Ihmisiä, jotka voisivat kadota julkisuudesta

  • 78 927
  • 461

Paastainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP & 80-luvun HoNsU
No nimestä viis, tajuatte kyllä. Homo-kortista syyllistäminen sen sijaan on vastuutonta. En missään vaiheessa ottanut sitä esiin. Kerroin vaan faktan, että televisio-ohjelmissa pitää olla aina tietty määrä homoseksuaaleja, tummaihoisia ja muita vähemmistöön kuuluvia.

Pidän homppeleista noin yleisesti. Ovat sydämellisiä ihmisiä, mutta Strabergit ja Saariset rasittaa kyllä aivan perkeleesti.
Itse katselen vain Russia Todayta, enkä siellä ole havainnut homoja. Vaihda sinäkin sinne?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki uutistenlukijat. Tai no okei en mä näistä nykyisistä tiedä, mutta lapsena mummolassa pappavainaa katseli jotain uutisia niin jäi mieleen.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voiko tehdä lakialoitteen, että Maisa Torppa tulisi poistaa julkisuudesta. On muuten niin vastenmielisen olonen akka, ettei toista. Ilmeisesti kunnon selkäänpuukottajakin. Sääliks käy IT-MIkkoa....
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Voiko tehdä lakialoitteen, että Maisa Torppa tulisi poistaa julkisuudesta. On muuten niin vastenmielisen olonen akka, ettei toista. Ilmeisesti kunnon selkäänpuukottajakin. Sääliks käy IT-MIkkoa....

Miksi käy sääliksi? Itsehän mies on eukkonsa valinnut, ja jos on lukutaitoinen, niin on varmaan ollut selvää, että millaiseen sirkukseen hyppää. Tosin epäilen samaa mitä futisforumilla, eli Maisa imee luultavasti golfpallon puutarhaletkun läpi, ja siinä saattaa ajatus vähän sumentua..
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Miksi käy sääliksi? Itsehän mies on eukkonsa valinnut, ja jos on lukutaitoinen, niin on varmaan ollut selvää, että millaiseen sirkukseen hyppää. Tosin epäilen samaa mitä futisforumilla, eli Maisa imee luultavasti golfpallon puutarhaletkun läpi, ja siinä saattaa ajatus vähän sumentua..
Näin. Ei voi tulla yllätyksenä, millainen henkilö kyseessä. Ihan sama juttu niille, jotka lähtevät Ranta-ahon tai Belorfin kelkkaan.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Harmi kun A. Valavuori ja M. Torppa eivät ole löytäneet toisiaan. He olisivat voineet tuottaa uuden uljaan julkkissuvun tulevien vuosikymmenten iloksi. Suvun nimeksi sopisi Valatorppa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Harmi kun A. Valavuori ja M. Torppa eivät ole löytäneet toisiaan. He olisivat voineet tuottaa uuden uljaan julkkissuvun tulevien vuosikymmenten iloksi. Suvun nimeksi sopisi Valatorppa.
Nykyään kun voi keksiä omia sukunimiä jos nykyinen ei miellytä, ehdotan pariskunnalle yhdistelmänimeä Perskärpänen-Lokki.
 
Harmi kun A. Valavuori ja M. Torppa eivät ole löytäneet toisiaan. He olisivat voineet tuottaa uuden uljaan julkkissuvun tulevien vuosikymmenten iloksi. Suvun nimeksi sopisi Valatorppa.

Mainitsemasi henkilöt ovat mielestäni kuitenkin tärkeitä.
Tarkoitan siinä mielessä, että kun alkaa vertailla vaikkapa em. henkilöihin tai Tauskiin, huomaa omien asioiden ja oman ystäväpiirin olevan oikeastaan ihan helvetin hyvällä mallilla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Janne "Nacci" Tranberg
Naccihan on kuitenkin loppuviimeks ihan suhteellisen fiksu jäbä, vaikka ei sitä ulospäin isommin näytä. Ja mitä nyt vähemmän tai enemmän huomionkipeä.

Mulle tulee aina himo hakea kakspiippuinen Beretta kaapista kun Nicholas Wancke (vai miten se kirjotetaan...) pölähtää ruutuun ja ampua audiovisuaalinen vastaanotinlaite paskaksí.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Naccihan on kuitenkin loppuviimeks ihan suhteellisen fiksu jäbä, vaikka ei sitä ulospäin isommin näytä. Ja mitä nyt vähemmän tai enemmän huomionkipeä.

Mulle tulee aina himo hakea kakspiippuinen Beretta kaapista kun Nicholas Wancke (vai miten se kirjotetaan...) pölähtää ruutuun ja ampua audiovisuaalinen vastaanotinlaite paskaksí.

Mä jotenkin pervosti tykkään Nicholas Wänkerista. Nacissa mua häiritsee se, että kaveri on rikollinen. Kläbo, tämä norjalainen, voisi kadota julkisuudesta. Ai niin Jukka-poika! Saa puolestani julkisuudesta kadota.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä jotenkin pervosti tykkään Nicholas Wänkerista.
Sairas pervo olet, veli Turhis.

Nacissa mua häiritsee se, että kaveri on rikollinen.
Talousrikoksiahan se on lähinnä konkeloinut. Kusettanut valtiota ja firmoja. Annan mahdollisuuden uuteen yritykseen yhteiskunnassa.

Kläbo, tämä norjalainen, voisi kadota julkisuudesta.
Norjalaiset hiihtäjät ja ampumahiihtäjät omaavat mitä hienoimpia nimiä. Pöö, Nörstepöö, Kleepu, polvet varpaat. Ja kaikki mukaan! Pöö... Ja siittä jatkakaa.

Ai niin Jukka-poika! Saa puolestani julkisuudesta kadota.
Haha, Jukka Poika. Muistan kun tämä "Raggamuffin" oli 2000-luvun alussa niin saatanan antikapitalisti ja proletarieettiin kallellaan oleva pienviljelijä joka kammoksui rahan valtaa ja markkinataloutta. Nykyään tämä ex-hippi tunkee naamaansa ja ääntänsä joka helvetin mainokseen ja TV-ohjelmaan. "Ja näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin..."
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Jari Kurri. Oli ennen loistava kiekkoilija, mutta nykyään täysi pelle Kremlin talutusnuorassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös