Ihmisiä, jotka voisivat kadota julkisuudesta

  • 79 527
  • 463

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hjallis Harkimo.
Minusta se katosi jo. En ole pitkään aikaan, onnekseni, törmännyt yhteenkään Harkimo-uutiseen.

Nyt voisi kadota vaikka joku Sanna Kiiski (who?) vänkyttämästä että on ollut seksissä ähkivä lahna. Saatana, miten mielenkiintoista! Samaten tämä Epäaitolehti, joka just halusi avautua, että on nussinut sen Leppälahden kanssa, sen näyttelijän jonka yhdestäkään repliikistä koskaan ei kukaan ole saanut selvää. Lienee opiskellut Marlon Brandon ”peruna suussa” -linjalla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mainitsen jo toisen kerran kuukauden sisään toistamiseen tähän ketjuun, mutta että kenellekään ei jäisi epäselväksi, Jorma Uotinen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Maisa Torppa, lienee mainittu jo useasti. Nyt kertoo että Jari-Matti Latvala se petti. Vähän nyt tuntuu että rouva puhuu paskaa.
Luuletko sitten ettei rallikuskit saa? Aikanaan pillurallia harrastaneena ja Tanariin takajousia vaihtaneena uskoisin heidän saavan.
No ehkä kuitenkin käännyn kannoiltani kannallesi, ja se saattoi olla hyvinkin Maisa joka teki väärin.

Maisoja mielestäni juurikin pitää olla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Luuletko sitten ettei rallikuskit saa? Aikanaan pillurallia harrastaneena ja Tanariin takajousia vaihtaneena uskoisin heidän saavan.
No ehkä kuitenkin käännyn kannoiltani kannallesi, ja se saattoi olla hyvinkin Maisa joka teki väärin.

Maisoja mielestäni juurikin pitää olla.


Kenties molemmat vetivät vituiksi, niin sanotusti. Tunnettuna *****na rouva Torpan jutut vain kuulostavat tekopyhiltä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Maisa Torppa, lienee mainittu jo useasti. Nyt kertoo että Jari-Matti Latvala se petti. Vähän nyt tuntuu että rouva puhuu paskaa.

Hmmm??? Ostaisinko käytetyn auton Maisalta vai Jarilta??
Kinkkinen dilemma, mutta ampparien otsikko-indeksini kallistuu kuitenkin myyjään: TADAA Jari-Matti Latvala

Ja tässä tunteessani ei ole setämiestä eikä naisten kategorista aliarvostusta pätkääkään.
Mielestäni naiset ovat ihmisiä siinä kuin miehetkin. Monensorttista yksilöä löytyy ihmisistä tasaiseen tahtiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan helevetisti kiehtoo entiset rallikuskit ja niiden entiset eukot. Jatkakaa vaan, älkää antako minun häiritä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ihan helevetisti kiehtoo entiset rallikuskit ja niiden entiset eukot. Jatkakaa vaan, älkää antako minun häiritä.

No pyöriihän Markku Alen edelleen ruudussa ja autojen äärellä kuin amiksen autolinjaa käyvä julli, joten ei ne heti ole poistumassa.1986 never forget.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Näin kymmenen minuuttia Amy Schumerin stand up -settiä ja sen perusteella naisesta ei tarvitse koskaan enää kuulla.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Onko Ihmis-Ken (vai mikä se nykyään lienee) vielä mainittu? Siinä on niin vastenmielinen friikki, ettei tee mieli aukaista yhtään linkkiä jossa tästä sekopäästä uutisoidaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toi Ylen mikälie vitun Nicklas Wancke. Kuvottava nörtti jonka elämäntehtävä on nuolla perseitä. Vittu mikä ämmä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Santacruzin jantterit saisivat poistua julkisuudesta potemaan keskenään omia kriisejään.

Tuli nyt vaan mieleen kun Soundin sivuilla on taas joku uutinen jostain härdellistä johon liittyy taas tämän yhtyeen nokkamies.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Puntti - Jutta ja se unelmien poikamies, joka on aina sen kanssa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Valtteri Bottaksen nykyinen rakas. Joku australialainen Tiffany joka on ilmeisesti ammattipyöräilijä.

Ainakin tuntuu siltä että edellinen rakkaus ei ollut niin usein mainittuna sosiaalisen median postauksissa, mitä nykyinen...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Roope Salminen. Sekä Roope Salminen. Sanoinko jo Roope Salmisen? Roope Salminen.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Roope Salminen. Sekä Roope Salminen. Sanoinko jo Roope Salmisen? Roope Salminen.
Jokuhan sai Maikkarilla kuningasidean laittaa Jenni Kokander ja Roope Salminen samaan ohjelmaan. Salminenkin vaikuttaa jopa siedettävältä häneen verrattuna.

Ehkä kaikkien aikojen kauhukolmikko onkin Jenni "Suomen nuorin kuusikymppinen" Kokander, Janne "mä oon Aku Hirviniemen naapuri" Kataja ja Maria "oon helvetin kova toimittaja kun kiusasin kännistä Vesa Keskistä ja mulla on outoja vaatteita" Veitola samassa ohjelmassa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jokuhan sai Maikkarilla kuningasidean laittaa Jenni Kokander ja Roope Salminen samaan ohjelmaan. Salminenkin vaikuttaa jopa siedettävältä häneen verrattuna.

Ehkä kaikkien aikojen kauhukolmikko onkin Jenni "Suomen nuorin kuusikymppinen" Kokander, Janne "mä oon Aku Hirviniemen naapuri" Kataja ja Maria "oon helvetin kova toimittaja kun kiusasin kännistä Vesa Keskistä ja mulla on outoja vaatteita" Veitola samassa ohjelmassa.

Hyi helvata. Melkein lähti laatta.

Joskus en vaan ymmärrä, millä perusteilla jotkut pyörivät julkisuudessa vuodesta toiseen. Lahjomalla? Kiristämällä? Reittä pitkin? Ei löydy ketään muutakaan?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Arhcie Cruz eli Arttu Kuosmanen, toi kultalusikka suussa syntynyt rikkaan perheen mieslapsi joka luulee olevansa ihan hiton kova rokkistara voisi ihan oikeasti painua kettuun julkisuudesta, mieluusti mahdollisimman pian. Oksettava tyyppi.
 

Glove

Jäsen
Arhcie Cruz eli Arttu Kuosmanen, toi kultalusikka suussa syntynyt rikkaan perheen mieslapsi joka luulee olevansa ihan hiton kova rokkistara voisi ihan oikeasti painua kettuun julkisuudesta, mieluusti mahdollisimman pian. Oksettava tyyppi.
Tarvisko mun seurata tarkemmin tätä julkisuutta kun mulla ei ole pienintäkään aavistusta, kuka on Arttu Kuosmanen. Mutta viestistäsi päätellen en ole menettänyt mitään vaikken tiedäkkään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tarvisko mun seurata tarkemmin tätä julkisuutta kun mulla ei ole pienintäkään aavistusta, kuka on Arttu Kuosmanen. Mutta viestistäsi päätellen en ole menettänyt mitään vaikken tiedäkkään.
Pidätysmääräys jenkeissä päällä kun ilmeisesti oli exänsä asunnon käyny tuhoamassa ja muutenkin vaikuttaa aika mulkulta tyypiltä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Martina Aitolehti, Sofia Belorf ja se joku Stefan voisivat painua helvettiin kolmiodraamoineen. Muutenkin niin uskomattoman oksettavaa pintaliitoelämää, ja varsinkin tämä Belorf tuntuu olevan pahimman luokan golddigger.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös