Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 330
  • 33 930

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Englannin kielen sana breakfast merkitsee aamiaista elikkäs aamupalaa. Tarkemmin kun asiaa ajattelee, niin

break = rikkoa, katkaista
fast = paasto

eli aamun ensimmäinen ape toimii paastonrikkojana yön nukkumisen jälkeen.
 

Glove

Jäsen
Nyt kun jokainen jatkoajan jäsen kirjoittaa 3,083551059 viestiä niin ollaa 9000000 viestissä. Kukahan lienee se onnellinen joka onnistuu kirjoittamaan viestin numero yhdeksän miljoonaa?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla taitaa olla nyt liikaa aikaa kun pääkonttorin porukka tappelee keskenään.

Ja Helsingin rakentaminen on mennyt tunteisiin (tuo nyt ei ole mulle uutinen).
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja Oliver Stone on Aleksis Kivi.

Mut Rolling Stones on Rock'n Roll!
Vesi alkaa Porista. Vattnet börjar från Björneborg.
Pää pyörällä. Huvud på cykeln.

Pettter Malmilta.

Ei, nyt pitää lopettaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun kattelee tota Jypin rosteria kuvina, niin tuahan käytetään pukkarissa varmaan enemmän suaveeta ja peiliä kun erkkaria ja fläppitaulua! Herrassssiynnää!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Heppihän on usein vereslihalla kun krapulassa tulee tumputettua koko ajan, mutta hitto kun kädestäkin lähtee tosta kohtaa nahka.

Vaihda hyvä mies kättä välillä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaihda hyvä mies kättä välillä.

Tai hanki jokin apuväline. Minullakin ollut flesu jo vuosikaudet ja nyt hankin piristystä runkkaamiseen tuomaan tuollaisen masturbaattorin. Kovasti kehuivat, odotan nautinnollisia hetkiä sen kanssa.

Hyvä vehjehän tuo fleslightikin jo oli mutta nyt on aika kokeilla uutta. Ja meneekö tämäkin ketju nyt sitten lukkoon?
 

Lavis

Jäsen
Avautui tänään semmoinen asia, että taloyhtiö on voimaton / ei mahda mitään, kun naapurissa koira haukkuu erittäin kovaäänisesti ja jatkuvalla syötöllä kun asunnossa ei ole ketään muita paikalla. Ja valitettavan usein asunnossa ei ole ketään paikalla. Etenkin öisin ja no oikeastaan mihin kellon aikaan tahansa, mutta öisin se eniten ottaa päähän.

Asuispa taloyhtiön päätöksistä tai ylipäätänsä tästä päätöksestä vastuussa oleva henkilö vaikka alakerrassani, niin leikkisin aina kun en ole kotona semmoista leikkiä että laitan Youtubesta 10h pituisen videon jonkun eläimen vaikkapa koiran haukkumista ja äänet toistan kotiteatteristani maksimitehoilla. Pitäisi olla hyväksyttävää asumista kerrostalossa. Asialle kun ei mitään voi.

Onko palstalaisilla kokemusta vastaavasta? Jos on miten saitte asian ratkaistua? Kolme kertaa olen asukkaan oven takana käynyt, mutta ei hän ole ikinä ollut paikalla tai ainakaan ovea avannut. Kaikille mahdollisille tahoille olen asiasta kertonut tai valittanut joilla päätösvaltaa tähän taloyhtiöön on.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko se venäläinen, ja mahtuuko se mihinkään?

Avautui olut, ja avautui, että paikallinen pienpanimo pakkaa tuotteensa 0,44 litran vetoiseen astiaan, toisin kuin keskeiset kilpailijat, joiden tuotteet sullotaan tavanomaisempiin 0,5 litran ja 0,33 litran pakkauksiin. Ehkä 0,44 litran tölkki vertautuu silmään ja käteen puolilitraiseen, jolloin 6 cl vetoinen silmäänviilaus on kannattava liike pienpanimolle. Jaa-a. Hyvää olutta kyllä, oli tilavuus mikä hyvänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös