Juhani Tamminen – Aurinkokuningas

  • 1 577 842
  • 7 287
Tila
Viestiketju on suljettu.

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC


Kiinnostaisi tietää myös että kuinka monta kertaa vävypojat ovat lentäneet Tamin toimesta mereen (5+20 game misconduct) sen jälkeen kun ovat kajonneet vanhan maajoukkuekapteenin moottorisahaan/puihin. Tami käy kuitenkin puntilla 1-2 kertaa päivässä ja 100kg penkissä tottelee niin siinä on uniset vävypojat kevyttä kauraa. Tai sitten on istuttanut pojat saunan ylälauteille ja on alkanut 60 minuutin paine 100-120 lämmöissä.
 
Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Kiinnostaisi tietää myös että kuinka monta kertaa vävypojat ovat lentäneet Tamin toimesta mereen (5+20 game misconduct) sen jälkeen kun ovat kajonneet vanhan maajoukkuekapteenin moottorisahaan/puihin. Tami käy kuitenkin puntilla 1-2 kertaa päivässä ja 100kg penkissä tottelee niin siinä on uniset vävypojat kevyttä kauraa. Tai sitten on istuttanut pojat saunan ylälauteille ja on alkanut 60 minuutin paine 100-120 lämmöissä.
Ensiksi heitetään niskaperseotteella veljet yksi kerrallaan Airiston parhaimpiin kalavesiin ja kun saavat kerättyä itsensä sieltä, niin sitten 60 minuutin paine ylälauteilla. Sen jälkeen veljien ohjauspeli on kunnossa ja Tamin moottorisaha saa olla rauhassa ainakin jonkin aikaa. I assume.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku

Siellä on typerät Tauno Tasalakit osoittaneet vanhaa maajoukkuekapteenia sormella ja huudelleet törkeyksiä. Haapaluodon saunan takana on tilaa. Take my word!
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mulla on tossa Don Tami huivi ja Four passes break any defence t-paita odottamassa. Kun baarit taas aukeavat niin geeliä vähän harventuneeseen tukkaan ja rivistä daameja valitsemaan. Slow and steady, gets you ready!
Ja jos sieltä baarista löytyy vierelle se madame Valapatto, niin stressin ensimmäisestä syntymäpäivälahjastakin voi unohtaa tilaamalla lahjaksi tuon naisten T-paidan Juhanin kuvalla.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Haapaluodossa itse varmaan heräisin sumuisina aamuina kuuntelemaan laivojen sumutorvia. Tuo kuuluu keskustaankin, mutta Haapaluodossa kajahdus varmaan aika komea ja lisäksi nuo laivat lipuu vierestä. Kai Don sentään saapumisen suorittaa näiden vanavedessä.

^^ Hyi miltä kuulostaa naisten T-palta :D
 

JormaV

Jäsen
Suosikkijoukkue
JyP



"Jos se käyttää retoriikassa noin paljon viheltämistä niin opettelis joskus viheltämään..."

Nyt joku hiirulainen kusee brändin päälle niin että oikein nokkaan haisee... OMG sanon minä! Tämä Tauno Tasalakki ei pääse ykköskenttään!! Mitä tapahtui A.D. 1966?? A.D. 1971?? Tietääkö tuo uninen mumiseva veli yhtään mitään Suomen historiasta?? Take care of Your own Business!!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kutsuin juuri vahingossa T:llä alkavaa asiakasta Tamiksi, kun hän muistisairaana seuraa meikäläistä joka paikkaan. Taidan olla uninen veli itsekin!! Take My word!!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku



"Jos se käyttää retoriikassa noin paljon viheltämistä niin opettelis joskus viheltämään..."

Nyt joku hiirulainen kusee brändin päälle niin että oikein nokkaan haisee... OMG sanon minä! Tämä Tauno Tasalakki ei pääse ykköskenttään!! Mitä tapahtui A.D. 1966?? A.D. 1971?? Tietääkö tuo uninen mumiseva veli yhtään mitään Suomen historiasta?? Take care of Your own Business!!


Joku vois linkata tämän itse maestrolle, niin katotaan sitten mitä tämä piipertäjä hiiri tekee. Uskaltaako sitten tehdä uutta videota, my god!
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Hiiret vinkuu ja mestari puhuu. Tuollainen uninen veli ei ole laittanut ikinä mustaa häkkiin, saati kaatanut yksin Neuvostoliittoa. Vielä voin mainita vuoden 66 Tepsin ykköskentän. Ei uninen piipertäjä ole edes syntynyt, kun Tami latoi hattutempun Kupittaan kiekkokehdossa 8000 hengen yleisön heitellessä hattuja ilmaan. Missä kunnioitus ( respect)? Tätä minä vaan kysyn.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mikä saatanan piipertäjä tofupelle tuossa kehtaa kikatella Donille. Ei kai hän vihjaile, että Tami puhuisi itsestäänselvyyksiä? Mai Kat.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
MoonTV:lle vaan viestiä, että brändin päälle ei sovi kusta, joten videon tekijälle potkut. Joten siinä hengessä, take my work!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mikä saatanan piipertäjä tofupelle tuossa kehtaa kikatella Donille. Ei kai hän vihjaile, että Tami puhuisi itsestäänselvyyksiä? Mai Kat.

Näytti aivan Pekka Saurilta, mutta ilmeisesti joku muu metsään parkuva hiiri. Take my work, please!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
My God. Tällaiselle heinäkengälle mulla ei ole muuta asiaa kuin että ole mies ja mene käymään Eurotam Oy:n officella (please call before) ja esitä uniset juttusi leijonakapteenille kasvotusten (face to face). Katsotaan sitten tapaamisen jälkeen että kiinnostaako tehdä enempää kusisia Youtube-videoita. I assume, no. Niihin aikoihin kun Tami laittoi Kupittaalla mustaa häkkiin, olivat miehet vielä miehiä ja asiat selvitettiin kasvotusten. Penkistäkin nousi joka pojalla ainakin 100 kg. Nykyisin uniset veljet kuvaavat jossain peräkammarissa videon, jossa kusevat brändin päälle ja laittavat sen sitten Youtubeen. Elävät energiajuomalla ja syövät pelkkää pizzaa. Penkistäkään ei nouse enää edes oma perse!! My God, mä häpeän. MÄ HÄPEÄN!!
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Tänään aamulla on juotu Kuusamakujalla aamukahvit uudesta De Longhi Intensa kahvikoneesta. Wau, sanon minä! Aurinkokuningas juo ainoastaan hyviä laatuja, samoja mitä veljet ympäri eurooppaa. Perhemarkettien "kaksi pakettia kuudella eurolla" tarjoukset eivät ole maestroa varten.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kauankohan Tamin Slow and steady kestää? Äijähän ei päivitystensä mukaan tee käytännössä mitään. Eikä tietysti tarvikaan, eläkeiässähän tuo on.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kauankohan Tamin Slow and steady kestää? Äijähän ei päivitystensä mukaan tee käytännössä mitään. Eikä tietysti tarvikaan, eläkeiässähän tuo on.
Luulisi vaalikampanjan olevan käynnissä, mutta hiljaista on sen suhteen. Saattaa tietysti luulla, että menee heittämällä läpi, sillä äänivyöryhän on omasta mielestään varmasti itsestäänselvyys. Jos tuleekin pettymys, siinä saavat TS:n veljet sekä moni muukin kuulla kunniansa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä kuka tuo videon tehnyt kaveri oli, mutta kyllä ainakin itse paljon mieluummin Tamia kuuntelen kuin häntä. Ihan oikeasti.
MoonTV:llä toimittajana.
Kauas on menty. Minun teini-iässä MoonTV:llä Wallu Valpio arvosteli musiikkivideoita, Rakel Liekki harrasti irstasta seksiä, Edu Kehäkettunen ja Sacha Remling pyörivät umpitunnelissa festareilla ja Meri-Tuuli Lindström poltti sytkärillä häpykarvojaan.

Miten tämä liittyy Tamiin? - Ei mitenkään. Pahoittelut, mutta pakko oli tilittää tuon "toimittajan" takia. My god.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kauankohan Tamin Slow and steady kestää? Äijähän ei päivitystensä mukaan tee käytännössä mitään. Eikä tietysti tarvikaan, eläkeiässähän tuo on.
MY GOD! Tällaisen kommentin jälkeen on aika tutustua elämän kovuuden parkumiseen lähimetsässä -i assume. Tamihan on omien sanojensa mukaan kiireinen koulutusyrittäjä ja sillä alalla " The High Season" on tuon tuosta ovella. Aamut saattavat startata rauhallisesti Kuusamakujan maisemissa, mutta päivän edetessä alkaa tapahtua - take my word!! " Veli Korona" lyö kapuloita välillä rattasiin, mutta elämänfilosofiansa mukaisesti: " Winner never quits-quitter never wins" Tälläkin hetkellä kirjoja - erityisesti uutuutta " Tami -My Life" menee kuin häkä, joten postittamista riittää - take my word!! Kirjapinot ovat vinoja, simply great!! Lisäksi EX Leijonakapteeni # 79 on aina valmis valmennushommiin, jos huipputehtäviä on tarjolla ja vastaa puhelimeen " pomminvarmasti" !!! " rapid fire" -tyyliin luetut sanomalehdet ( TS, HS, IS, IL) ja antaumuksella seuratut aamuteeveet ( Yle & Mtv 3 ) yhdistettynä kokemuksiin maailmalta ( Sveitsi, Japani " to name a few"), laajaan kielitaitoon, pettämättömään tyylitajuun, EX Maajoukkuekapteenin vartaloon, hyviin käytöstapoihin ( kts. Reagan: " Style is never out of fashion ! ") ja pitäviin lupauksiin ts. " En lupaile tyhjiä." ovat tehneet miehestä myös poliitikon, joka hyppää tapojensa mukaisesti suoraan " ykkösketjuun" ( kts. Keskustan tiedote) !!! Aikaansaavalla ja ahkeralla miehellä saattaa kuitenkin viikonloppuna olla aikaa saunoa ja nauttia muutama " Kukko", joskus seurata myös lastenlasten ( kts. Anni & Ella) yökyläilyä, joissa vauhtia on kuin Monzassa!! Tarvittaessa Tami osaa kuitenkin olla tiukka pappa ( kts. Seiska) jolla on sen verran auktoriteettia, ettei mökillänsä pyöri mikään sirkus! Siinä kaikille epäilijöille ahkeruuden ja aikaansaavuuden hengessä " Have a Great Day", br aurora borealis
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös