Kalsarikänniketju

  • 5 214 543
  • 66 663

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Aivan käsittämätön tilanne taas päällä. Ennen ryyppy kaverin löysi parilla puhelulla. Nyt olen yrittänyt saada seuraa, eikä kukaan pääse. Ollaan töissä, taikka mökillä. Joku myös kertoi, ettei enään juo?

Parasta tässä, että mie olen lupautunut tarjoamaan lappeen satamassa juomat.

Tämä on kyllä ihan totta, niin ne ajat muuttuu. Ennen täytyi itsekin olla se joka välillä kieltäytyi ryyppyseurasta ettei lähtisi ihan rappiolle, nykypäivänä vaikea löytää seuraa vaikka joisi sen pari kertaa kuukaudessa. Perseestä, mutta minkäs teet.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Aerosmith tällä hetkellä, humalan taso hiprakan ja humalan välissä.
Rolling Stones on seuraavana soittolistalla kun tämä levy loppuu. Tämän jälkeen ei mitään hajua mihin päätyy. Ehkä Eppu Normaalia, ehkä Weezeriä, tai jotain muuta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Sentencediä! (tietenkin) Down- levy soi paraikaa. Humalan taso on lievä, tämä nousee vielä. Mites sielläpäin?
Hiukka vielä arvon lähteekö satamaan. Vaikka muita kavereita ei nyt saa lähtemään, niin työkavereita sieltä kyllä löytää ryyppyseuraksi kyllä, se on varma. Tehosekoitin ja pikkusisko, toimii
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Hiukka vielä arvon lähteekö satamaan. Vaikka muita kavereita ei nyt saa lähtemään, niin työkavereita sieltä kyllä löytää ryyppyseuraksi kyllä, se on varma. Tehosekoitin ja pikkusisko, toimii
Kieltämättä tekis mieli täyttää reppu juomilla ja lähteä bussilla keskustaan kattomaan menoa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
3 kilometriä keskustaan. Soittaako taksi, vai mennäkkö pyöräl. Taksit edestakaisin maksais päälle 30€. Oon pihi mies.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Ollapa teini taas. On tämä kyllä jumalauta kun yrittää sopia kavereitten kanssa päiviä jolloin näkisi, niin vapaat osuvat kohdilleen aikaisintaan kolmen viikon päästä. Ei sitä silloin osannut arvostaa miten helppoa ja huoletonta oli viettää aikaa keskenään, nyt kun on lähempänä kolmeakymmentä kun kahtakymmentä niin asiat hieman erilailla.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Samanlaista se on tosin minullakin. Kaikilla on jotakin tekemistä ja mahdollisia tulevia suunnitelmia kun pitäisi tavata. Ei ole helppoa nuorenakaan.

Sepä se. Nyt vielä nykypäivänä, tuntuu että kaverit ovat menneet "eteenpäin" elämässä sinne suuntaan mihin yhteiskunta yleensä ohjaa (lapsia, omistusasuntoa) ja itse olen missä olen. Vaikka henkisesti olen kasvanutkin mielestäni aikalailla samalla tavalla, kun nuo tietyt asiat ei kiinnosta yhtään niin tuntuu hieman yksinäiseltä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sepä se. Nyt vielä nykypäivänä, tuntuu että kaverit ovat menneet "eteenpäin" elämässä sinne suuntaan mihin yhteiskunta yleensä ohjaa (lapsia, omistusasuntoa) ja itse olen missä olen. Vaikka henkisesti olen kasvanutkin mielestäni aikalailla samalla tavalla, kun nuo tietyt asiat ei kiinnosta yhtään niin tuntuu hieman yksinäiseltä.
Ei se omistusasuntokaan nyt vielä varsinaisesti tarkoita sen ihmeempää. Kohta kaksi vuotta ollut omistusasunto mutta silti en koe olevani mitenkään erikoisessa tilanteessa. Sinkkuna asustelen ja kavereilla monilla on vaimoa ja perhettä ja ties mitä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Sepä se. Nyt vielä nykypäivänä, tuntuu että kaverit ovat menneet "eteenpäin" elämässä sinne suuntaan mihin yhteiskunta yleensä ohjaa (lapsia, omistusasuntoa) ja itse olen missä olen. Vaikka henkisesti olen kasvanutkin mielestäni aikalailla samalla tavalla, kun nuo tietyt asiat ei kiinnosta yhtään niin tuntuu hieman yksinäiseltä.

Lapsellisena omistusasujana haluan sanoa vain sen, että ihmisarvoa ei mitata näillä. Jokaisella on oma polku, arvo tulee siitä mitä itse kukin pitää tärkeänä. Mä arvostan sitä, jos ihminen kykenee pitämään kiinni niistä arvoista mitä itse pitää tärkeänä, huolimatta "normista" tai muiden asettamista paineista. Ei täällä eletä muita varten, perkele.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Lapsellisena omistusasujana haluan sanoa vain sen, että ihmisarvoa ei mitata näillä. Jokaisella on oma polku, arvo tulee siitä mitä itse kukin pitää tärkeänä. Mä arvostan sitä, jos ihminen kykenee pitämään kiinni niistä arvoista mitä itse pitää tärkeänä, huolimatta "normista" tai muiden asettamista paineista. Ei täällä eletä muita varten, perkele.

Ei tietenkään , mutta tuntuu että varsinkin deittailumaailmassa nämä pari asiaa tulee jo tässä iässä vastaan. Ja juurikin tuossa sosiaalisessa elämässä kun aikalailla kaikilla kavereilla on jo vaimot tai naisystävät ja asutaan yhdessä eri kaupungissa, sitä tapaamista ei olekaan hirveän helppo järjestää enää. Sen lisäksi kun kertoo asuvansa vuokralla ja ei ole omia lapsia vielä, olen lapsi. Sen sijaan itse kammoksun ihmisiä joilla on jo muutamat lapset ennen kun on täytetty edes 22.

e. Pahoittelut hieman epäselvästi kirjoitusasusta, alan olemaan aika humalassa.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Ei tietenkään , mutta tuntuu että varsinkin deittailumaailmassa nämä pari asiaa tulee jo tässä iässä vastaan. Ja juurikin tuossa sosiaalisessa elämässä kun aikalailla kaikilla kavereilla on jo vaimot tai naisystävät ja asutaan yhdessä eri kaupungissa, sitä tapaamista ei olekaan hirveän helppo järjestää enää. Sen lisäksi kun kertoo asuvansa vuokralla ja ei ole omia lapsia vielä, olen lapsi. Sen sijaan itse kammoksun ihmisiä joilla on jo muutamat lapset ennen kun on täytetty edes 22.

e. Pahoittelut hieman epäselvästi kirjoitusasusta, alan olemaan aika humalassa.

Käsi pystyyn täällä, 22-vuotiaana isäksi tulleena. Nyt reilusti yli kolmekymppisenä voi jossain määrin naureskella asialle. Mutta! Lukiokaverini (jotka olivat aikanaan minulle henki ja elämä) asuvat ympäri Suomea ja koskaan ei onnistu tapaaminen. Vittu, miksei kukaan kertonut että aikuisena oleminen on näin vaikeaa?

Joo, itsekin vähän jo humalluin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Käsi pystyyn täällä, 22-vuotiaana isäksi tulleena. Nyt reilusti yli kolmekymppisenä voi jossain määrin naureskella asialle. Mutta! Lukiokaverini (jotka olivat aikanaan minulle henki ja elämä) asuvat ympäri Suomea ja koskaan ei onnistu tapaaminen. Vittu, miksei kukaan kertonut että aikuisena oleminen on näin vaikeaa?

Joo, itsekin vähän jo humalluin.

Sitähän se on , kun ei löydä sopivaa rakoa. Tehdään duunia jotta saadaan vuokrat maksettua ja vapaallakaan ei perkele voida viettää aikaa niin kuin olisi toivottu. Ja ei tuossa nuorena isäksi tulossa mitään vikaa ole, tuntuu vaan oudolta että tuntuu välillä siltä että on oudompaa tässä iässä olla sinkku ja lapseton, kun että olisi jo muutama mukula nuoruuden hölmöilyjen seurauksena.

e. Otin juuri Lagavulinia kaapista, edelleen parasta viskiä jota olen juonut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös