Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 166
  • 13 531

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Täällä päin kun noita näkee niin heillä yleensä on juuri Jahti Jaktit päällä. En kyllä syytä tälle tiedä.
Jahti Jakteja saa ainakin muistaakseni melko jatkuvasta Erätukun "alennusmyynnistä" muuta maastokuvioasustetta edullisemmin.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Seinäjoen kaupungin virallinen slogan on Avaruuden pääkaupunki , minkä virallinen englanninkielinen käännös on Capital of Space.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Seinäjoen kaupungin virallinen slogan on Avaruuden pääkaupunki , minkä virallinen englanninkielinen käännös on Capital of Space.
Sitä aina luulee, että pohojalaaset eivät voisi enää olla juntimpia, mutta kyllä ne aina yllättävät.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olisi edes METRIlaku, mut ei. Vajaat 80 senttiä. Junttimaista kusetusta ja markkinaepeleiden venkoilua?
Nyt sulla menee naisen metrilaku ja miehen metrilaku sekaisin.

Takuulla sama salajuoni metripitsassakin takana.
 

redpecka

Jäsen
Takuulla sama salajuoni metripitsassakin takana.
Tässä Metri-huijauksessa on niin paljon elementtejä ettei tiedä mistä ekaks ottais kiinni jos olis vaikutusvaltaa. Toisiks viimeisellä kerralla toistaiseksi kun Suomessa kävin niin ostin muka metripizzan S-Marketista. No voitte arvata miten kävi kun pääsin pajaani mittanauhan kanssa.

Eli takaisin kävelemään pizza repussa markettiin ja kun olen kassoilla kaljoineni niin enää niinku ei myydäkään olutta tähän aikaan kun kello yli 21!! Ja siinäkin oli jonoa... oisinko ehtinyt jos oisin kiilannut jotain urpoja joilla on vain jotain salaatinlehtiä ja limonaadia kärryssä? muttei siinä mitään enää voinut. Ja se pizzakin minkä tähden olin matkaan lähtenyt tuli syötyä ekalla viidellä kilsalla, ei ollut siitäkään todisteita jälkellä.

Tuohdutuksesta että lohtulenkkimakkarasta lisäenergiaa saaneena jaksoin kävellä takas mökkiin - sellainen reipas 12km iltakävely. Siitä en sinänsä kitise kun tykkään kävellä mutta olisin voinut jonkun tseefferin ottaa siihen kaverikseni. Ei ollut just nyt saatavilla. Kaiken näköstä sitä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tässä Metri-huijauksessa on niin paljon elementtejä ettei tiedä mistä ekaks ottais kiinni jos olis vaikutusvaltaa. Toisiks viimeisellä kerralla toistaiseksi kun Suomessa kävin niin ostin muka metripizzan S-Marketista. No voitte arvata miten kävi kun pääsin pajaani mittanauhan kanssa.

Eli takaisin kävelemään pizza repussa markettiin ja kun olen kassoilla kaljoineni niin enää niinku ei myydäkään olutta tähän aikaan kun kello yli 21!! Ja siinäkin oli jonoa... oisinko ehtinyt jos oisin kiilannut jotain urpoja joilla on vain jotain salaatinlehtiä ja limonaadia kärryssä? muttei siinä mitään enää voinut. Ja se pizzakin minkä tähden olin matkaan lähtenyt tuli syötyä ekalla viidellä kilsalla, ei ollut siitäkään todisteita jälkellä.

Tuohdutuksesta että lohtulenkkimakkarasta lisäenergiaa saaneena jaksoin kävellä takas mökkiin - sellainen reipas 12km iltakävely. Siitä en sinänsä kitise kun tykkään kävellä mutta olisin voinut jonkun tseefferin ottaa siihen kaverikseni. Ei ollut just nyt saatavilla. Kaiken näköstä sitä.
Kai kirjoitit tuohtuneen tekstiviestin paikallislehden palstalle? Nimim. Koettelemusten alho
 

redpecka

Jäsen
Kai kirjoitit tuohtuneen tekstiviestin paikallislehden palstalle? Nimim. Koettelemusten alho
Tositarina, hieman ehkä väritetty. Itä-Uusimaa. redpecka. Kirjoitin tämän paikalliseen Jatkikseen eli tähän.

(Olin ihan netistä kattonut mihin asti marketti auki ja suunnittelin kävelyreissuni sinne. Junttina en tajunnut, että bisseä ei myydä enää jonkun ajan jälkeen vaikka marketti auki olisikin. Muutin sitten taas pois Suomesta kun kestänyt en tätä takaiskua.)
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Panemisella kehuskeleminen keskustelupalstoilla. Vanha kansakin jo tiesi, että paneskeluillaan pullistelevat, nussivat tod.näk. vähiten. Paneminen on ihan normaalia arkipäivään kuuluvaa touhua, enkä yhtään tajua, miksi siitä pitää julkisesti kertoa ja vielä erikseen, kuinka nuorta on setämiehen tullut polkaistua. Enkä ole kade, olen turvallisesti avioliitossa ja pillua saan aina, kun siltä tuntuu. Lisäks vielä ne juntit, jotka tätä touhua ihastelevat tyyliin "on se äijä, saatana".
 

redpecka

Jäsen
Panemisella kehuskeleminen keskustelupalstoilla. Vanha kansakin jo tiesi, että paneskeluillaan pullistelevat, nussivat tod.näk. vähiten. Paneminen on ihan normaalia arkipäivään kuuluvaa touhua, enkä yhtään tajua, miksi siitä pitää julkisesti kertoa ja vielä erikseen, kuinka nuorta on setämiehen tullut polkaistua. Enkä ole kade, olen turvallisesti avioliitossa ja pillua saan aina, kun siltä tuntuu. Lisäks vielä ne juntit, jotka tätä touhua ihastelevat tyyliin "on se äijä, saatana".
En ole sun sinänsä hienon puheenvuoron kanssa ihan samaa mieltä ehkä. Tai joojoo, samaa mieltä alfoista ja omegoista tietenkin, mutta voi olla, että uusi sodanjälkeinen sukupolvi paneekin riettaammin... - Aikansa, kunnes sekin loppu kun olla fyysiseti raskasta ja lapset tehdään labrassa ja orgasmit saadaan helpommin kuin jossain hikisessä nusnus-kanssakäymisessä.

Itte sanoisin että katsotaan näitä jotka vielä jaksaa tehdä sitä perinteistä kovaa duunia... Heidänlaisekseen evoluutio virtuaaliseksipartnerit kumminkin visualisoi aikoijen saatossa kun siinä on sitä alkukantaista alkuvoimaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole sun sinänsä hienon puheenvuoron kanssa ihan samaa mieltä ehkä. Tai joojoo, samaa mieltä alfoista ja omegoista tietenkin, mutta voi olla, että uusi sodanjälkeinen sukupolvi paneekin riettaammin... - Aikansa, kunnes sekin loppu kun olla fyysiseti raskasta ja lapset tehdään labrassa ja orgasmit saadaan helpommin kuin jossain hikisessä nusnus-kanssakäymisessä.

Itte sanoisin että katsotaan näitä jotka vielä jaksaa tehdä sitä perinteistä kovaa duunia... Heidänlaisekseen evoluutio virtuaaliseksipartnerit kumminkin visualisoi aikoijen saatossa kun siinä on sitä alkukantaista alkuvoimaa.

Tässä huomaa erinomaisesti sukupolvien eron. En ymmärtänyt varmaan puoliakaan sun kirjoituksestas, sorit siitä. Olisko täällä jossain Jatkis 50+ - osiota?
 

redpecka

Jäsen
Melkein luulisin mun sukupolven hoitavan asian vielä vanhalla ja tutulla kaavalla. Sitä seuraava saattaakin olla mullistava kaikessa uutukaisuudessaan.
Olkoon nyt näin niin kauan kun...

Mutta sitten oikeesti alkaa olee helppoa, ei tarvii vetää päätänsä diskossa täyteen saadakseen seksiä ja päästä pariutumaan että lisääntymään.. Sukupuolitadit vähenee viidellä prosentilla ja naisten orgasmien määrä 600 kertaistuu ja miehille tulee ongelma. Hih, onneks en oo ite enää silloin olemassa muuta kuin kovalevyllä.
 

redpecka

Jäsen
Tässä huomaa erinomaisesti sukupolvien eron. En ymmärtänyt varmaan puoliakaan sun kirjoituksestas, sorit siitä. Olisko täällä jossain Jatkis 50+ - osiota?
No ei kai oikeasti vielä tarvetta. Mutta jos tässä junttimaisuusketjussa... Olen minä junttikin, mutta välillä tämä erakkonäkökulma tuskin kohtaa reaalimaailmaa enää. Viimeiseksi haluaisin a ilkeillä kellekään tai b muutenkaan vittuilla. En tiedä mikä saatana saa muakin järkevää ihmistä aina välillä kirjoittelemaan ihan älyttömyyksiä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Keksin junteimman:

METRILAKU

Meillä oli duunissa jonkun aikaa heppu, joka oli töiden välissä myynyt puolisen vuotta metrilakuja. En ollut koskaan tajunnut miten hyvä bisnes se on suosituissa tapahtumissa ja miten verisesti niiden myyntipaikoista taistellaan. Junttia toki, no doubt.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ylen sivuilla menee näköjään suora lähetys kaljakellunnasta. Itse tapahtumasta on täällä ollut aika paljon kommentteja, mutta entä sen seuraaminen paikan päältä, saati sitten suorana lähetyksenä selostuksien kera?

Asun lähellä paikkaa johon se usein on päättynyt, tänä vuonna tuskin tulevat siihen asti. Voisin tehdä tekstiseurantaa Jatkikseen. Ehkä juntahtavaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaljakelluntaa selostetaan suorassa lähetyksessä?

Tuolta löytyy. Piti ihan tsekata onko tuo todellakin suorana katsottavissa. No on se. Sopii hyvin siis ketjuun.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Paradoxi: Junttimaista on etukäteen lynkata suomalainen tv-ohjelma katsomatta sitä sekuntiakaan mutta vielä junttimaisemmalta vaikuttaa nelosen mainostama "Lisää löylyä, Hjallis ja Jethro" ja mainos jossa nämä puhuvat miten "keksivät" idean.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kuntosalilla juomapullona viinapullo, jossa vettä. Tai vitustakos minä tiedän, vaikka olisi ehtaa syntetisoitua viljaperäistä tuotetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös