Biljardi & snooker

  • 840 345
  • 6 268

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Onhan se noinkin, mutta laji varmasti pärjäisi ilman Ronnietakin...

Pärjäisi toki, kuten Formula 1 pärjäisi ilman Ferraria tai Liiga ilman IFK:ta. Laji olisi edelleen sama, mutta taatusti vähemmän kiinnostava. Tässä piilee myös isoja riskejä. Jos ja kun Ronnien taso lähivuosina laskee dramaattisesti tai hän peräti lopettaa, laji tarvitsisi kipeästi uusia väriläiskiä. Nyt sellaisia ei oikein ole tarjolla, mikä on nostanut Ronnien media-arvon koko lajin kannalta vaarallisen suureksi.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mutta tuonne tarvittaisiin kyllä muutama huippukunnossa oleva huippupelaaja lisää, toisi huomattavasti enemmän mielenkiintoa

Toisaalta onhan esim. tenniksessä aivan sama tilanne, tai jopa golfissa.

Onhan snookerin taso kuitenkin laajentunut ja esim loistavia kiinalaisia nuoria pelaajia tulee koko ajan. Lajin suosio on Kiinassa noussut koko ajan ja tuota kautta kalenteriin on tullut paljon isojen palkintorahojen turnauksia. Dingille on monta manttelinperijää tulossa.

Ronnie on kiistatta lajille tärkeä persoona ja ainoa superjulkkis, jonka tuntevat myös lajia ei seuraavat. Ronnie jakaa mielipiteitä vahvasti ja herättää tunteita. Ronnie on eräänlainen vastakohta esim Mark Williamsille, joka on todellinen kansanmies esim oluen kittaamisen, pubien, roskaruuan ja karavaanari lomien ansiosta. Ronnie ja Willo ovat pelanneet vuosikymmeniä samoilla pöydillä, silti heti ovat Willon mukaan vain moi-tason tuttuja.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kiinan talenteista suurin osa tuntuu olevan täysin koulutettuja robotteja. Willo on loistava esimerkki pelaajasta jossa on särmää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pärjäisi toki, kuten Formula 1 pärjäisi ilman Ferraria tai Liiga ilman IFK:ta. Laji olisi edelleen sama, mutta taatusti vähemmän kiinnostava. Tässä piilee myös isoja riskejä. Jos ja kun Ronnien taso lähivuosina laskee dramaattisesti tai hän peräti lopettaa, laji tarvitsisi kipeästi uusia väriläiskiä. Nyt sellaisia ei oikein ole tarjolla, mikä on nostanut Ronnien media-arvon koko lajin kannalta vaarallisen suureksi.

Jonain päivänä Ronnie tosiaan lopettaa, ja se päivä voi tulla nopeastikkin, jos Ronnieta ei kiinnosta? Tainnut ns. kärsiä aika ajoin tuosta että peli ei kiinnosta, eikä kiinnosta kaiketi harjoitellakkaan. Kaveri on kuitenkin voittanut useaan otteeseen kaiken mahdollisen. Missä vaiheessa tulee vastaan tosiaan se päivä, että homma ei kiinnosta enään "kunnolla". Maine on huikea, faneja on lähes joka kolkassa ja massia on.

Tässä piilee myös se ns. riski koko lajin kannalta josta myös itse mainitset. Olet kiistatta kaikkien aikojen paras, eniten ranking voittoja, eniten 100n sarjoja, tosin "vain" 6 maailmanmestaruutta, joten voit "diivailla" ja tehdä mitä haluat koska olet "Ronnie". EI tarvitse "kunnioittaa" lajia, muita pelaajia tai vaikka televisiokatsojia. Voit tehdä pöydällä mitä tahdot?
Jostainhan noi parin pelin nähdyt episodit kertoo.... Mä en vaan edelleenkään jaksa uskoa, että ne freimien viivyttämiset johtuisivat siitä että on pakko hakea tuntumaa pussituksiin. Kyllähän se eilenkin nähtiin, kun mies pelasi omalla tasollaan, ei vastustajalla ollut mitään palaa.... Ei se oma taso sieltä yht'äkkiä tullut "esiin" vaan sen takia että viivytti sitä freimiä sen 10-15 min niillä aivan paskoilla lyönneillä jossa ei tosiaan ollut edes yritystä pussittaa. Ne pussituspaikat olivat aivan peruskauraa Ronnie tasoiselle pelaajalle.
Tai sen taannoisen pelin tapahtumat, jossa alkoi mussuttaan Mark Allenille tämän "liikehdinnästä". Okei tilannetta emme ole nähneet, mutta sen verran kauan Allenkin on tourilla ollut, että en kyllä usko hänenkään häiritsevän vastustajaa...
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Tässä piilee myös se ns. riski koko lajin kannalta josta myös itse mainitset. Olet kiistatta kaikkien aikojen paras, eniten ranking voittoja, eniten 100n sarjoja, tosin "vain" 6 maailmanmestaruutta, joten voit "diivailla" ja tehdä mitä haluat koska olet "Ronnie". EI tarvitse "kunnioittaa" lajia, muita pelaajia tai vaikka televisiokatsojia. Voit tehdä pöydällä mitä tahdot?
Jostainhan noi parin pelin nähdyt episodit kertoo.... Mä en vaan edelleenkään jaksa uskoa, että ne freimien viivyttämiset johtuisivat siitä että on pakko hakea tuntumaa pussituksiin. Kyllähän se eilenkin nähtiin, kun mies pelasi omalla tasollaan, ei vastustajalla ollut mitään palaa.... Ei se oma taso sieltä yht'äkkiä tullut "esiin" vaan sen takia että viivytti sitä freimiä sen 10-15 min niillä aivan paskoilla lyönneillä jossa ei tosiaan ollut edes yritystä pussittaa. Ne pussituspaikat olivat aivan peruskauraa Ronnie tasoiselle pelaajalle.
Tai sen taannoisen pelin tapahtumat, jossa alkoi mussuttaan Mark Allenille tämän "liikehdinnästä". Okei tilannetta emme ole nähneet, mutta sen verran kauan Allenkin on tourilla ollut, että en kyllä usko hänenkään häiritsevän vastustajaa...

Olen joskus pohtinut, voisiko pääsyynä Ronnien kummalliseen käytökseen olla niinkin yksinkertainen seikka kuin se, että hän vain on hyvin outo ihminen. Haastattelut ja muu toiminta niin peleissä kuin pelien ulkopuolella eivät ainakaan vähennä tätä kuvaa. Ajatuksesi Allen-ottelun viivyttelystä on looginen ja järkeenkäypä, mutta Ronnieen ei tunnu pätevän mikään logiikka. Se, kuinka paljon siinäkin taas voi olla laskelmointia, on toinen asia.
On suuri ongelma, että Ronniella on tavallaan koko laji suosioineen kaikkineen hyppysissään. Taannoin Ilta-Sanomien keskustelupalstalla joku totesi aika osuvasti, että Britannian ulkopuolella Ronnien pelit kiinnostavat noin kolmeakymmentä miljoonaa ihmistä, siinä missä Kiinan ulkopuolella Ding Junhuin ottelut kiinnostavat noin kolmea ihmistä. Tuo kommentti oli tietysti vahvasti suurenteleva, mutta siinä on myös totuuden siementä. Kiinalaiset taatusti kunnioittavat niin peliä, vastustajia kuin tv-katsojia, mutta niin kauan kuin heidän pelinsä on niin puuduttavaa ja persoonatonta kuin se on, sen varaan ei voida lajien suosion ylläpitämiseksi laskea mitään.
Mutta kuka muu voisi ottaa Ronnien taakan harteilleen? Williamsin peliä on aina mukava seurata, mutta hänellä alkaa olla ikää ja on muutenkin liian mukava mies kansansuosikiksi. Selby on sopivan mulkvistin oloinen, mutta hänen pelityylinsä on tylsähkö. Trump on turhan konemainen, vaikkei tylsä. Kiinalaiset taas ovat sekä tylsiä että konemaisia, kuten aiemmin mainitsin. Carter ja Robinson ovat symppiksiä heppuja ja heidän peliään on mukava katsoa, mutta jotain heistäkin puuttuu. Vastaan siis itselleni: Ronnieta tarvitaan, koska häntä ei voi korvata kukaan.
Vaikka olen suuri Ronnie-fani, suurimman osan ajasta minuakin vituttaa koko ukko. Silti jälleen kerran huomaan liimautuvani telkkarin ääreen aina kun hän pelaa. Tämän absurdin tilanteen johdosta olen alkanut harkita, että iltarukouksissani pyytäisin: "Ronnie, lopeta jo ja päästä minut tästä piinasta. Amen."
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mua vain yksinomaan ärsyttää Ronnien diivailu ja olen tyytyväinen päivänä, jolloin hän älyää vihdoin lopettaa. En tykkää hänestä ollenkaan vaikka tunnistan hänen taitonsa. En ole koskaan seurannut snookeria Ronnien takia vaan hän on ollut sellainen ylimielinen paska kylkiäisenä. Toivon aina hänen häviötään.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jonain päivänä Ronnie tosiaan lopettaa, ja se päivä voi tulla nopeastikkin, jos Ronnieta ei kiinnosta? Tainnut ns. kärsiä aika ajoin tuosta että peli ei kiinnosta, eikä kiinnosta kaiketi harjoitellakkaan. Kaveri on kuitenkin voittanut useaan otteeseen kaiken mahdollisen. Missä vaiheessa tulee vastaan tosiaan se päivä, että homma ei kiinnosta enään "kunnolla". Maine on huikea, faneja on lähes joka kolkassa ja massia on.

Kisapelaaminen ei ole Ronnieta aina kiinnostunut, kun paineet ja ihmisten odotukset ovat aina kovat. Silti taukojen aikana Ronnie on aina kiertänyt paljon näytösotteluita, joten pelaaminen kai maistuu. Rocket tienaa pelkästään noilla näytösotteluilla hyvän liksan.

Harjoittelun vähyyteen vaikea sanoa, esim Ronnie ja Willo ovat aikanaan treenanneet todella paljon ja ovat todella kilpailuhenkisiä. Monella nuoremmalla pelaajalla ei ole vastaavaa voitontahtoa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua vain yksinomaan ärsyttää Ronnien diivailu ja olen tyytyväinen päivänä, jolloin hän älyää vihdoin lopettaa. En tykkää hänestä ollenkaan vaikka tunnistan hänen taitonsa. En ole koskaan seurannut snookeria Ronnien takia vaan hän on ollut sellainen ylimielinen paska kylkiäisenä. Toivon aina hänen häviötään.

Kyllähän Ronnie tunnetaan myös kotimaassaan snobina. Mies tietää arvonsa ja käytös on sen mukaista.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mua vain yksinomaan ärsyttää Ronnien diivailu ja olen tyytyväinen päivänä, jolloin hän älyää vihdoin lopettaa. En tykkää hänestä ollenkaan vaikka tunnistan hänen taitonsa. En ole koskaan seurannut snookeria Ronnien takia vaan hän on ollut sellainen ylimielinen paska kylkiäisenä. Toivon aina hänen häviötään.

Tässäpä kiteytyykin oivasti Ronnien merkitys snookerille: suurien tunteiden herättäminen. Eipä taida maailmasta löytyä ketään, joka aina toivoisi vaikkapa Ali Carterin häviötä.
 
Hyvää keskustelua Ronniesta. On kyllä käsittämätön kaveri monellakin eri tavalla. Tosi hyvä pelaamaan ja samalla sitten omanlainen persoona.

Judd Trumpista puhuttiin, että tästä tulee lajiin uusi supertähti. Joo, kyllä, mutta ei Trumpin pelaaminen ole niin suurta taidetta, mitä Ronniella parhaimmillaan. Mark Williams on toki kova äijä, mutta eniten itseä huvittaa katsella Stuart Binghamin pelejä. Kyseessä ei mun makuun ole mitenkään erityisen "hyvä pelaaja", mutta ilmeet ja eleet pöydällä on aina mainioita. Viihdyttävä seurata etenkin, kun peli usein on melkoista sähläystä.

Mark Allen ja Steven Maguire ovat mulle todella no-no-no -pelaajia. Etenkin vedonlyönti huomioiden.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Rocketin häviötä toivoville on luvassa huonoja uutisia, koska tuossa fyysisessä kunnossa ei ole yllätys jos painaa menemään vielä 10+ vuotta. Ja omilla ehdoillaan.

Motiivit Hendryn paluulle Ronnien 6. mestaruuden jälkeen voi kukin omassa mielessään miettiä..
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rocketin häviötä toivoville on luvassa huonoja uutisia, koska tuossa fyysisessä kunnossa ei ole yllätys jos painaa menemään vielä 10+ vuotta. Ja omilla ehdoillaan.

Motiivit Hendryn paluulle Ronnien 6. mestaruuden jälkeen voi kukin omassa mielessään miettiä..

Ronnie on tosiaan ainakin silmämääräisesti selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa kuin Williams tai Higgins, saati Hendry. Ronnie näyttääkin selvästi nuoremmalta, Higginsin voisi arvata olevan jo selvästi yli 50-v.

Nuoremmista esim. Allenilla ja Murphylla on selvästi vatsaa kertynyt. Murphy taisi jossain vaiheessa hieman laihtua ruokavalion muutoksella, mutta nyt ovat kilot tulleet takaisin.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ronnie on tosiaan ainakin silmämääräisesti selvästi paremmassa fyysisessä kunnossa kuin Williams tai Higgins, saati Hendry. Ronnie näyttääkin selvästi nuoremmalta, Higginsin voisi arvata olevan jo selvästi yli 50-v.

Nuoremmista esim. Allenilla ja Murphylla on selvästi vatsaa kertynyt. Murphy taisi jossain vaiheessa hieman laihtua ruokavalion muutoksella, mutta nyt ovat kilot tulleet takaisin.

Kyllä sen huomaa, että Selby, Trump, Robbo ja Ronnie elää urheilijan elämää. Allen on jo muutenkin hobitin kokoinen, tekisi hyvää menestykselle jos vähän remppaa tekisi itselleen. Murphy jo luovutti jossain vaiheessa omien sanojensa mukaan.
 

Lemminkäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ronnie pystyi eilisen pelin jälkeisessä haastattelussa perustelemaan oman filosofiansa harjoittelua ja ratkenneiden freimien jatkamista kohtaan ihan asialllisesti. Ken Doherty grillasi Ronnieta toistuvasti tästä aiheesta ja jonkinlainen punainen lanka sieltä vaikutti löytyvän. Ronnie oli vahvasti sitä mieltä, että täyspäiväisen harjoittelun jatkaminen tässä vaiheessa lyhentäisi uraa loppupäästä ja mielestään "hyvillä kisapöydillä" pelaaminen on parasta harjoittelua... Kukin pelaaja käsittelee uran ja motivaation ehtoopuolelle kääntymisen omalla tavallaan ja en näe tässä tavassa mitään absoluuttisesti väärää.

Minulle tämä selitys ainakin meni läpi kuin väärä raha, sen verran karismaattinen hahmo tuo kaveri on. Ymmärrän toki, että moni näkee tuon diivailuna, mutta Ronnieen ei ole normaalit käyttäytymismallit ennekään päteneet. Ja hyvä niin, yksi snookerin hienous kuitenkin piilee pelaajien luonteenpiirteissä.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Murphyllä todella on smaga kasvanut todella paljon viime aikoina. Matkaa tosin on vielä aika paljon takavuosina pelanneeseen ja toistaiseksi vielä 12 vuoden kilpailukieltoaan lusivaan Stephen Leehen. Hän oli jo sellaisissa mitoissa, että oli aika häkellyttävää, että hän kykeni pelaamaan niinkin korkealla tasolla.

Quote ei ollut minun vaan softavirhe varmaan. Mutta tulee mieleen Kauppisen ungefäär 10 vuotta sitten lanseeraama termi "Snookerkarju" Leestä. Jäänyt elämään meidän snookersakissa tuo, varsinkin kun alkaa snookerkarjuus osalla olla todellisuutta!
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Quote ei ollut minun vaan softavirhe varmaan. Mutta tulee mieleen Kauppisen ungefäär 10 vuotta sitten lanseeraama termi "Snookerkarju" Leestä. Jäänyt elämään meidän snookersakissa tuo, varsinkin kun alkaa snookerkarjuus osalla olla todellisuutta!

Pahoittelut väärästä lainauksesta! "Snookerkarju" oli kyllä hyvä termi. Muutenkin tuntui, että Kauppinen syystä tai toisesta diggaili Leetä. MIkäpä siinä, ihan oiva pelimies hän oli. Harmi, että sössi koko uransa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vaikka tossa on tullut annettua lokaa aika paljon Ronnien niskaan, niin nyt täytyy antaa kaverille respectiä. Changille tuli ikävä harmittava virhe ruskean pussituksessa, niin Ronnie puisteli päätään. Mä tulkitsin tilanteen niin, et Ronnie oli oikeesti harmissaan. Chang oli rakennellu hyvää breikkiä. Siinä oli useampi upea pussitus ja etenkin päälle veto, ottaen huomioon sen että valkoista piti kuljettaa päästä päähän


Edit. Leen kilpailukielto loppuu 12.10.2024. Eli muutama vuosi vielä. Tuleeko vielä takaisi ?
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kyllä löytyy. En siedä koko ukkoa enkä muista, milloin olisin kapteenin puolella matsissa ollut. Tämä siis snookerpöydän ääressä, hlökohtaisen elämän vastoinkäymisten osalta pakko kunnioittaa miestä.

Mielenkiintoista. Näköjään poikkeus vahvistaa säännön. Oma ykkösinhokkini on Selby, epämiellyttävä taktikko ja varmasti muutenkin kaikin puolin ikävä ihminen.

Btw Changia käy todella sääliksi tällä hetkellä. Kaveri näyttää tupakinpoltosta kärähtäneeltä rippikoulupojalta ja lyö koko ajan ohi.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Vaikka tossa on tullut annettua lokaa aika paljon Ronnien niskaan, niin nyt täytyy antaa kaverille respectiä. Changille tuli ikävä harmittava virhe ruskean pussituksessa, niin Ronnie puisteli päätään. Mä tulkitsin tilanteen niin, et Ronnie oli oikeesti harmissaan.


Edit. Leen kilpailukielto loppuu 12.10.2024. Eli muutama vuosi vielä. Tuleeko vielä takaisi ?

Samaa mietti Joe Johnson, ei Ronnie ole diiva pöydällä. Kiva muuten näin 2 viikon tauon jälkeen saada taas taukoa Kauppisesta, kun saa tuon mainoksettoman streamin ja paremman kommentoinnin.

Ei ole Lee tulossa takaisin mitä viimeksi luin.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ai että tää neljäs freimi oli Higginsin ruisleipää. Saenkham jätti neljä (?) punaista helpoiksi jossain 69-1 tilanteessa. Higgins oikein viipotti ympäri pöytää tyhjentämässä. Vain yhden pinkin oli lupa lyödä punaisten perään ja niinhän se meni. Tuon Higgins osaa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mielenkiintoista. Näköjään poikkeus vahvistaa säännön. Oma ykkösinhokkini on Selby, epämiellyttävä taktikko ja varmasti muutenkin kaikin puolin ikävä ihminen.
Täällä on toinen poikkeus asiaan. En kapteenista pöydän ääressä tykkää ja sama pätee omalla kohdalla myös Wilsoniin.

Mutta tämä uuden sukupolven kinukkien robottimaisuus ja särmän puute on kyllä ikävä juttu. Bingtao on loistava pelaaja, mutta hieman tylsempi kuin pyykkikorin pohjalta löytyneet pappakalsarit
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miten nuo kiinalaiset robotit eroaa eurooppalaisista? Ja onhan esim. Wenbo aivan pirun eläväinen ja ilmeikäs kaveri. Mun mielestä Tao-Taokin on aika viihdyttävä. Dingillä nyt ei oo kuin kaksi ilmettä, silmän elohiiri nykii tai ei. Mutta mulle se viihdyttävyys tulee pöydältä eikä pöydän vierestä. Ding varsinkin vetää hatusta välillä sellaisia ratkaisuja, joita muut ei tee, kun ei vain mielikuvitus tai uskallus riitä.

Mä tykkään noista kaikista. Jopa niistä 40-kiloisista aasialaisista.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Miten nuo kiinalaiset robotit eroaa eurooppalaisista? Ja onhan esim. Wenbo aivan pirun eläväinen ja ilmeikäs kaveri. Mun mielestä Tao-Taokin on aika viihdyttävä. Dingillä nyt ei oo kuin kaksi ilmettä, silmän elohiiri nykii tai ei. Mutta mulle se viihdyttävyys tulee pöydältä eikä pöydän vierestä. Ding varsinkin vetää hatusta välillä sellaisia ratkaisuja, joita muut ei tee, kun ei vain mielikuvitus tai uskallus riitä.

Mä tykkään noista kaikista. Jopa niistä 40-kiloisista aasialaisista.
Ding ja Wenbo eivät ole robotteja. Sen takia itse kirjoitin että uuden sukupolven.

Taotao on erittäin taitava pelaaja, kuten pari muutakin noista "uusista", mutta kaikkia leimaa se tietty harmaus, toki eurooppalaisista löytyy myös tätä harmaata massaa. Eikä se särmä aina hyvä juttu ole, joku Duffykin vaikutti aika pelleltä. Milloin kieltäytyi kättelemästä vastustajaa, milloin riiteli tuomarin kanssa ja järjesteli itse palloja tai sitten muuten vain kiukutteli. Toki viihdyttävää sitä oli seurata.

Toki onhan sitä vaikeaa päästä esittämään mitään ihmeellistä, kun niin harvoin telkkariin pääsee ja yleensä vastassa on sitten näitä absoluuttisia huippuja, joita vastaan ei pääse esittämään mitään.

Ja juuri tuo "särmä" tai miksi sitä haluaa kutsua, en oikein kunnon termiä keksi, niin voi näkyä yleisesti käytöksessä sekä puhtaasti pyödällä. Selbyllä sitä on sekä pöydällä että tuolilla. Un-Noohilla enemmän pöydällä, vähän myös tuolilla. Dingillä ja Trumpilla pitkälti pöydällä. Robertson ja Bingham ovat sitten hieman kuumakalleja yms.

Ja sen jonkin puute tulee (omasta mielestä) siitä että aina pelataan "oikea" lyönti*. Joka tilanne mennään kirjan mukaan ja tekniikka pysyy aina samanlaisena. Nämä pöydällä mieleenjäävät kaverit taas yrittävät vaikeitakin lyöntejä tiukoissa paikoissa ja joka paikassa ei haeta helpointa ratkaisua. Itselle ainakin mielenkiintoa laskee jos jokaisen lyönnin pystyy arvaamaan ennalta, toki kun sarja kasvaa, niin voiton varmistuttua kaikki yrittävät vaikeitakin ja ennustaminen ei ole niin helppoa. Vähän sama kuin jos lätkässä tietää että toinen vetää keskialueelle trapin pystyyn ja heittelee norsuja omalta alueelta, niin ei siinä kauheasti mielenkiintoa ole.

* "oikea" lyönti ei tarkoita sitä ettei tekisi virhettä, vaan päälleveto voi epäonnistua, pallo voi jäädä pussittamatta tai safety epäonnistua, vaikka lyönti oli "oikea"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös