Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 583
  • 66 806

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kenellä on kello seinällä? En ole ikinä tarvinnut moista kotona.
Mökin seinällä on. Täällä se on kätevä kun kelloa en käytä kuin harvoin ja mökillä kun kännykkä ja padi tuppaa olla muualla kuin mä.
Himassa ei ole ollut seinäkelloa koskaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mitä helevettiä, eikö ihmisillä ole enää edes seinäkelloja? Mulla on viisi kelloa seinillä roikkumassa ympäri taloa. Ihan paristokäyttöisiä, ei sentään vedettäviä.


E:
Tarkistuslaskennan jälkeen niitä onkin kuusi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulee. Ikää kun tulee, ne lapsuuden ja nuoruuden "huolettomat" ajat ovat alkaneet tulemaan flashbackeinä enemmän ja enemmän. Joku biisi, ruoka, maku, haju, tv ohjelma jne.. tuo fläsäreitä siitä kun kaikki oli paremmin.

No joo, ei varmasti kaikki ollut paremmin, mutta nyt ajateltuna se oli huoletonta aikaa. Ei somea, ei tappavia tauteja, ei liikainformaatiota maailmanpolttavista asioista.

Parhautta oli kun sai synttärilahjaksi uuden Star Wars figuuriukon tai Kissin Lick it Up LP:n. Suurin murhe oli tykkääkö se naapurin ihana tyttö minusta. Oi niitä aikoja.
Näinpä. Sillon ku ajeli mimmien perässä fillarilla ympäri kyliä ja teki nyt muutenkin kaikkea mitä nuoruuteen kuului, ei sitä osannut sillon arvostaa. Nyt tuota aikaa arvostaa ihan eri tavalla ja sitä aikaa on ikävä. Muistan vieläkin mitä biisejä tuli luukutettua sillon, mitä tv-ohjelmia tuli kateltua ja kuka sen ensisuudelman antoi, ja miltä se tuntui.

Eipä oikeastaan. Lapsuus ja nuoruus oli enimmäkseen aika paskaa aikaa omalta kohdalta.
Ikävä kuulla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kukaan ei taida olla huomannut että olen ollut tänään "home alone"... Viestiä en lennellyt sinne&tänne. Suurimmaksi osaksi ihan turhuuksia on tullut juteltua. Eikä tilanne tästä enää parane ennen kuin käyn nukkumaan. On tullut töllöäkin töllötettyä. Kävin myös pitkällä metsälenkillä. Villielukoita ei näkynyt muuten kuin lintujen muodossa.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers

Jumalauta että pistää vihaksi koko tämä Vastaamo-tietomurto ja nämä kiristykset, nyt siis ilmeisesti apajille ilmestynyt uusi kiristäjä (vai liekkö sama, mistä näitä tietää) joka käyttää hyväkseen vuodettuja tietoja. Hyi saatana.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kelloista tuli mieleen vanhan ajan herätyskellot ennen kännykkäaikaa. Tik..Tik..Tik..Tik.. Ei saakeli kuinka raivostuttavaa.
Yksi tuommoinen on, joku Mikki Hiiri kello, Disneylta ei todennäköisesti ole lupia kyselty vaan omalla luvalla. Se on vedettävää mallia ja kerran se on hankinnan jälkeen vedetty ja sitten toivottiin että loppuisi se vetovara jo, se oli aivan eri puolella asuntoa ja silti se perkeleen tikutus kuului makuuhuoneeseen saakka. Nykyään koristekellona.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää siirsin viisareita jo perinteisesti aikaisin illalla. Perintönä tämä tyyli.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei helkkari, sen kerran kun olisin pitkästä aikaa nukkunut yli kahdeksaan niin eikös kelloja olekin siirretty yöllä tunnilla taasepäin ja kello oli herätessä 7.12? No, koen nukkuneeni silti erittäin hyvät yöunet kun menin jo ennen iltakymppiä maatekin. Ja nukuin näinkin pitkään ilman väliheräämisiä.

Ja kyllähän yksi lisätunti vapaapäivälle tekee ihan makoisaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt on alakerran kellot rukattu uuteen aikaan eli siis normaaliaikaan. Puhelin ja digiboksi ovat jo itsenäisesti kellon siirtäneet mutta tietokone ei ole vielä siihen pystynyt (pitäisi kyllä pystyä) mutta katsellaan nyt hetki jos sekin vaikka heräisi tekemään hommansa. Joo... aurinko paistaa, pakkasta on pari astetta. Eipä tässä muuta... kohta tukee uutiset.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joku kusipää lähetti mulle eilen sähköpostia ja sanoi, että sun tietos on kohta netissä ellet maksa. No voi kun kamalaa. Anna mennä ääliö. Tein sitten rikosilmoituksen, että puutteellisella kieliasulla lähetellään ala-astekovisteluja mulle, vaadin rangaistusta ja voin käydä ittekin lyömässä kaveria jos poliisin resurssit eivät riitä. Oli kyllä hauska hetki. Tuommosen kanssa kun pääsis pesäpallomailan kanssa samaan pienehköön tilaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Joku kusipää lähetti mulle eilen sähköpostia ja sanoi, että sun tietos on kohta netissä ellet maksa. No voi kun kamalaa. Anna mennä ääliö. Tein sitten rikosilmoituksen, että puutteellisella kieliasulla lähetellään ala-astekovisteluja mulle, vaadin rangaistusta ja voin käydä ittekin lyömässä kaveria jos poliisin resurssit eivät riitä. Oli kyllä hauska hetki. Tuommosen kanssa kun pääsis pesäpallomailan kanssa samaan pienehköön tilaan.

Nää on hyviä. Mulle on tullu kans samantyylisiä juttuja mutta niissä on kerrottu vaan että tiedetään missä asut jos sopimukseen ei päästä. Onnee vaan yritykseen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nää on hyviä. Mulle on tullu kans samantyylisiä juttuja mutta niissä on kerrottu vaan että tiedetään missä asut jos sopimukseen ei päästä. Onnee vaan yritykseen.

Tästä tuli mieleen se, kun yksi äijä alkoi kerran räyhäämään kun ulkoilutin koiraani. Koira nuuski ja saattoi kyllä pissatakin, en ole varma siitä, mutta ei siis ainakaan kakannut. Eikös tämä äijä hyökännyt sitten pihaltaan huutamaan suoraa huutoa: MITÄS JO MIE TULISIN PASKOMAAN TEIDÄN PIHALLE, HÄ?

Kysäisin sitten äijältä, että tietääkö se muka missä minä asun? Ei tiennyt, joten keskustelu päättyi siihen.
 
Pleikkari on jälleen tehnyt hyvän työn ja siirtänyt itsenäisesti kellon oikeaan aikaan. Hyvä pleikkari! Puhelin ei sitä tee ja itse pitää siitä aikaa muuttaa.

Aurinko paistaa juuri nyt täällä Etelä-Kurjalan syrjäkylällä oikein mallikkaasti, mutta näin yleisesti haluan kuitenkin kertoa, että se on kuulkaas kohta pimeät ajat edessä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään leivoin ensimmäistä kertaa ikinä tuollaisen mokkapalakakun. Kyllähän minulle ilman muuta on tuttu ollut jo lapsuudesta lähtien mokkapalapiirakka mutta nyt tein tuollaisen mokkapalakakun. Ulkonäöllisesti nyt ei todellakaan mikään napakymppi mutta maku ihan hyvä. Hitusen ehkä liian vahva suklaan maku tässä mutta kyllä tämä silti hyvää on.

Kakkua varten tein ensimmäistä kertaa koskaan myös itse kinuskia. Sitä tuli noihin kakun väleihin. Kinuski onnistui yllättävän hyvin vaikka olin ensimmäistä kertaa sellaista tekemässä. Tuorejuustoa laitoin kinuskin joukkoon sitten hieman. Tuorejuuston kanssa oli vaikeuksia kun ei meinannut sulautua tietenkään jo kylmähkön kinuskin joukkoon millään. Ehkä olisi pitänyt laittaa tuorejuusto jo lämpimän kinuskin sekaan?

Mokkapalakakustani ei tullut senkään takia mitään kaunista koska pohja oli kovin murenevaista. Sen kanssa olisi voinut auttaa sekin että olisin odottanut pidempään ja antanut pohjan rauhassa jäähtyä. Kylmempänä kun nuo piirakat ja pohjat ei usein kai ole ihan niin murenevaisia? No joka tapauksessa, kyllähän tuotakin syö ihan mielellään.
 

Liitteet

  • Mokkapalakakku.jpg
    Mokkapalakakku.jpg
    644,3 KB · kertaa luettu: 184

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jo 104 sivua "kuinka päästä eroon läskeistä" -ketjussa. Pitäsköhän jonkun käydä kohta sanomassa sinne, että liikkumalla ja terveellisemmin syömällä?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jo 104 sivua "kuinka päästä eroon läskeistä" -ketjussa. Pitäsköhän jonkun käydä kohta sanomassa sinne, että liikkumalla ja terveellisemmin syömällä?
Villi veikkaus, että tuo on siellä sanottu jo monta kertaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikö ne usko jo, vai miks siitä pitää sivutolkulla vääntää?
Siellä raportoidaan tuloksia, kysellään mikä olisi hyvä alku, kerrotaan, että nyt on päätetty aloittaa laihdutus jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös