Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 945
  • 21 677

redpecka

Jäsen
Pink Floyd: Olen niin vanhanaikainen että kuuntelisin mielelläni nämä Watersin viisut ihan hänen itsensä esittäminä eikä jonkun kitaristin (tuli tuossa päivä pari sitten vaan kato kyllästyttyä johonkin comfortable-keissiin). Gilmour on kans hyvä, mutta joo.

Terveisin piipperson aamunkoitteesta.
 

redpecka

Jäsen
Ei ole nyt oikein hyviä kuuntelussa nyt -kappaleita ihmisillä. Olisi niin kiva kuunnella mitä te kuuntelette. Vai haluatteko, että minä rupeen spämmää paulmäkcartneytä tänne? Kyllä se mulle sopisi. Tosin olen ne jo spämmännyt, että en sorru toistoon. Meen ihan itse y-tubeen kuuntelee Ramm-albumia. Hah!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei ole nyt oikein hyviä kuuntelussa nyt -kappaleita ihmisillä. Olisi niin kiva kuunnella mitä te kuuntelette. Vai haluatteko, että minä rupeen spämmää paulmäkcartneytä tänne? Kyllä se mulle sopisi. Tosin olen ne jo spämmännyt, että en sorru toistoon. Meen ihan itse y-tubeen kuuntelee Ramm-albumia. Hah!
@redpecka hei, jokainen aamu on hyvä aloittaa Primuksella.


 

redpecka

Jäsen
En ollut tällaisesta kuullutkaan. Nimi toi mieleen sen yhden hollantilaisen progebändin jonka nimeä en nyt saa päähäni. Noilla on kivaa jetrotultyyppistä päähinettä yllä. Kuulosta musisointi omaan päähäni oikein mukavalta.

Kiva että joku jaksoi jakaa jotain biisejä kun niin jöörnasin.

P.S. Vai huijataanko minua jotenkin tässä silti kun tässä on niin paljon hollantilaisvaikutteita..?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En ollut tällaisesta kuullutkaan. Nimi toi mieleen sen yhden hollantilaisen progebändin jonka nimeä en nyt saa päähäni. Noilla on kivaa jetrotultyyppistä päähinettä yllä. Kuulosta musisointi omaan päähäni oikein mukavalta.

Kiva että joku jaksoi jakaa jotain biisejä kun niin jöörnasin.

P.S. Vai huijataanko minua jotenkin tässä silti kun tässä on niin paljon hollantilaisvaikutteita..?
Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko. Itse en nyt kuuntele mitään kun tuo toukka on vähän flunssainen ja piti päästä isin kainaloon toipumaan.


 

redpecka

Jäsen
Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko. Itse en nyt kuuntele mitään kun tuo toukka on vähän flunssainen ja piti päästä isin kainaloon toipumaan.


Kuulostaa mahtavalta, sekä levy että toukka. Vanhana hyönteistutkijana sanon että nuo toukatkin ovat ihan mielenkiintoisia. Munasta kuoriutuneet ja kohta rakentavat teinikotilon ja sitten jonain keväänä lentävät pois.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vanhana hyönteistutkijana sanon että nuo toukatkin ovat ihan mielenkiintoisia. Munasta kuoriutuneet ja kohta rakentavat teinikotilon ja sitten jonain keväänä lentävät pois.
Tässä ollaan kyllä jännän äärellä. "Munasta olet tullut, miksi mahdat olla tuleva?"
 

redpecka

Jäsen
Kuuntele vaikka koko levyllinen jos ei kukaan mitään muuta sinulle jaa. Todellinen klassikko.
Juu, kävin yrittämässä nukkua, mutta nyt on viinilasi ja priimus kuulokkeissa...

... paitsi alkaa ahistaa tää agressiivinen jumputus. Nyt tarttis jotain muuta. Miten ois jotain alankomaalaistaista herkkää rokkia? Laitettaisko levylle vaikka Robbie van Leeuwenin musaa? Hänellä on kumminkin Usan number1-hittejä 2 kappaletta. Tosin samalla biisillä, mut silti.
 

redpecka

Jäsen
Anteeks vaan, mutta mun korvaan tuo chorus kuulostaa aina että:

She's got it, yeah baby she's got it.
Well, I'm your penis [piinas], I'm your fire at your desire.
Well, I'm your penis [piinas] I'm your fire...

Ei pidä laulajattarella itselläkään pokka.
 

redpecka

Jäsen
Huomaatteko muuten yks yhteen yhteyden tuosta ylläolevasta videosta Las Ketsupin legendaariseen eurovisio musavideoon Aserehe? Ne raukat ei siellä tajuu et redpecka muistaa nää hei.

Itse videosta tykkään tosta keskimmäisestä 80-luvun farkkuperseestä. Minullakin oli tuon näköinen tyttöystävä joskus kun olin jotain 14. Seurusteltiin ehkä yli viikko. Se gimma oli minua vuoden nuorempi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kai tänne pitää jotain tunkea. Sovitaan, että kuuntelen jotain kriitikoiden arvostamaa musiikkia josta kellään ei ole oikein mitään pahaa sanottavaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Ostin eilen elämäni ensimmäisen livestriimaus-keikan, kun Trivium veti sellaisen. Olen parin vuoden aikana oppinut tykkäämään bändistä ns. "ihan vitusti". Todella hieno bändi.

"Life feels like hell should
This hell's so cold
Pull another knife out
Stick it with the rest of them
When my back is full
Turn me around to face it"



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös