Tiilikaiselle kenkää!

  • 179 203
  • 1 380

valkosulka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viime aikoina on Kerholla ollut niin avuttomia rankkariyrityksiä, että veikkaisin niiden johtuvan osaltaan myös itseluottamuksen puutteesta. Vai onko jää ollut niin huonoa että ei uskalleta yrittää mitään erityistä. En tiedä.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Ennen kiekon pudottamista tuli molemmat pelin vastuuvalmentajat kuviin. Paljon kertoo tilanteesta, kun tulin kateelliseksi siitä, että Pantse on Ässien vaihtoaition takana.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Siirretään keskustelua tänne, kun ei liity mukikampanjaan. Kävin hieman muistelemassa vanhoja hyviä aikoja.

Lainatut viestit ovat vuodelta 2017, jolloin Pennaselle vaadittiin kenkää ja kukas siellä oli silloinkin laittamassa asioita kuntoon. =)

Minä vain kysyn, että kuinka kauan on varaa katsella ja toivoa parempaa? Liiga ei ole mikään Mestis, missä yhtäkkiä tulee 20 pelin voittoputki ja Kerho pompsahtaa kärkikahinoihin.
.....
Kyseessä on kilpaurheilu ja ammattilaisjoukkue jolla ei kohta ole enää yleisöä, koska ei tuota taapertamista ja paskaa katso kukaan ja vielä maksa siitä.

Mä uskallan väittää, että noi Palvet ja Turuset tulee tekeen rumaa jälkeä tulevaisuudessa. Siihen ei ole yhtään syytä miksi ne ei pystyisi siihen taidollisesti ja fyysisesti jo nyt. Kyllä se syyttävä sormi osoittaa vain yhteen suuntaan ja se on valmennus.
.....
Mutta kun kyse on ammattiurheilusta ja Suomella (ei edes Kerholla) ei ole Kanadan massaa, niin ei vaan voi, ei vaan voi! Tää seura kuolee tässä touhussa.

Tässä olit toki oikeassa, täytyy myöntää. Ihan hyvin on Palve, Turunen ja sun muut pelanneet tässä vuosien aikana.

Seura ei onneksi kuollut.

Fiksu valmentaja olisi ottanut sen lusikan kauniiseen käteen, lopettanut ulinan jostain positiivisista jutuista pelissä ja alkanut hommiin. Se, että joskus meni hyvin ei todellakaan tarkoita että ensi kaudella tulee menemän jos siellä on samanlainen narsisti penkin takana, jolla on pää noussut täyteen kusta kun yksi kausi meni hyvin ja häntä vähän kehuttiin.
.....
On ollut aikaa ihan riittämiin kääntää tuota kelkkaa ja ei kyllä vaan mikään siellä kentällä näytä siltä, että edes yritettäisiin. Ei se anna kauhean hyvää kuvaa valmentajasta, vielä kun tähän liittää kaikki mitä ulosantina tulee lehdistössä yms. niin heikkoa, niin heikkoa näyttää olevan tuon itsekriittisyyden kohdalla.
.....
Kyllä olisi ollut monia keinoja muutta tuota touhua, vaan kun ei ole edes halua yrittää. Vetäis vaikka muutaman pelin sitä vitun ajokoiraa ja havumetsien hokia, kun ei oma peli toimi. Vaan kun ei ole edes halua, ihan just alkaa hei rullaamaan, kun seuraavat 27 peliäkin vielä junnataan tota paskaa. Pelitapoja on muitakin kuin yksi Pennasen höpö systeemi, minkä se on tälle kaudelle kehittänyt. Oli jo viimekaudella ja sieltä voi kysellä vaikka Ässiltä ja Pelsuilta lisää, että miten koohotetaan, vittu kun ees koohotettais.

Ottikohan Pendo muuten lopulta puhelun Lahteen tai Poriin, vai luottoni omaan tekemiseen ja oppi virheistä?

Noh, erehtyväisiä me kaikki ollaan.

Terveisin nimimerkki,

Valkoisella hevosella ratsastava fanipoika
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siirretään keskustelua tänne, kun ei liity mukikampanjaan. Kävin hieman muistelemassa vanhoja hyviä aikoja.

Lainatut viestit ovat vuodelta 2017, jolloin Pennaselle vaadittiin kenkää ja kukas siellä oli silloinkin laittamassa asioita kuntoon. =)

Tässä olit toki oikeassa, täytyy myöntää. Ihan hyvin on Palve, Turunen ja sun muut pelanneet tässä vuosien aikana.

Seura ei onneksi kuollut.

Ottikohan Pendo muuten lopulta puhelun Lahteen tai Poriin, vai luottoni omaan tekemiseen ja oppi virheistä?

Noh, erehtyväisiä me kaikki ollaan.

Terveisin nimimerkki,

Valkoisella hevosella ratsastava fanipoika
Minä olen jo Pendon ketjussa pahoitellut pyytänyt anteeksi sanavalintojani jotka oli todella mauttomia ja asiattomia. Muuten seison kyllä sanojeni takana.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Minä olen jo Pendon ketjussa pahoitellut pyytänyt anteeksi sanavalintojani jotka oli todella mauttomia ja asiattomia. Muuten seison kyllä sanojeni takana.

Niin ja tarkoituksena ei nyt ollut ikään kuin ilkeillä, mutta tuolla logiikalla kaikki saisi kenkää siinä kohtaa, kun puoli kautta on mennyt päin persettä. Virheitä kun ei voi sallia ja niistä ei voi oppia, täh.

Minä pysyn edelleen siinä kannassa, että otanta on edelleen suht lyhyt ottaen vielä kaikki muuttujat huomioon ja ainakin minulla on luottoa Masan tekemiseen. En ole esimerkiksi havainnut mitään viitteitä siitä, että pelaajat eivät pelaisi valmentajalle.

-----

Sen jälkeen muuten kun Laurikainen, Laatikainen ja Kankaanperä liittyivät joukkueeseen, niin pistekeskiarvo on ollut n. 1,30 per ottelu. Ihan ookoo, kun siellä on myös ollut vastassa useammassa pelissä ihan kärkijengejä.

Ennen hankintoja keskiarvo oli 0,74 pistettä per peli.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Niin ja tarkoituksena ei nyt ollut ikään kuin ilkeillä, mutta tuolla logiikalla kaikki saisi kenkää siinä kohtaa, kun puoli kautta on mennyt päin persettä. Virheitä kun ei voi sallia ja niistä ei voi oppia, täh.

Minä pysyn edelleen siinä kannassa, että otanta on edelleen suht lyhyt ottaen vielä kaikki muuttujat huomioon ja ainakin minulla on luottoa Masan tekemiseen. En ole esimerkiksi havainnut mitään viitteitä siitä, että pelaajat eivät pelaisi valmentajalle.

-----

Sen jälkeen muuten kun Laurikainen, Laatikainen ja Kankaanperä liittyivät joukkueeseen, niin pistekeskiarvo on ollut n. 1,30 per ottelu. Ihan ookoo, kun siellä on myös ollut vastassa useammassa pelissä ihan kärkijengejä.

Ennen hankintoja keskiarvo oli 0,74 pistettä per peli.
Pennasen ensimmäinen kausi päävalmentajana liigassa/pääsarjatasolla oli jotain mitä todennäköisesti kukaan ei tule hetkeen toistamaan. Itselläni ei Pennaseen horjunut usko missään kohtaa hänen pestiään, ei missään kohtaa. Pendo osoitti heti, että nyt ollaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. En vertaisi Mattia ihan heti Pendoon. Toivottavasti homma lähtisi rullaamaan, sitähän me kaikki varmasti toivomme.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin ja tarkoituksena ei nyt ollut ikään kuin ilkeillä, mutta tuolla logiikalla kaikki saisi kenkää siinä kohtaa, kun puoli kautta on mennyt päin persettä. Virheitä kun ei voi sallia ja niistä ei voi oppia, täh.

Minä pysyn edelleen siinä kannassa, että otanta on edelleen suht lyhyt ottaen vielä kaikki muuttujat huomioon ja ainakin minulla on luottoa Masan tekemiseen. En ole esimerkiksi havainnut mitään viitteitä siitä, että pelaajat eivät pelaisi valmentajalle.

-----

Sen jälkeen muuten kun Laurikainen, Laatikainen ja Kankaanperä liittyivät joukkueeseen, niin pistekeskiarvo on ollut n. 1,30 per ottelu. Ihan ookoo, kun siellä on myös ollut vastassa useammassa pelissä ihan kärkijengejä.

Ennen hankintoja keskiarvo oli 0,74 pistettä per peli.
Mikä puoli kautta? Tässä on sinun ongelmasi. Voit nyt käydä lukemassa ketjua ja minun viestejäni. Matilla on ollut aikaa 9kk tehdä asioille jotain, kiitos täysin poikeuksellisen kauden, välissä vielä melkein kuukauden tauko mitä ei todellakaan normi aikana koutsit saa. Jotkut joutuu vähän lyhyemmässä ajassa taikomaan voittavaa joukkuetta. Että nyt menee kyllä vähän väärään osoitteeseen toi sinun piikittelysi. Kommentoinut olen kyllä, mutta näytäppä missä olen vaatinut Mattia ekan kerran ulos.
 

Old hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK. New York Rangers
Kalpa peli oli hyvä, koska tultiin Sihvosen tykkäämää viivelähtöä, muuten ois tullu kylmä. Eilen siitä ei ollu taas tietokaan. Taas roiskittiin ja voitetettiin vitun paskalla pelillä, koska toista e kiinnostanu, tuli rotsi auki. Ei ollu kerhon hyvyttä..
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kalpa peli oli hyvä, koska tultiin Sihvosen tykkäämää viivelähtöä, muuten ois tullu kylmä. Eilen siitä ei ollu taas tietokaan. Taas roiskittiin ja voitetettiin vitun paskalla pelillä, koska toista e kiinnostanu, tuli rotsi auki. Ei ollu kerhon hyvyttä..
No kyllä kerhon puolustuspelaaminen oli ihan kerhon hyvyyttä. Kyllä siellä Meyerit, Wännströmit ja kumppanit kaikkensa yritti.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mitäs nyt sitten, jos peli tästä lähtisikin kulkemaan oikein näyttävästi, mutta pleijareihin ei riitä, vaaditteko silti monon kuvaa persauksille ja alusta aloittamista syksyllä? Kysyn ihan ilman sarvia ja hampaita? Tuo sopimuksen purku maksaa kuitenkin yhden ok pelaajan verran.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kalpa peli oli hyvä, koska tultiin Sihvosen tykkäämää viivelähtöä, muuten ois tullu kylmä. Eilen siitä ei ollu taas tietokaan. Taas roiskittiin ja voitetettiin vitun paskalla pelillä, koska toista e kiinnostanu, tuli rotsi auki. Ei ollu kerhon hyvyttä..

Kyllä Kerho eilenkin pelasi paljon viivelähtöjä ja palautteli alaspäin. Alakentillä ei toki riitä muuhun kuin roiskimiseen.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mitäs nyt sitten, jos peli tästä lähtisikin kulkemaan oikein näyttävästi, mutta pleijareihin ei riitä, vaaditteko silti monon kuvaa persauksille ja alusta aloittamista syksyllä? Kysyn ihan ilman sarvia ja hampaita? Tuo sopimuksen purku maksaa kuitenkin yhden ok pelaajan verran.
Varmaan olen vähemmistössä, mutta jos nyt peli lähtee kulkemaan ja loppukausi pelataan hyvää, uskottavaa jääkiekkoa ja jäätäisiin vaikka muutama piste kymppisijasta antaisin Matin jatkaa. Ihan vain jatkuvuuden ja projektin nimissä. Mutta sitten on lähdettävä heti alusta kulkemaan ensi kaudella.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mitäs nyt sitten, jos peli tästä lähtisikin kulkemaan oikein näyttävästi, mutta pleijareihin ei riitä, vaaditteko silti monon kuvaa persauksille ja alusta aloittamista syksyllä? Kysyn ihan ilman sarvia ja hampaita? Tuo sopimuksen purku maksaa kuitenkin yhden ok pelaajan verran.
Siinäpä kysymys. Jos Kerho pelaa laadukkaat viimeiset 23 peliä, niin miksi potkut? Niin, ei miksikään. Tosin jos ensi syksy menee yhtä päin persettä, niin sit vaan ulos. Onneks harkkamatsit kertoo jo aika paljon ja toivottavasti niitä päästään se vajaa kymmenen pelaamaan.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mitäs nyt sitten, jos peli tästä lähtisikin kulkemaan oikein näyttävästi, mutta pleijareihin ei riitä, vaaditteko silti monon kuvaa persauksille ja alusta aloittamista syksyllä? Kysyn ihan ilman sarvia ja hampaita? Tuo sopimuksen purku maksaa kuitenkin yhden ok pelaajan verran.

Kyllä tuo valmennustiimi tarvii joka tapauksessa tuulettelua. Itsellä kävi se mielessä, että koska Sinkkosella ja Turusella sopimus loppuu, niin auttaisiko mitään jos tuohon hankitaan "paremmat kaverit"? Ja edelleen olisi mielenkiintoista kuunnella johdon perustelut jatkolle sen kirjeen jälkeen, jossa vaaditaan playoff paikkaa ja sanotaan, että analyysit valmennuksesta tehdään kauden jälkeen.

Fantasiamanagerointihommissa hommaisin uuden ykkösen ja antaisin Masan kasvaa kakkoskoutsina. Tämä tuskin on vaihtoehto kuitenkaan?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Kyllä tuo valmennustiimi tarvii joka tapauksessa tuulettelua. Itsellä kävi se mielessä, että koska Sinkkosella ja Turusella sopimus loppuu, niin auttaisiko mitään jos tuohon hankitaan "paremmat kaverit"?
Turusesta en luopuisi, on tehnyt hyvää duunia fysiikan kanssa. Mutta jos siirtyisi taas päätoimisesti niihin hommiin ja joku toinen penkin taakse? Sinkkonen on ihan mysteeri edelleen itselleni. Mikä on kaverin vahvuus? Näillä näytöillä ulos ja joku vähän kokeneempi kaveri apukoutsiksi.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Varmaan olen vähemmistössä, mutta jos nyt peli lähtee kulkemaan ja loppukausi pelataan hyvää, uskottavaa jääkiekkoa ja jäätäisiin vaikka muutama piste kymppisijasta antaisin Matin jatkaa. Ihan vain jatkuvuuden ja projektin nimissä. Mutta sitten on lähdettävä heti alusta kulkemaan ensi kaudella.

Juu. Tämä juuri. Kerho - etenkin valmennus - siis pelaa joka tapauksessa loppukauden ihan omaa pudotuspeliään ja yrittää rakentaa sitä elintärkeätä uskottavuutta, jota tarvitaan sekä ensi kauden joukkueen rakentamisessa että liikkuvan yleisön pitämiseksi mukana. Kannattajien kovasta ytimestä ei kenties niin huolissaan tarvitse olla mutta talouden kannalta siitä levottomammasta aineksesta.

Siis. Play offit ovat täällä juuri NYT! Panoksena ensi kausi, vähintään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös