Tuukka Rask – maailman paras maalivahti

  • 95 868
  • 595

mike owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
tepsi, hjk ja kiisto
Tuukka Rask on yksi monista suosikeistani NHL liigassa. Kaiken lisäksi hänet voidaan luokitella yhdeksi kaikkien aikojen parhaista suomalaisista maalivahdeista. Ottaisin hänet takaisin Torontoon, jos se vain olisi mahdollista. Taitaa vain olla toiveajattelua.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Se paskanjauhannan määrä mediassa ja foorumeilla miltä oltaisiin vältytty kun olisi edes vihjannut että miksi.
 
Se paskanjauhannan määrä mediassa ja foorumeilla miltä oltaisiin vältytty kun olisi edes vihjannut että miksi.

Melkoinen kaveri pitää olla jos oman lapsensa sairaudesta julkisuudessa vihjailee.

Tai onhan niitäkin ketkä julkisuudessa ratsastaa lapsensa sairaudella joita pidän kyllä melko kuvottavina ihmisinä. Esim. joku Sanna Kiiski.
 
Melkoinen kaveri pitää olla jos oman lapsensa sairaudesta julkisuudessa vihjailee.
Minusta taas on aivan tavallista, että huippu-urheilija vetäytyy kilpailusta "perhepiirissä kohdatun sairauden vuoksi". Jos tuo on se vetäytymisen syy, miksi kirjoittaa tiedote, joka saa lukijan epäilemään, että pelimotivaatio on vain kadonnut eikä jääkiekko nappaa?
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Hyvä, että oli täysin pätevä syy lopettaa kauden tärkeimmät pelit kesken. Ei siis sillä tavalla hyvä, että lapsi on sairaalassa. Toivottavasti ei ole mitään kuoleman vakavaa.

Olin jo repimässä pelihousuja, etteikö pelit nappaa Raskia ollenkaan.

Sen verran tuli niitä "pää ei kestä" -viestejä että taisi ne pelihousut revetä jo aikaa sitten...

Muutenkin voisi porukka katsoa hieman peiliin ja tutkailla omaa käytöstään. Jos Rask ei heti kerro perheensä sairaskertomusta niin alkaa armoton tylytys. Onneksi suurin osa kirjoittajista oli kuitenkin alusta saakka maltillisia ja ymmärtäväisiä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Minusta taas on aivan tavallista, että huippu-urheilija vetäytyy kilpailusta "perhepiirissä kohdatun sairauden vuoksi". Jos tuo on se vetäytymisen syy, miksi kirjoittaa tiedote, joka saa lukijan epäilemään, että pelimotivaatio on vain kadonnut eikä jääkiekko nappaa?

Voisi nyt äkkiseltään tulla jollekkin vähän toiset syyt mieleen, kun about 24h aikasemmin oli sanonut, ettei nämä pelit kiinnosta sata lasissa.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Sen verran tuli niitä "pää ei kestä" -viestejä että taisi ne pelihousut revetä jo aikaa sitten...

Muutenkin voisi porukka katsoa hieman peiliin ja tutkailla omaa käytöstään. Jos Rask ei heti kerro perheensä sairaskertomusta niin alkaa armoton tylytys. Onneksi suurin osa kirjoittajista oli kuitenkin alusta saakka maltillisia ja ymmärtäväisiä.

Niin olihan Rask juuri ennen sanonut, ettei nämä pelit juurikaan nappaa. Päättelin tämän yhtälön aivan väärin. Sori siitä.
 
Minusta taas on aivan tavallista, että huippu-urheilija vetäytyy kilpailusta "perhepiirissä kohdatun sairauden vuoksi". Jos tuo on se vetäytymisen syy, miksi kirjoittaa tiedote, joka saa lukijan epäilemään, että pelimotivaatio on vain kadonnut eikä jääkiekko nappaa?

No jos mun pitäisi valita perheen asioiden tuomisen julkisuuteen ja nörttien näppisten hakkauksen väliltä ei tarvisi kahdesti miettiä.
 
No jos mun pitäisi valita perheen asioiden tuomisen julkisuuteen ja nörttien näppisten hakkauksen väliltä ei tarvisi kahdesti miettiä.
Pointtihan onkin siinä, ettei noiden välillä tarvitse tehdä mitään valintaa. Kyllä minua ainakin sen verran kiinnostaisi oman ammatillisen asemani varmistelu, että haluaisin tiedotteesta välittyvän sen, miten kauden jättäminen kesken ratkaisupelien aikaan ei johdu motivaation puutteesta ja kyllästymisestä jääkiekkoon vaan oikeasti painavista syistä. Tiedote, joka suojelee sekä perheen yksityisyyttä että pelaajan mainetta, ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikea kirjoitettava.

Jos nuo uusimmat tiedot ovat totta, Raskin vetytymisen ympärillä käytö turha kohina vaikuttaa olevan huonon viestinnän syytä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nonii, olisi loistopaikka keräillä julkinen häpeäpaalu tästä ketjusta, ansaitusti. Ei voi kuin ihmetellä jengiä
Samaa mieltä. Kuten alusta asti olen sanonut, se hetki jolloin Rask päätti lähteä kotiin, oli osoitus että syy oli hänelle riittävä ja sillä selvä. Silloin ei syystä edes enempää tiedetty.

No riittääkö tämäkään nyt petturiksi huutajille syyksi? Vai vaikuttaako edelleen "mutku se tienaa miljoonia..." ja mitä näitä nyt oli? Kuinka vähän tai paljon tienaavalle on lähtökohtaisesti hyvin tehty asettaa perhe ykköseksi liksasta tai duunista huolimatta?

En vaan ymmärrä miksi osa ihmisistä on niin vittumaista porukkaa, että ensin pitää olettaa pahinta, syyttää, huutaa ja dumata vaikka mitään ei kerran tiedetä. Kun oletettavinta kuitenkin on, että helvetin hyvä syy lähtöön on. Mutta ei, ensin kivitetään varmuudeksi, sen kanssa ei millään huonolla tiedottamisella ole mitään tekemistä vaan nyt puhutaan ihan vaan tyhmistä mielipiteistä ja asiattomista käytöstavoista.

Mistä ja miksi tuollainen ensireaktio kenellekään tulee?

Toivottavasti tämä vittumainen porukka ensi kerralla miettii ennen huutelujaan, kun kerran eivät mitään faktoista tiedä ja kunhan pahinta olettavat. Mutta tuskinpa, samanlaisina taitavat pahimmat luupäät pysyä valitettavasti, ja näitä saa jatkossakin suorastaan myötähävetä just näillä palstoilla ja somekommenteissa.
 
Viimeksi muokattu:

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Pointtihan onkin siinä, ettei noiden välillä tarvitse tehdä mitään valintaa. Kyllä minua ainakin sen verran kiinnostaisi oman ammatillisen asemani varmistelu, että haluaisin tiedotteesta välittyvän sen, miten kauden jättäminen kesken ratkaisupelien aikaan ei johdu motivaation puutteesta ja kyllästymisestä jääkiekkoon vaan oikeasti painavista syistä.

Mulla ei kiinnostaisi tiedotteiden tekeminen tai oman ammatillisen aseman varmistelu tuollaisessa tilanteessa. Olenko outo?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
”Miksei kertonut aiemmin kyllä mä sitten önnönnnöö mietin vaan että”.

Se paskahousumaisuus jatkuu vaan tällä tietyllä porukalla selittelyillä. Myöntäisivät nyt vaan että olinpa muuten idiootti. Ei ihme että Lainekin aikanaan totesi Karjala-lippisten mielipiteiden kiinnostavan tasan paskan vertaa. Ja tää on vielä jääkiekko-palsta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hyvä, että oli täysin pätevä syy lopettaa kauden tärkeimmät pelit kesken. Ei siis sillä tavalla hyvä, että lapsi on sairaalassa. Toivottavasti ei ole mitään kuoleman vakavaa.

Olin jo repimässä pelihousuja, etteikö pelit nappaa Raskia ollenkaan.

Mikä sinä olet päättämään mitään mistään hyvästä syystä? Sun pelihousujen repimisellä ja kiukuttelulla ei ole mitään väliä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mikä sinä olet päättämään mitään mistään hyvästä syystä? Sun pelihousujen repimisellä ja kiukuttelulla ei ole mitään väliä.

Kai minä itse saan päättää mistä pelihousuni revin? Tuskin sitä Raskia kiinnostaa minun väärät johtopäätökset tilanteesta.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Hyvä, että oli täysin pätevä syy lopettaa kauden tärkeimmät pelit kesken. Ei siis sillä tavalla hyvä, että lapsi on sairaalassa. Toivottavasti ei ole mitään kuoleman vakavaa.

Olin jo repimässä pelihousuja, etteikö pelit nappaa Raskia ollenkaan.

7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Pointtihan onkin siinä, ettei noiden välillä tarvitse tehdä mitään valintaa. Kyllä minua ainakin sen verran kiinnostaisi oman ammatillisen asemani varmistelu, että haluaisin tiedotteesta välittyvän sen, miten kauden jättäminen kesken ratkaisupelien aikaan ei johdu motivaation puutteesta ja kyllästymisestä jääkiekkoon vaan oikeasti painavista syistä. Tiedote, joka suojelee sekä perheen yksityisyyttä että pelaajan mainetta, ei pitäisi olla ylitsepääsemättömän vaikea kirjoitettava.

Jos nuo uusimmat tiedot ovat totta, Raskin vetytymisen ympärillä käytö turha kohina vaikuttaa olevan huonon viestinnän syytä.

Ei. Syy on siinä että osa porukasta tälläkin palstalla ovat vitun idiootteja. Ja näyttäisi edelleen jatkuvan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Voihan sillä olla tuohon massia, mutta varmaan oli parempi itse Raskin mennä katsomaan mikä tilanne on. Ymmärtäähän tuon, kun ei varmaa mistään perus korvatulehduksesta ole kyse, koska lasarettiin asti oli tytär joutunut.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?

Heh, tää on kyllä niin älyvapaa kommentti että ei voi oikein ees sanoa mitään. Villi veikkaus; sulla ei ole lapsia tai muutenkaan mitään perhettä?

Toivottavasti ei ollu mistään liian vakavasta kyse sairaalassa, vaikka eipähän se meille internetin ölisijöille kuulukaan.

Ei hitto, pitää muistaa kyllä ens kerralla kun oma lapsi on kipeä, et ei muuta ku lääkäri helikopterilla himaan vaan, ni isi ja äiti voivat istua toimistolla piirtämässä tärkeitä kuvia ja käppyröitä.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hitto, pitää muistaa kyllä ens kerralla kun oma lapsi on kipeä, et ei muuta ku lääkäri helikopterilla himaan vaan, ni isi ja äiti voivat istua toimistolla piirtämässä tärkeitä kuvia ja käppyröitä.
Mutta jos jää kopteri tilaamatta, niin ennen kuin teet mitää muuta muista käydä ilmottamassa Twitterissä ja täällä palstalla et perheessä ei o kaikki okei. Koska muuten me, joille se ei pätkääkää kuulu, voidaan luulla sua luuserikusipääks jos meetki himaan
 

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
7 miljoonan vuosipalkallako ei ole varaa haetuttaa sitä lääkäriä kotiin vaikka helikopterilla vaan pitää itse lähteä paikanpäälle häsläämään?
7 miljoonan palkalla on varmasti varaa palkata vaikka useampi varaisä hoitamaan lapsia ja miksei myös muutama vara-aviomieskin. Ja voi varmasti ostaa pari ylimääräistä lastakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös