Tummassa 14 ja täysjyvässä 17.
 

444

Jäsen
Samoin. Täytyy alkaa katselemaan ehdokkaita. Sitten viime kunnallisvaalien olen vaihtanut paikkakuntaa, eikä mulla oikeastaan ole palan havaintoakaan kuka täällä on päättänyt/ehdokkaana.

Muutaman pointin tosin olen jo löytänyt minkä perusteella haarukoin. No, ans kattoo mitä tästä tulee.
Meillä sentään on Slunga-Poutsalo! Tai joku sellainen. Onko se totta vai ei, se on toinen asia. Näin ne asiat koetaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapurissa pyykkikone pyörii yöllä. Muutenkin oon miettinyt että millaistahan olisi asua tuollaisen siivousfriikin kanssa, jolla on joku pakonomainen tarve kerran viikossa imuroida. Kynätkin on varmaan pöydällä viivasuorassa ja levyt hyllyssä aakkosjärjestyksessä. Ja pääseeköhän himasta ulos kun hokee uunin levyjä että nolla nolla nolla nolla, nolla nolla nolla nolla... Tiedätteks te niitä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Muutenkin oon miettinyt että millaistahan olisi asua tuollaisen siivousfriikin kanssa, jolla on joku pakonomainen tarve kerran viikossa imuroida. ...
No, niillä ei ilmeisesti ole ainakaan koiraa, kun kerran viikkoon imurointi riittää...

Nm. "Kahden ison, pitkäkarvaisen koiran omistaja"
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tämä avautui keskiviikkona, mutta vasta tänään muistin kirjata tämän ylös.

Elikkäs monet ovat varmaan kuulleen tai lukeneet lauseen "Vallankumous syö lapsensa" joko suomeksi, englanniksi tai ranskaksi. Jacques Mallet du Panin tai Pierre Vergniaud'n huulilta tai kynästä karannut lause Ranskan Vallankumouksen aikoina. Tästä kuitenkin tuntuu puuttuvan usein se selkeä viittaus Saturnukseen (oikeastaan Kronos), joka roomalaisessa mytologiassa söi lapsensa, etteivät he syrjäyttäisi tätä. En jostain syystä ollut tajunnut tätä aiemmin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Naapurissa pyykkikone pyörii yöllä.
Voipi olla sellainen hieno ja kallis kuivaava kone. Sellaiset pyörittävät pitkään, kun pitää kuivatakin. Minullakin on sellainen, mutta en sitä yöllä pyöritä. Keskitän pyöritykset päivään, koska voin. Naapureistasi en tiedä, mutta lapsiperheissä voi olla pakko laittaa kone yöksi pyörimään.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Boris Johnsson menee (ehkä) naimisiin kesällä 2022. Sekin avautui ettei hän siis ollut naimisissa vielä. Eronnut ehkä?

Wikin perusteella kyllä melkoisen ehtiväinen mies eli ollut kahdesti naimisissa ja ainakin kuusi lasta, varmuutta oikeasta lukumäärästä ei ole, vaimojen ja sitten muidenkin mirmelien kanssa.
 

JoMe84

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers & 76ers. ManU. Pioneer DJ
Kävinpäs eräässä pizzeriassa, jossa avautui että ei taida hygienia olla kaikille se tärkein juttu.
Ukko ilmeisesti oli yksin töissä sillä hetkellä. Maksoin pizzan käteisellä ja karvakoura lähti rahan käsittelyn jälkeen suoraan pizzan väsäämiseen. Ei ollu tietoakaan käsien pesusta. Satuin näkemään keittiöön myös hetken päästä, kun keräsin salaattia siihen rasiaan, niin ukko kaiveli nenäänsä samalla kun levitteli täytteitä.
Oli lähellä antaa kunnon palaute ja vaatia uusiksi koko pizza, mutta massiivinen nälkä esti toimimasta näin. Se oli kyllä viimeinen kerta siinä paikassa ja varsinkin korona-aikaan taidan tehdä jatkossa pizzat itte. Perkele.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Avautui että mun ala-aste aikojen luokkakaverin pikkuveli pelaa nykysin FC Lahdessa ja vaihdettiin äsken kentälle.
 

Glove

Jäsen
Avautui, että ala-asteen luokkakaveri on ehdolla kunnallisvaaleissa. Annoin sitten äänen sille kun sattui olemaan oikeassa puolueessa. Tuskin menee läpi.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Avautui, etten tiedä ala- ja ylä-asteen luokkakavereiden menosta mitään, liekö kaikki hengissä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Avautui että olen niin kyllästynyt Mertsiin, että vaihdoin maikkarille ja Saukkoseen.
Kohta pitää etsiä jotain ulkomaisia streamejä..
Mitä, koko kansan Mertaranta eikä kelpaa. Taidat olla maan petturi!
Tuossa CMoren mainoksessa olen lukevinani ”64 ottelua ilman mainoksia ja Mertarantaa”, mutta ei se niin olekaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tuossa CMoren mainoksessa olen lukevinani ”64 ottelua ilman mainoksia ja Mertarantaa”, mutta ei se niin olekaan.

Mainoksia Cmorella ainakin tulee, ei onneksi kesken ottelun sentään niin kuin kai köyhien puolella? mutta kuitenkin tulee.

Ja ne saakelin samat mainokset tulevatkin Cmorella ainakin katkosta toiseen. Ja kun katselee pelejä tiiviisti niin kyllähän nuo mainokset alkavat ennen kaikkea jo kyllästyttämään ja muistaa kohta jo nämä tuote- ja tv-sarjamainokset ulkoa. Kuten Moi! Näillä eväillä! Oliko se murha vai tappo? Ja onhan näitä... Huoh.

Tuota otteluseurantaketjua lukiessa avautui sellainen asia että Hapsiainen eli se sormi oli Esa Pakarisen pojan sormi. Kiva juttu että näin vuosien jälkeen avautui tuollainenkin asia.
 

Glove

Jäsen
Mainoksia Cmorella ainakin tulee, ei onneksi kesken ottelun sentään niin kuin kai köyhien puolella? mutta kuitenkin tulee.

Ja ne saakelin samat mainokset tulevatkin Cmorella ainakin katkosta toiseen. Ja kun katselee pelejä tiiviisti niin kyllähän nuo mainokset alkavat ennen kaikkea jo kyllästyttämään ja muistaa kohta jo nämä tuote- ja tv-sarjamainokset ulkoa. Kuten Moi! Näillä eväillä! Oliko se murha vai tappo? Ja onhan näitä... Huoh.

Tuota otteluseurantaketjua lukiessa avautui sellainen asia että Hapsiainen eli se sormi oli Esa Pakarisen pojan sormi. Kiva juttu että näin vuosien jälkeen avautui tuollainenkin asia.
Chattailin tänään cmorelle palautetta noista erätaukopätkistä. Tainneet nuo top-5 pätkät olla samat ekasta viikonlopusta alkaen?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Avautui että ihan perus slaavilyykky on kuulemma joku uusi trendi tai haaste. Luulin että se on ihan tavallinen hengailuasento ulkona. Toki Mulla on kissa jota ulkoilutan valjaissa ja sitten vahditaan yhdessä puskassa varpusia ku en jaksa seisoa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Chattailin tänään cmorelle palautetta noista erätaukopätkistä. Tainneet nuo top-5 pätkät olla samat ekasta viikonlopusta alkaen?

Soittakaa Tsaikovski! Niin taitaa olla ja onhan näihin top-listoihinkin jo kyllästynyt vähitellen. Onneksi pelit sentään välillä vaihtuu ja tulee suoriakin lähetyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös